Spring naar bijdragen

Nieuwe printversie


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Wanneer je dan de windows "print preview" selecteert en speelt met de vergrotingsfactor (daar waar shrink to fit staat), dan komt het bij een paar stappen vergroten of verkleinen ineens weer terug. :thumbup:

Dat werkt inderdaad ook. Goed om rekening mee te houden voordat je op pad gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Probleem bij mij is dat als ik naar het afdrukvoorbeeld kijk alles er wel staat, maar al ik het uitprint het toch niet op papier staat. :thumbup:

 

 

 

Dat overkomt mij regelmatig ook. Afdrukvoorbeeld goed maar de print heeft wat lege plekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Wat ook helpt is het afdruk formaat aanpassen naar 85%, dan heb je ook alles er weer opstaan .

Dat is nog prima te lezen en het spaart ook nog papier uit, is dan maar 2 pagina's ipv 3.

 

Cas

 

Ik had ook print problemen! De coords vielen soms weg en ook aan de zijkant van de cachebeschrijving viel soms info weg. :blush:

 

Na alle oplossing in dit draadje geprobeerd te hebben, is bovenstaande oplossing de beste! :dribble: Je moet wel ff spelen met het % getal, de ene keer 70%, dan andere keer 60% (afhankelijk van de cache beschrijving). En voor info die aan de zijkant wegvalt, moet je de marges aanpassen. ;)

 

Deze cacher heeft voortaan weer alle info op zak in het veld! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Is het andere ook al opgevallen, gc.com heeft zijn site aangepast. De cache-listings zijn anders geworden en "My account details" ziet er anders uit.

 

Het ziet er goed uit, wel veel wit.

 

Edit: "My Inventory" staat helemaal onder aan de pagina, foutje?

 

Dubbele edit: Nu staat alles weer normaal, was dit een proef versie of kijk ik scheel.

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het andere ook al opgevallen, gc.com heeft zijn site aangepast. De cache-listings zijn anders geworden en "My account details" ziet er anders uit.

 

Het ziet er goed uit, wel veel wit.

 

Edit: "My Inventory" staat helemaal onder aan de pagina, foutje?

 

Dubbele edit: Nu staat alles weer normaal, was dit een proef versie of kijk ik scheel.

 

Het was mij ook opgevallen. Was vanmiddag heel even zo en toen weer normaal.

 

De wijzigingen die ik zo snel zag was dat de naam rechtsboven in het grijs werd weergegeven en dat de hele pagina opnieuw geladen werd bij het decrypten van de hint. Verder niets kunnen ontdekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het andere ook al opgevallen, gc.com heeft zijn site aangepast. De cache-listings zijn anders geworden en "My account details" ziet er anders uit.

 

Het ziet er goed uit, wel veel wit.

 

Edit: "My Inventory" staat helemaal onder aan de pagina, foutje?

 

Dubbele edit: Nu staat alles weer normaal, was dit een proef versie of kijk ik scheel.

 

Het was mij ook opgevallen. Was vanmiddag heel even zo en toen weer normaal.

 

De wijzigingen die ik zo snel zag was dat de naam rechtsboven in het grijs werd weergegeven en dat de hele pagina opnieuw geladen werd bij het decrypten van de hint. Verder niets kunnen ontdekken.

 

Het is nu ook weer. Alles is nu wat strak getrokken My Inventory staat nog steeds helemaal onderaan. Ik hoop dat die gewoon weer terug gaat.

 

Verder is er nu ook een vakje boven de profile Badge gekomen met Hello 'team naam' en je profile foto met de gegevens hoeveel je er hebt gevonden en neergelegd en hoe lang je al member bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In "My Friends" staat niet meer vermeld hoe je vrienden ervoor staan.

Balen :thumbup: Ik hoop dat dit snel hersteld wordt.

Voorlopig niet

 

Het is nu ook weer. Alles is nu wat strak getrokken My Inventory staat nog steeds helemaal onderaan. Ik hoop dat die gewoon weer terug gaat.

Blijft ook voorlopig zo staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...