Team Guppie Geplaatst 1 maart 2007 Share Geplaatst 1 maart 2007 ook wij zijn aan het aftellen, nog 68 uur geloof ik alvast een dikke pluim voor de vrijwlligers die hier aan mee werken. ook wij kunnen bijna niet wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caveman en Co Geplaatst 1 maart 2007 Share Geplaatst 1 maart 2007 Te Gek redactie, kijk er erg naar uit, ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
magelhaessuccessors Geplaatst 1 maart 2007 Share Geplaatst 1 maart 2007 De verwachtingen zijn hoog gespannen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkesa Geplaatst 1 maart 2007 Share Geplaatst 1 maart 2007 ik ben gek op spoilers dus ik kijk er naar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 1 maart 2007 Share Geplaatst 1 maart 2007 Hoeveel uur nu nog? Is het nog niet zover? .....Nu dan wel? ....Hoe lang nog dan? [ongeduldige modus uit] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
josho1 Geplaatst 1 maart 2007 Share Geplaatst 1 maart 2007 het lijkt me een fantastisch initiatief en ik ben zeer benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
siepel Geplaatst 1 maart 2007 Share Geplaatst 1 maart 2007 Lijkt me erg leuk en zinvol! Wacht in spanning af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 1 maart 2007 Share Geplaatst 1 maart 2007 Ben Benieuwd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 1 maart 2007 Share Geplaatst 1 maart 2007 Het doosje met vaseline is dus toch gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Het doosje met vaseline is dus toch gevonden. Vaseline ! Eehmm....iemand last van winterhanden dan ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoAlmere Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Zet m dan online!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blazez Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Nou, wij zijn ook erg benieuwd naar het blad. Vooraf alvast de complimenten voor de mensen die zich hiervoor ingezet hebben. We hopen dat het blad een lang leven krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bapamaci Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 De tijd tikt gestaag verder. Nog even wachten en het is zover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Ook wij zijn benieuwd naar Spoiler Alleen jammer dat TerraCaching geen TerraCaching genoemd mocht worden en dus de bijdrage van die kant niet belicht zal gaan worden. Reden voor mij om tot terugtrekking over te moeten gaan. Maar evengoed: succes met het Magazine en ik ben benieuwd wat jullie ervan gebakken hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keesenanita Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Pffft, wat duurt wachten toch lang....... Nog ongeveer 52 en een half uurtje...... We zijn benieuwd!!! Allemaal bedankt voor de moeite, zal vast een flinke klus geweest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten