Spring naar bijdragen

Google adds op cachepagina


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoi,

 

Iemand de google adds(Die je als premium member niet ziet) op de cache pagina al opgevallen?

Ben benieuwd of dit meer premium members gaat opleveren.

 

Zie hier voor de engelstalige uitleg.

 

Jan

Ik vind het een slechte feature en eerder een irritante bug. De advertenties worden behoorlijk hinderlijk weergegeven. :):blush::P

 

Overigens viel het me pas gisteren op, toen ik van een vreemde computer GC.com bekeek en zodoende niet ingelogd was.

 

Edit: overigens denk ik dat de Google Ads op GC.com niet lang stand houden. Mensen gaan natuurlijk express klikken waardoor ze GC.com geld denken toe te spelen. Helaas mag ik uit ervaring spreken als ik vertel dat Google met dat soort nep-kliks nogal vervelend en streng om gaat. Bezoekers van een van mijn projecten vonden het ook leuk om veel nep te klikken... :(

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, het is natuurlijk niet echt een feature en als iedereen het vreselijk irritant vind, groeit wellicht het aantal premium members en dat lijkt de achterliggende gedachte van .com te zijn, als ik het announcement lees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, het is natuurlijk niet echt een feature en als iedereen het vreselijk irritant vind, groeit wellicht het aantal premium members en dat lijkt de achterliggende gedachte van .com te zijn, als ik het announcement lees.

Natuurlijk begrijp ik dat wel, maar of dit dè oplossing is weet ik niet... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Iemand de google adds(Die je als premium member niet ziet) op de cache pagina al opgevallen?

Ben benieuwd of dit meer premium members gaat opleveren.

 

Zie hier voor de engelstalige uitleg.

 

Jan

 

Ja, valt best wel op en is daarom ook irritant. Wij zijn zelf geen premium member maar ik vind het een slecht idee om zo het aantal premium members te laten groeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah, ik verlang ook wel eens terug naar die tijd voor ik ging cachen

Op sommige vlakken wel ;)

 

Waar ik van baal is dat 'mijn' cachepagina nu vervuild wordt met GoogleTroep en dat ze gaan 'verdienen' aan mijn pagina. Nu weet ik ook wel dat ik bij het plaatsen van mijn cache en de bijbehorende pagina allerlei 'agreements' aanging, maar dit had ik op voorhand niet kunnen bevroeden. Het is 2 jaar geleden voor mij de reden geweest om alles van schoolbank.nl af te trekken. Er werd verdiend aan mijn klassefoto's.

Persoonlijk had ik het sjieker gevonden als ze geld hadden gegenereerd op een andere manier; bijvoorbeeld alleen premium members kunnen caches plaatsen. En dan bovendien betalen voor een aantal 'slots'. Standaard 5 caches voor het standaard bedrag. Elke volgende 5 caches weer 30 dollar. Zo hou je de database ook een beetje schoon en de gelegenheidscachers buiten de deur.

Maar goed, daar hebben ze niet voor gekozen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het niet. Iedereen kan er mee leven dat er advertenties in je krant, tijdschrift staan, dat er reclameblokken zijn op tv, dat de sportclubs van je kinderen sponsors op hun tenue hebben staan, etc. Maar advertenties op gc.com zijn opeens not done?? Ik denk dat jullie er alleen maar tegen zijn omdat het jullie met de neus op de feiten drukt dat geocaching niet meer de kleine 'ons kent ons'-gemeenschap is die het vroeger was ;).

 

Gc.com heeft nu eenmaal geld nodig om de stijgende kosten te dekken. Ik denk dat het niet de vraag is of de advertenties nodig zijn, maar of de inkomsten die daarmee samenhangt goed besteed wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...