Spring naar bijdragen

Log verwijderen


Aanbevolen berichten

Maar hun reactie omtrent gratis emailadres klopt niet.

Ik gebruik een gratis email adres en is gewoon aangenomen.

Of is dat een vergissing ?

 

Indien dat geen hotmail of gmail is zou die toegelaten moeten worden.

Ik had mijn gmail nog tijdig geregistreerd, dwz begin 2006

bewerkt door MCMAL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maar hun reactie omtrent gratis emailadres klopt niet.

Ik gebruik een gratis email adres en is gewoon aangenomen.

Of is dat een vergissing ?

 

Indien dat geen hotmail of gmail is zou die toegelaten moeten worden.

Ik had mijn gmail nog tijdig geregistreerd, dwz begin 2006

Gratis email-adressen worden sinds een poosje niet meer toegestaan bij geocaching.nl. Diegene die dat nog wel hebben, kunnen dit aanhouden. Nu dien je een emailadres van een, bij voorkeur nederlandse, internetprovider op te geven. Ook gc.nl had slechte ervaringen met willekeurige types die zich aanmelden en amper zijn te traceren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarbij halen ze volgens mij .com en .nl door elkaar. Wij weten dat beide NIETS met elkaar te maken hebben. Voor nieuwelingen is dat volgens mij helemaal niet zo duidelijk.

 

hm, nu quote ik mezelf :beerchug: .

 

Als ik me goed herinner kun je op het FORUM hier je niet met een gratis adres aanmelden. Wat ik al eerder zij dus.

 

Edit: oeps Heirbaut Hunters was me net voor.

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mede cachers en zorgdragers betreffende GPS koeriers.

 

Als ik alle reacties zie, dan heb ook ik de indruk dat er iemand de boel zit te flessen.

Als er iemand is die het het originele password heeft gevonden van GPSkoerier en hierna dit password heeft veranderd in een nieuw pw, is het (volgens mij) onmogelijk om zelf met je oude pw dingen te veranderen in je profiel, logjes enz. enz.

Mocht het zo zijn dat dit het geval is, dan kan GC.NL allen het verschil zien in IP adres. (dit zoals kruimeldief reeds schrijft.

Ik hoop dat dit goed uitgezocht word, maar daar ben ik van overtuigd.

 

Succes met dit logmysterie!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder verder commentaar een kopie van een log van de cachepagina van Onderweg-5. Overigens krijg ik niet de melding zoals Wilxxiii die krijgt:

 

 

 

 

February 15 by GPS Koeriers (4 found)

wat een vreslijk gedoe met die logjes, vreselijk voor de vinders warvan de logjes verwijderd zijn. maar zeker vreselijk zoals er hier commentaar geleverd wordt en vooral op dat forum!! wat een aanfluiting zeg! hier ben ik dus heel erg van geschrokken, zoals jullie je eigen hobby tot flut volkssport degraderen, dat doe je toch niet? als je zo negatief bent, zoek dan eens een andere bezigheid op. nogmaals: dit is niet vanaf onze pc gebeurd. inloggen op de pagina lukte trouwens wel, maar niet dat forum, omdat we gmail hebben en dat wordt daar niet toegestaan. ook al zoiets raars! we konden dus gisteren niet reageren, maar hebben we wel het nodige gelezen, dus vandaar maar even hier een reaktie. misschien dat iemand het in forum kan plaatsen, omdat gratis email adressen verboden zijn. eigenlijk ook wel heel zielig voor de vinders dat ze in file de caches konden bezoeken en dan net dat ene puntje afgepakt wordt door iemand die in ons account is gekomen. dat mensen daar zo'n drama van kunnen maken, echt niet te begrijpen. wij wilden wat vaker gaan cashen maar door wat er gebeurd is hebben we daar wel heel erg ons twijfels over gekregen. gelukkig hebben we maar een geleend gpsje, dus niks gekocht en dat zullen we nu zeker niet gaan doen. een hobby of sport is leuk maar niet mensen elkaar zo onheus bejegenen, waar zijn jullie dan mee bezig. zo dat moest er even uit en het lucht wel op, ik hoop dat dit blijft staan en anders maar niet.

Petra

 

Tja, ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden....Everzijds begrijp ik de reactie van de Koeriers wel; jammer, als ze hierdoor het plezier voor het cachen verliezen. Anderzijds blijven een aantal zaken, ook mede door hun in mysterie gehuld... :beerchug:

 

Ik bemerk bij mijzelf (laar ik het maar bij mijzelf houden), dat het mij een beetje verbaasd dat mensen, die nog 'beginners' in de hobby zijn (met een geleende GPS werken) gelijk een flink aantal caches gaan uitzetten. Wat nu als het je niet meer bevalt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bemerk bij mijzelf (laar ik het maar bij mijzelf houden), dat het mij een beetje verbaasd dat mensen, die nog 'beginners' in de hobby zijn (met een geleende GPS werken) gelijk een flink aantal caches gaan uitzetten. Wat nu als het je niet meer bevalt?

Daar heb je een punt, maar laten we a.u.b. hier geen discussie voeren over hoeveel caches je gevonden moet hebben voor je gaat plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...