Spring naar bijdragen

Google adds op cachepagina


Aanbevolen berichten

Probeer 's Safari van Apple.

Superbrowser, zeker in deze versie (3, beta dat nog wel), ook met ingebouwde pop-up blokker.

 

Ik moet wel zeggen dat ik geen ervaring met Safari onder Windows/Vista heb.

 

Richard.

 

Hier zit Safari 2.0.4, wel met popupblocker maar GoogleAds lijken daar doorheen te komen :beerchug: . Klopt dat, moet ik Safar 3 beta hebben om van dit voordeel te profiteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

haha, net een expiriment gedaan met de adblock van ie7pro (http://www.ie7pro.com/).

In eerste instantie bleef de advertentie staan, maar als je even bij adblock naar advanced gaat en dan een rule aanmaakt voor de googlesyndication regels is hij verdwenen.

Werkt zo te zien als een speer, dus een prima idee voor IE7 gebruikers.

 

IE7PRO (gratis te downloaden) werkt bij mij perfect zonder aanpassingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het niet. Iedereen kan er mee leven dat er advertenties in je krant, tijdschrift staan, dat er reclameblokken zijn op tv, dat de sportclubs van je kinderen sponsors op hun tenue hebben staan, etc. Maar advertenties op gc.com zijn opeens not done?? Ik denk dat jullie er alleen maar tegen zijn omdat het jullie met de neus op de feiten drukt dat geocaching niet meer de kleine 'ons kent ons'-gemeenschap is die het vroeger was :blush:.

 

Misschien omdat het op z'n minst een beetje schijnheilig is, aangezien ze cacherleggers allerlei regeltjes opleggen!

 

[knip]

 

Commercial Caches / Caches that Solicit

 

Commercial caches attempt to use the Geocaching.com web site cache reporting tool directly or indirectly (intentionally or non-intentionally) to solicit customers through a Geocaching.com listing. These are NOT permitted. Examples include for-profit locations that require an entrance fee, or locations that sell products or services.

 

Solicitations are also off-limits. For example, caches perceived to be posted for religious, political, charitable or social agendas are not permitted. Geocaching is supposed to be a light, fun activity, not a platform for an agenda.

 

Some exceptions can be made. In these rare situations, permission can be given by the Geocaching.com web site. However, permission should be asked first before posting. If you are in doubt, ask first.

 

[knip]

 

Niet dat wij zitten te wachten op commerciële caches, maar toch ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine aanrader voor eenieder die geen premium member is en van de ads af wil:

 

gebruik firefox :D met de NoScript en AdBlock plugins.

ik heb geen last van popups, ads en andere meuk, als ik dat niet wil.

Google gebruikt google-analytics.com en googlesyndication.com :blush:

 

Gewoon blocken die handel en je hebt er geen last van :huh:

 

fd0

Er is nog een methode om van de advertentie's af te komen.

In de windows map onder system32\drivers\etc staat een bestand met de naam hosts.

Dit is een tekstbestand met daarin omzettingen voor webnamen naar IP adressen.

Door hier de volgende regels toe te voegen met bijv wordpad zal een zoekactie

mislukken en de betreffende advertentiedata niet getoond worden.

 

127.0.0.1 pagead.googlesyndication.com

127.0.0.1 pagead1.googlesyndication.com

127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com

127.0.0.1 google-analytics.com

 

Hierna bestand opslaan en een herstart van je pc uitvoeren.

Succes.

 

Dit werkt uitstekend! :D:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zo een beetje de historie in dit draadje lees en eerder ander draadje, dan snap ik de ophef niet. We promoten bijna allemaal een donorschap van gc.nl, maar het membership van gc.com vinden we maar niks? Kom nou zeg.

 

Juist door het gebrek aan betalende members zullen door gc.com alternatieve middelen moeten worden gezocht om e.e.a. te bekostigen. Dat dit op deze wijze gaat vind ik juist een uitstekend idee. :blush: Worden hiermee mensen gedwongen om member te worden? Nee, natuurlijk niet dat blijft een vrije keuze. Wil je echter dat gc.com blijft met een bepaalde servicegraad, dan zal er toch iets moeten gebeuren. Laten we dan vooral niet zeuren om een paar ads in een beschrijving. In het eerder genoemde draadje over donorschap gc.nl stond volgens mij een voorstel van vergelijkbare strekking: laat niet donateurs zien dat ze geen geld betalen. Voor gc.nl is dat wellicht geen optie, maar het geeft de gevoelens wel weer van een aantal cachers. Waarom dan nu huilen om een paar ads? Wordt gewoon member. Dan heb je nu eenmaal een aantal voordelen. Voor niets gaat de zon tenslotte. WIl je dat niet: geen probleem, maar dan heb je wat ads. BIG DEAL!

 

Geniet van je hobby, die deels ook wordt mogelijk gemaakt door gc.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet zo blij met de Google ads, maar ze staan tenminste niet op de uitdraai (net even getest). :)

Dat schreef ik op 25 juni. Ik had vooral wat moeite met de prominente plek midden op de cachepagina.

Met de plek waar ze nu staan heb ik er geen enkel probleem meer mee. Zoals anderen al opmerkten: er wordt al veel langer geadverteerd op de cachepagina. Alleen nog niet door Google.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...
Waarschijnlijk is er misbruik gemaakt met de Google Ads en is er door de webmasters zelf te veel op de Ads geklikt, want hoe het er nu uit ziet zijn ze geblokkeerd bij Google...

Eerlijk gezegd was deze plot de eerste die in me op kwam toen ik voor 't eerst de adds zag. Het ruimt aardig op, vind ik... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...