Spring naar bijdragen

Nieuwe printversie


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Als ik de caches wil uitprinten dan ontbreekt er elke keer een stukje aan de rechterkant van de pagina. Hebben meer mensen dat of ben ik de enige?

 

Bij sommige puzzels ontbreekt er nu een stukje, dat kan wel eens lastig zijn bij het oplossen ervan :beerchug: .

 

Groetjes Nienke

"De Reddertjes"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En heeft de printversie standaard dezelfde 'short discription' als je daar niks hebt ingevuld?

Er staat namelijk bij al mijn caches: Nice park with a water area that looks like a dragon. Be wary of muggles when finding this cache.

De tweede zin, oke, maar die eerste slaat nergens op!?

Ik denk dat dat een probleempje is geweest tijdens het werken aan de html. Ik zie nu namelijk niets staan bij de short discriptions van je caches.

Klopt, was inderdaad heel tijdelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Als ik de caches wil uitprinten dan ontbreekt er elke keer een stukje aan de rechterkant van de pagina. Hebben meer mensen dat of ben ik de enige?

 

Bij sommige puzzels ontbreekt er nu een stukje, dat kan wel eens lastig zijn bij het oplossen ervan :beerchug: .

 

Groetjes Nienke

"De Reddertjes"

Om welke cache gaat het? Ik heb geen probleem (tot nu toe).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Als ik de caches wil uitprinten dan ontbreekt er elke keer een stukje aan de rechterkant van de pagina. Hebben meer mensen dat of ben ik de enige?

 

Bij sommige puzzels ontbreekt er nu een stukje, dat kan wel eens lastig zijn bij het oplossen ervan :crybaby: .

 

Groetjes Nienke

"De Reddertjes"

Om welke cache gaat het? Ik heb geen probleem (tot nu toe).

 

Ik heb het bij alle caches die ik wil uitprinten. Kan misschien aan mijn printerinstellingen op kantoor liggen. Zal thuis is kijken of het daar anders is. Ik weet het anders ook niet. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Als ik de caches wil uitprinten dan ontbreekt er elke keer een stukje aan de rechterkant van de pagina. Hebben meer mensen dat of ben ik de enige?

 

Bij sommige puzzels ontbreekt er nu een stukje, dat kan wel eens lastig zijn bij het oplossen ervan :crybaby: .

 

Groetjes Nienke

"De Reddertjes"

 

Ik heb het bij sommige caches. Volgens mij hangt het van de instellingen van de maker af, hoe "breed" het beeld is.

bewerkt door malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het bij alle caches die ik wil uitprinten. Kan misschien aan mijn printerinstellingen op kantoor liggen. Zal thuis is kijken of het daar anders is. Ik weet het anders ook niet. :crybaby:
Welke versie van Internet Explorer gebruik je?

 

Dit is namelijk een veel voorkomend probleem bij Internet Explorer 6. Internet Explorer 7 gaat hier een stuk beter mee om.

 

Persoonlijk gebruik ik Firefox, welke hier naar mijn mening nog beter mee om gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik Internet Explorer 7 en ik heb helemaal geen problemen. Een echte verbetering.

 

Ik zal dan zeker thuis is kijken, want op mijn werk kan ik volgens mij niet een upgrade doen naar IE 7. Zal is kijken of het lukt.

 

Allemaal, heel erg bedankt.

 

Groetjes Nienke :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had hier ook problemen mee, maar soms kan het helpen om de pagina van 'portrait' naar 'landscape' te draaien. Anders knippen en plakken in word :cry:

 

Ik had gisteren een puzzel op 2 pagina's en heb toen de puzzel geknipt en geplakt in Word.

 

 

 

Hoi,

 

Als ik de caches wil uitprinten dan ontbreekt er elke keer een stukje aan de rechterkant van de pagina. Hebben meer mensen dat of ben ik de enige?

 

Bij sommige puzzels ontbreekt er nu een stukje, dat kan wel eens lastig zijn bij het oplossen ervan :crybaby: .

 

Groetjes Nienke

"De Reddertjes"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, een enorme verandering (verbetering) voor de printpagina.

Je kunt nu van alles verbergen en foto's weglaten. Check it out :cry:

 

En nu ook nog een knop om engelse teksten weg te kunnen laten, dan is het helemaal fantastisch :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm nobel streven. Ik doe het iets anders. Ik print alles, maar dan wel 2 pagina's op 1 A4 en dubbelzijdig. Ik geef toe: dat komt door de mooie printer op m'n werk. Werkt prima en is lekker handzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is ook een keuze om de afbeeldingen weg te laten... :cry: Alleen niet handig als je puzzel een afbeelding is :crybaby:

 

En om nou een puzzel dubbelzijdig af te drukken lijkt me ook niet handig... Steeds het blaadje omdraaien... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik print alles, maar dan wel 2 pagina's op 1 A4 en dubbelzijdig.

Doe ik ook. Goed voor het milieu en goed voor de portemonnee :blink: . Heb je overigens geen dure printer voor nodig. Die bij mij thuis doet het ook. Tip voor iedereen: snuffel eens in de instellingen van je printer(driver). Misschien kan jouw printer het ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik print alles, maar dan wel 2 pagina's op 1 A4 en dubbelzijdig.

Doe ik ook. Goed voor het milieu en goed voor de portemonnee :blink: . Heb je overigens geen dure printer voor nodig. Die bij mij thuis doet het ook. Tip voor iedereen: snuffel eens in de instellingen van je printer(driver). Misschien kan jouw printer het ook wel.

En anders zijn er nog wel handige programmaatjes als "FinePrint". Vooral de mogelijkheid om met (bijna) iedere printer automatisch A5-boekjes te maken is erg handig.

Als we weer eens een paar dagen ergens gaan camperen, gaat er meestal zo'n handzaam boekje mee.

Geselecteerde caches printen, even vouwen, paar gaatjes erin meppen, bindertje erdoor en klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...