Spring naar bijdragen

wat te doen


barny

welke log?  

29 leden hebben gestemd

  1. 1. logs

    • log A
      19
    • log B
      10


Aanbevolen berichten

op zondag 25 maart heb ik gezamenlijk met 2 groep A en Groep C een mooie cache gelopen.

En sindsdien ben ik in een heftige tweestrijd over de log die ik moet schrijven.

Mijn Oma zaliger heeft mij als Kleijn jochie geleerd, dat als je niets positiefs over iemand kan vertellen je beter je mond kan houden.

Maar ook heeft ze me geleerd dat ik ook de waarheid moet vertellen en dat is nu juist het probleem waar ik mee stoei.

Daarom vraag ik hier in een pol maar welke van de twee logjes ik moet plaatsen

 

Barny

 

p.s Ik hoef natuurlijk niet te vertellen dat A de enigste is die met de waarheid overeen komt

 

log A

 

Wederom op pad gestuurd door het alleraardigst Kleijne mormeltje boR waarbij ik hulp heb meegekregen van de alleraardigste zowaar! aangenaam aangevuld met Polmske de altijd hulpvaardige Koos van Koos de Kapper gemaskeerd door de altijd vrolijke goedgemutste (Wijntje) Marja, en om eindelijk de spam gelijkende stroom smeekmeeltjes tot een einde te bergen kwam dan ook Biertjuh tussen ons in parasiteren.

En als het toefje slagroom op het puntje vers afgebakken HEMA appelgebak kwam ook nog Amazone! met mij meerijden om het gezelligheid nog meer volmaakt te maken.

Eenmaal waren wij rustig en ruimschoots op tijd op het parkeerplaats aanbeland en waar dan ook een korte tijd later de altijd stipte Koos van Koos de Kapper keurig aan kwam rijden was het wachten nu eenmaal weer eens op Biertjuh en zijn passagiers, de wijzers van de klok had al menige malen de afgesproken tijdstip gepasseerd, de mobieltjes hadden bijna evenveel met elkaar contact gezocht maar wie er ook op de parkeerplaats kwam aanrijden er was geen Amsterdamse koopgoot 4WD tussen.

 

Eindelijk dan was daar het zwarte gevaarte, die misschien ook nog ooit eens een andere modderpoel dan Amsterdam zal doorkruizen, de inmiddels drukker wordende parkeerplaats opgedraaid en aan de verwarde gezicht achter het imposante stuur te zien had zeker een van de vele aanwezige navigatiemiddelen gefaald in zijn lijdzame en ondankbare taak om in het oud Amsterdams de weg te wijzen.

Desalniettemin werden hartelijk de handen in elkander gevouwen en verticaal op en neer bewogen waarbij tegelijkertijd bij de andere sekse luchtige zoenen werden gegeven en ik natuurlijk meteen vele complementen mocht ontvangen over mijn gladgeschoren uiterlijk wat helaas meteen al enige wrijving ontstond bij de mannelijke helft van Biertjuh waarbij dat soort complementen een geheel ombekend fenomeen is.

Nadat eindelijk de aanwezige C60en klaar waren met opstarten, calibreren, uitpijlen en controlerende handelingen konden we eindelijk dan op pad, Koos was diegene die op het parkeerterrein tijdens het lange wachten het kortste strootje had getrokken dus koos was de pineut om Biertjuh te assisteren met het vinden van de verwijzegingen en het continu blijven uitleggen hoe het een en ander werkt.op zo een ingewikkeld apparaat als een C60.

In unanieme beslissing werden Koos van Koos de Kapper en Team Biertjuh tot team A gebombardeerd en zeer begrijpelijk werden Polmske en zowaar! Team C zodat B overbleef voor de wulpse Amazone gezamenlijk met ondergetekende persoontje

eindelijk konden we dan op pad Team C vertrok in een logische richting, mijn oude prehistorische E-Map wees ons ook meteen de goede richting op en Team A vertrok in een geheel onlogische weg uit ons gezichtsveld met een vertwijfelde Koos die steeds in de wel goede richting zat te wijzen.

Sindsdien hadden we allen nog maar contact met elkaar via een krakende Biertjuh porto of een niet betere telefoonverbinding waarbij het heftige zuchten en proesten uitgebracht door Biertjuh als enigste wel duidelijk door de ether schalde.

Na vele verbindingen met elkander en het evenzoveel wachten op team A zijn getallen , waarbij zelfs niet werd geschuwd om zowaar! Polmske Amazone en ondergetekende een extra kilometertje te laten wandelen omdat `men` vergeten was dat de standaard afwijking van een C 60 van pakweg 60 meter Ahum, zal het daarom een c60 heten, in te schalen naar het zoeken van een van de aanwijzingen.

Na vele mooie en interessante pagages in het evenzo schitterende bos waren we dan toch nog eindelijk bij het laatste punt aangekomen waar Polmske en zowaar! al zaten te wachten op de laatste aangekomene teams gelukkig was het zowaar die de slot rekensom op zich nam zodat we uiteindelijk meteen op de goede spot belande waar Polmske de prachtig omhulste kist vond waarna het loggen op gepaste afstand door alle teams werd uitgevoerd.

 

Zowaar Marja Amazone Polmske en Koos bedankt voor het hele gezellige vermaak in het bos

Ruud jij ook be…………….be ………….. be……………..beda hè nee het lukt niet .

 

Barny

 

log B

 

Wederom op pad gestuurd door het alleraardigst Kleijne mormeltje boR waarbij ik hulp heb meegekregen van de alleraardigste Biertjuh zowaar! aangenaam aangevuld met Polmske de altijd hulpvaardige Koos van Koos de Kapper al kwam het dan eindelijk na eindeloos spam gelijkende stroom smeekmeeltjes van mij richting Biertjuh zo dat ik kom parasiteren op zijn goedheid en kennis van allerhande zaken.

En als het toefje slagroom op het puntje vers afgebakken HEMA appelgebak kwam ook nog Amazone! met mij meerijden om het gezelligheid en kundigheid nog meer volmaakt te maken.

Natuurlijk kwam ik met mijn naar friet riekendeHet Gele Bussie veels te laat op de parkeerplaats waar dan ook een lange tijd de altijd stipte Koos van Koos de Kapper volongeduld op ons zat te wachten Biertjuh en zijn passagiers waren natuurlijk allang terplaatse en hadden alles al keurig voorbewerkt zodat we heerlijk konden aanschuiven de altijd goedgemutste en goedlachse Amsterdamse wereld kerel kwam ondanks onze late aankomst waavan de oorzaak hoogstwaarschijnlijk kwam dat een van de vele aanwezige navigatiemiddelen gefaald in zijn lijdzame en ondankbare taak om in het Jip en Jannekens mij de weg te wijzen.

Desalniettemin werden hartelijk de handen in elkander gevouwen en verticaal op en neer bewogen waarbij tegelijkertijd bij de andere sekse luchtige zoenen werden gegeven en Bietjuh natuurlijk meteen vele complementen mocht ontvangen over zijn gladgeschoren uiterlijk wat helaas bij mij dat soort complementen een geheel ombekend fenomeen is.

Nadat eindelijk de aanwezige C60en binnen luttele seconden klaar waren met opstarten, calibreren, uitpijlen en controlerende handelingen konden we eindelijk dan op pad, Amazone was diegene die op het parkeerterrein tijdens het lange wachten het kortste strootje had getrokken dus was zij de pineut om mij te assisteren met het vinden van de verwijzegingen en het continu blijven uitleggen hoe het een en ander werkt.op sociaal vocaal gebied.

In unanieme beslissing werden de twee kanjers Koos van Koos de Kapper en Team Biertjuh tot team A gebombardeerd en zeer begrijpelijk werden Polmske en zowaar! Team C , Team B was dus voor de wulpse Amazone gezamenlijk met het ondergetekende persoontje

Eindelijk nadat ik klaar was met nutteloze dingen te doen konden we dan op pad Team C vertrok in een logische richting, mijn oude prehistorische E-Map wees ons ook na 10 minuten satelieten zoeken bijna meteen de goede richting op en Team A vertrok in een gezwinde spoed meteen de goede richting op, weg uit ons gezichtsveld met een blijde Koos die steeds naar de C 60 zat te wijzen en ondertussen de duidelijke en leerzame uitleg van Ruud in zich opzoog.

Sindsdien hadden we allen nog maar contact met elkaar via een kraaakheldere Biertjuh porto of een telefoonverbinding waarbij het heftige zuchten en proesten uitgebracht door mij als enigste stoorende door de ether schalde.

Na vele verbindingen met elkander en het evenzoveel wachten op onze getallen , waarbij zelfs niet werd geschuwd om zowaar! Polmske een extra kilometertje te laten wandelen omdat ik heftig afgeleid werd door hele mooie rondingen in strakke niets aan de verbeeldingen overlatende spijkeroutfit die pardoes zich gingen nestelen bij een plaatje die ik dan ook nog eens moest aflezen Ahum, zal het daarom een stress~broek heten

Na vele mooie en interessante pagages in het evenzo schitterende bos waren we dan toch nog eindelijk bij het laatste punt aangekomen waar Polmske en zowaar! al zaten te wachten op ons de laatste aangekomene team waarbij ik waggelend en zwaar vermoeit me de laatste meters naar boven zeulde, gelukkig was het zowaar en Biertjuh die de slot rekensom op zich nam zodat we uiteindelijk meteen op de goede spot belande waar Polmske de prachtig omhulste kist vond waarna het loggen op gepaste afstand door alle teams werd uitgevoerd.

 

Zowaar Marja Amazone Polmske en Koos bedankt voor het hele gezellige vermaak in het bos

Ruud dankzij jou optimisme, collegialiteit, hulpvaardigheid, kundigheid ben je tijdens deze tocht op een voetstuk komen te staan waar ik alleen maar in al mijn Kleijnheid huizenhoog tegenop kan kijken, ik ben blij dat jij mij,ondanks al mijn vele vouten, toch deelgenoot heb laten maken met deze tocht zodat ik uit eigen oogschouw heb kunnen zien hoe een wereld geocacher zich gedraagt en behoord te gedragen

 

Mijn dank zal eeuwig duren

 

Barny

 

 

==================================================================

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In mijn koffiepauze zat ik te gieren van het lachen vanwege deze prozaische uitbarstingen van Barny, waarvan ik er ook als log diverse mocht ontvangen.

 

Maar 1 ding begrijp ik niet: mij is altijd geleerd dat de waarheid in het midden ligt ! :eek:

 

Daarom stel ik voor, Barny ,dat je je huiswerk nog eens overdoet . :P:no:

Dan ga ik voor log C !

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De genoemde personen in de logs wel een beetje kennende heb ik zo'n inschatting dat van beide logs wel iets zal kloppen en tevens iets niet zal kloppen.

Om dan uit optie A of B te moeten kiezen is een lastige beslissing, mijn gevoel laat dan log B een beetje de voorkeur geven, maar aan de andere kant, Barny, log A heeft ook wel wat. :no:

 

Ik heb daarom ook niet optie A of B gestemd. :eek:

 

Groeten Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel log A (volgens de schrijver althans) het dichtst bij de waarheid ligt, hebben we het hier natuurlijk over de waarheid volgens 1 van de deelnemers, in dit geval Barny.

Log B ligt (wederom volgens de schrijver) weliswaar ietwat bezijden de waarheid, maar komt voor alle partijen wel het meest vriendelijk over, dunkt me.

 

De geocachers die de beide hoofdpersonen uit de logs (waarbij ik niet wil impliceren dat de anderen slechts figuranten waren) wat beter kennen, en ook een beetje weten hoe de verhoudingen tussen hen liggen, weten waarschijnlijk uit log B ook wel op te maken hoe de vork werkelijk in de steel zit. ;)

Wie de moeite neemt om de logs, waar we met enige regelmaat door Barny op worden getracteerd, wat beter te lezen, heeft allang gemerkt dat hij met een bepaalde dichterlijke schrijfstijl de waarheid graag een beetje "aankleed / omkleed" en daarbij een ruime dosis humoristisch cynisme (of was dat nou sarcasme) niet schuwt.

 

Van beide logs heb ik dus weer zitten smullen. :wink2:

Vooralsnog opteer ik dus (gezien al het bovenstaande) voor log B, maar voor een betere beeldvorming ga ik zeker de logs van alle andere deelnemers er eens op nalezen. Daar was ik nog niet aan toegekomen. :dribble:

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:wink2: De samenstelling kennende en eerder met dit groepje te hebben gelopen zal Biertjuh met het verkeerde been op de klok hebben gekeken en zal ongetwijfeld A de juiste log zijn. Alhoewel de wulpse rondingen ook wel aanlokkelijk klinken... bewerkt door TeamTobi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

op zondag 25 maart heb ik gezamenlijk met 2 groep A en Groep C een mooie cache gelopen.

En sindsdien ben ik in een heftige tweestrijd over de log die ik moet schrijven.

Mijn Oma zaliger heeft mij als Kleijn jochie geleerd, dat als je niets positiefs over iemand kan vertellen je beter je mond kan houden.

Maar ook heeft ze me geleerd dat ik ook de waarheid moet vertellen en dat is nu juist het probleem waar ik mee stoei.

Daarom vraag ik hier in een pol maar welke van de twee logjes ik moet plaatsen

 

Barny

 

p.s Ik hoef natuurlijk niet te vertellen dat A de enigste is die met de waarheid overeen komt

 

 

Barny

 

Tja, je oma en de waarheid botsen in dit geval. Het handigste lijkt me om A en B over elkaar te leggen en de overeenkomstige woorden te gebruiken om je log te maken. Alles wat er uitsteekt weg laten.

Oma blij en het is de waarheid :wink2:.

Oja, bij een poll mensen in een richting drukken zou oma ook weer niet leuk vinden :dribble:

Volgens mij heb je dit dilemma overgehouden van een brabants mini event of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al ruim een week zitten we te wachten op een log van Barny over de prutsers........ Laat niemand zich beetnemen door deze grote geweldenaar, die op z'n eigen manier menig cache vind. Die met liefde meegaat als je een paar eindpunten hebt en alleen nog maar de caches moet zoeken. Die voor dag en dauw opstaat om je op te halen om naar een event te gaan. En die geniet bij het kleinste probleempje dat zich tijdens een wandeling voordoet. Kunnen wij er iets aan doen dat er een afwijking is? Kunnen wij er iets aan doen dat we meer dan 2 km uit elkaar zitten zodat de porto's kraken en zuchten. Kunnen wij er iets aan doe dat we bij vodafone zitten, die geen ontvangst hebben in een bos?????

Kunnen wij er iets aan doen dat het altijd lachen is als je met Barny op stap bent? Het antwoord is Nee... We hebben genoten van beide logs, en hoewel de waarheid vast wel ergens in het midden ligt, mag je wat ons betreft beide logs plaatsten.

Tot heel snel weer samen cachen, Ruud :wink2: en Marja :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;) De samenstelling kennende en eerder met dit groepje te hebben gelopen zal Biertjuh met het verkeerde been op de klok hebben gekeken en zal ongetwijfeld A de juiste log zijn.

 

....... :wink2:

 

Alhoewel de wulpse rondingen ook wel aanlokkelijk klinken...

 

....... :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beide logs zijn zo prachtig dat ze wat mij betreft beide geplaatst moeten worden! Ik heb al meer mooie logs van deze schrijver gelezen en ik vind het doodzonde om een deel van deze pennevruchten te vernietigen.

Waarbij ik overigens wel opmerk dat de 60C uiteraard een prachtig apparaat is. Afwijkingen lijken alleen maar afwijkingen omdat veel cacheleggers de 60C(x) juist NIET gebruiken. Waarcvan akte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...