Spring naar bijdragen

Spoiler


Aanbevolen berichten

Lieve mensen.

 

Het aftellen is begonnen het eerste Nederlandse Geomagazine staat op het punt zijn eerste editie te gaan tonen. Er is nogal wat water door de rivier gegaan voor het zover was en de planning is dan ook op 1 á 2 dagen na gehaald. Allereerst wil ik iedereen die zich heeft ingezet voor de eerste editie van het magazine alvast hartelijk danken, de redactieleden, zij die op het laatste moment terugtraden maar toch hun steentje hebben bijgedragen en niet in de laatste plaats de mensen die in de artikelen voorkomen.

 

Ik stel u de redactie nog even voor zoals hij er nu uit ziet:

 

Geovlinder (de vrouwelijke helft :D)

Vinnie1

8BG (achtbaangek)

Team Ramy (de seniorkant :blink:)

KarelKraak

Kruimeldief

Sn@g

en Kapitein Haak

 

In de komende, laten we zeggen 72 uur zullen we in dit draadje de link naar de website van SPOILER bekend maken, aldaar staan alle artikelen alsmede een downloadbare PDF versie, we hopen dat u er allen plezier mee zult beleven. Bedenk dat we allemaal vrijwilligers zijn dus ook de mensen achter Spoiler, er zal altijd mogelijkheid zijn tot verbetering maar we zijn vooral gericht op het verstrekken van plezier en het hebben ervan.

 

Kortom binnen nu en ongeveer 72 uur is het SPOILER tijd!!!!!!!!

 

Namens de redactie,

Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Lieve mensen.

 

Het aftellen is begonnen het eerste Nederlandse Geomagazine staat op het punt zijn eerste editie te gaan tonen. Er is nogal wat water door de rivier gegaan voor het zover was en de planning is dan ook op 1 á 2 dagen na gehaald. Allereerst wil ik iedereen die zich heeft ingezet voor de eerste editie van het magazine alvast hartelijk danken, de redactieleden, zij die op het laatste moment terugtraden maar toch hun steentje hebben bijgedragen en niet in de laatste plaats de mensen die in de artikelen voorkomen.

 

Ik stel u de redactie nog even voor zoals hij er nu uit ziet:

 

Geovlinder (de vrouwelijke helft :D)

Vinnie1

8BG (achtbaangek)

Team Ramy (de seniorkant :blink:)

KarelKraak

Kruimeldief

Sn@g

en Kapitein Haak

 

In de komende, laten we zeggen 72 uur zullen we in dit draadje de link naar de website van SPOILER bekend maken, aldaar staan alle artikelen alsmede een downloadbare PDF versie, we hopen dat u er allen plezier mee zult beleven. Bedenk dat we allemaal vrijwilligers zijn dus ook de mensen achter Spoiler, er zal altijd mogelijkheid zijn tot verbetering maar we zijn vooral gericht op het verstrekken van plezier en het hebben ervan.

 

Kortom binnen nu en ongeveer 72 uur is het SPOILER tijd!!!!!!!!

 

Namens de redactie,

Kapitein Haak.

 

Vol verwachting .......... !

 

Bij voorbaat al bedankt voor jullie inzet .

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen.

 

Het aftellen is begonnen het eerste Nederlandse Geomagazine staat op het punt zijn eerste editie te gaan tonen. Er is nogal wat water door de rivier gegaan voor het zover was en de planning is dan ook op 1 á 2 dagen na gehaald. Allereerst wil ik iedereen die zich heeft ingezet voor de eerste editie van het magazine alvast hartelijk danken, de redactieleden, zij die op het laatste moment terugtraden maar toch hun steentje hebben bijgedragen en niet in de laatste plaats de mensen die in de artikelen voorkomen.

 

Ik stel u de redactie nog even voor zoals hij er nu uit ziet:

 

Geovlinder (de vrouwelijke helft :blink:)

Vinnie1

8BG (achtbaangek)

Team Ramy (de seniorkant :D)

KarelKraak

Kruimeldief

Sn@g

en Kapitein Haak

 

In de komende, laten we zeggen 72 uur zullen we in dit draadje de link naar de website van SPOILER bekend maken, aldaar staan alle artikelen alsmede een downloadbare PDF versie, we hopen dat u er allen plezier mee zult beleven. Bedenk dat we allemaal vrijwilligers zijn dus ook de mensen achter Spoiler, er zal altijd mogelijkheid zijn tot verbetering maar we zijn vooral gericht op het verstrekken van plezier en het hebben ervan.

 

Kortom binnen nu en ongeveer 72 uur is het SPOILER tijd!!!!!!!!

 

Namens de redactie,

Kapitein Haak.

 

Vol verwachting .......... !

 

Bij voorbaat al bedankt voor jullie inzet .

 

Geopatra.

 

Wat een leuk initiatief! :D Ik ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...binnen nu en ongeveer 72 uur is het SPOILER tijd!!!!!!!!

 

Goeie timing! :D

Kunnen we nog net in het weekend lekker over onze hobby lezen...

 

Al vast een woord van dank aan de redactie.

Dank,

 

de Tejoos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...