Spring naar bijdragen

Google adds op cachepagina


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik snap het niet. Iedereen kan er mee leven dat er advertenties in je krant, tijdschrift staan, dat er reclameblokken zijn op tv, dat de sportclubs van je kinderen sponsors op hun tenue hebben staan, etc. Maar advertenties op gc.com zijn opeens not done??

Ik kan prima leven met advertenties in kranten, tijdschriften en de reclameblokken op TV (altijd handig om ff koffie/pilsje te pakken of af te wateren). Ik kan ook prima leven met ads op webpagina's. Wat ik vervelend vind is dat het bijna midden in mijn tekst staat; alsof ik zelf reclame maak en dat is niet zo. Ik kan ook de plek van de GoogleAd niet beinvloeden; ik vind dat ze 'mijn' cachepagina verkrachten. Nou deden ze al met al die extra plaatjes, buttons, kaartjes enz; it is just too much.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het niet. Iedereen kan er mee leven dat er advertenties in je krant, tijdschrift staan, dat er reclameblokken zijn op tv, dat de sportclubs van je kinderen sponsors op hun tenue hebben staan, etc. Maar advertenties op gc.com zijn opeens not done??

Ik kan prima leven met advertenties in kranten, tijdschriften en de reclameblokken op TV (altijd handig om ff koffie/pilsje te pakken of af te wateren). Ik kan ook prima leven met ads op webpagina's. Wat ik vervelend vind is dat het bijna midden in mijn tekst staat; alsof ik zelf reclame maak en dat is niet zo. Ik kan ook de plek van de GoogleAd niet beinvloeden; ik vind dat ze 'mijn' cachepagina verkrachten. Nou deden ze al met al die extra plaatjes, buttons, kaartjes enz; it is just too much.

waar maken we ons druk om. Wat Arthur zegt "makes sense" overal is reclame op het web het is de enige manier om te overleven voor niets gaat de zon op. De ads komen niet op de printout dus weining last zou ik zo zeggen. Is het vervelden, de eerste keer wel maar probeer eens de telegraaf online te lezen voor dat jij aan het lezen bent lopen er 4 groene mannen over je scherm. zijn er roze plee potten te koop en als je ze wilt weg klikken dan veranderd het X'je van plek... Nou dat is irritant.

 

Als we het dan hebben over wel of niet reclame om te overleven denk dan aan hoe weinig donoren we hebben op gc.nl en hoe weining premium members er , verhoudingsgewijs, zijn voor gc.com. Het geld moet ergens vandaan komen. Dat de servers de laatste weken het beter doen hoor je niemand meer over.... Het heeft niets te maken met het commercieel maken van je persoonlijke hobby vindt ik. Wil je het niet zien neem je een adblokker werkt altijd.

 

my 2cts, gelukkig heeft iedereen een keuze maar echt er zijn belangrijkere dingen in de wereld om je druk over te maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet wennen aan reclame. :no:

 

Ik heb een hekel aan PLOTSELINGE reclame; zeker op een webpagina die IK aangemaakt heb (ook al heb ik schijnbaar ingestemd met de voorwaarden). ;)

 

Ik had er ook al het smoor in toen de KPN met 'gratis' voicemail kwam en toen iedereen zijn oude antwoordapparaat had weggegooid voor de 'dienstverlening' geld ging vragen.

Onder de noemer 'wij vragen geen geld voor het plaatsen van uw geocachepagina', maar wij willen er wel op een andere manier aan VERDIENEN, begint er bij mij toch iets te knagen. 'Typisch Amerikaans'!

 

Was ik al aan het twijfelen om premium member te worden, mijn twijfel is nu weggenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Iemand de google adds(Die je als premium member niet ziet) op de cache pagina al opgevallen?

Ben benieuwd of dit meer premium members gaat opleveren.

 

Zie hier voor de engelstalige uitleg.

 

Jan

 

Ja, valt best wel op en is daarom ook irritant. Wij zijn zelf geen premium member maar ik vind het een slecht idee om zo het aantal premium members te laten groeien.

 

Kleine aanrader voor eenieder die geen premium member is en van de ads af wil:

 

gebruik firefox B) met de NoScript en AdBlock plugins.

ik heb geen last van popups, ads en andere meuk, als ik dat niet wil.

Google gebruikt google-analytics.com en googlesyndication.com ;)

 

Gewoon blocken die handel en je hebt er geen last van :no:

 

fd0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ik al aan het twijfelen om premium member te worden, mijn twijfel is nu weggenomen.

 

En daarom is er dus weer reclame nodig.

 

gebruik firefox ;) met de NoScript en AdBlock plugins.

 

heel mooi, die kende ik nog niet. Ziet er mooi uit. Ga ik eens naar kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine aanrader voor eenieder die geen premium member is en van de ads af wil:

 

gebruik firefox B) met de NoScript en AdBlock plugins.

ik heb geen last van popups, ads en andere meuk, als ik dat niet wil.

Google gebruikt google-analytics.com en googlesyndication.com ;)

 

Gewoon blocken die handel en je hebt er geen last van :no:

 

fd0

Er is nog een methode om van de advertentie's af te komen.

In de windows map onder system32\drivers\etc staat een bestand met de naam hosts.

Dit is een tekstbestand met daarin omzettingen voor webnamen naar IP adressen.

Door hier de volgende regels toe te voegen met bijv wordpad zal een zoekactie

mislukken en de betreffende advertentiedata niet getoond worden.

 

127.0.0.1 pagead.googlesyndication.com

127.0.0.1 pagead1.googlesyndication.com

127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com

127.0.0.1 google-analytics.com

 

Hierna bestand opslaan en een herstart van je pc uitvoeren.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zorgt google-analytics niet voor reclame maar is het een teller op de pagina. Het houdt ook het gedrag van de bezoeker bij. Ik heb het ook op mijn site zitten en krijg er mooie grafiekjes door.

Klopt... :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zorgt google-analytics niet voor reclame maar is het een teller op de pagina. Het houdt ook het gedrag van de bezoeker bij. Ik heb het ook op mijn site zitten en krijg er mooie grafiekjes door.

Waar kun je die vinden dan? Ik zie geen google adds en geen tellergedoe. Het zal toch niet zo zijn dat ik met 1 chartermemberaccount en 2 premiummemberaccounts geen teller krijg en iemand met 0 premiummemberaccounts wel? Schande, discriminatie.

 

ik ga stoppen met alles. Leve de tijd dat er geen geocaching bestond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine aanrader voor eenieder die geen premium member is en van de ads af wil:

 

gebruik firefox :lol1: met de NoScript en AdBlock plugins.

ik heb geen last van popups, ads en andere meuk, als ik dat niet wil.

Google gebruikt google-analytics.com en googlesyndication.com :lol1:

 

Gewoon blocken die handel en je hebt er geen last van :lol1:

 

fd0

 

Geweldig!!!! ;)

 

Ik ben er al vanaf van die ongewenste reclame! :yes:

 

Via Firefox AdBlock!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...