Spring naar bijdragen

Log verwijderen


Aanbevolen berichten

Voordat nu iedereen door blijft reutelenen die de GPS-Koeriers een ban of weet ik wat voor verschrikkelijks allemaal wil geven, lees even wat Geopatra hieronder zegt. Het bevestigd alleen maar wat ik ook al zei, er is waarschijnlijk gehacked.

 

Niet alleen de logs worden verwijderd, maar ook is de datum van minimaal 2 onderwegs (10 en 5) gewijzigd zodat hij weer bovenaan in de nieuwe lijst staat.

 

Geopatra.

Ruud :lol1:

 

Dan maar hopen dat hij het snel in de gaten heeft en maatregelen treft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voordat nu iedereen door blijft reutelenen die de GPS-Koeriers een ban of weet ik wat voor verschrikkelijks allemaal wil geven, lees even wat Geopatra hieronder zegt. Het bevestigd alleen maar wat ik ook al zei, er is waarschijnlijk gehacked.

 

Niet alleen de logs worden verwijderd, maar ook is de datum van minimaal 2 onderwegs (10 en 5) gewijzigd zodat hij weer bovenaan in de nieuwe lijst staat.

 

Geopatra.

Ruud :lol1:

 

Als er hier sprake is van een hacker is die gene wel bekent met geocaching, ze hebben niet alleen de logs verwijderd en de datums veranderd. Maar onderweg-10 is ook weer op actief gezet <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol1:<_<:angry:

zelf de ""notes" halen ze weg. Ik snap echt niet wat er aan de hand is.

Leg gewoon uit dat er iets verkeerd gegaan is, dan is het probleem een stuk minder. (Althans dat denk ik)

En dan hebben we ook neit zoveel onbedoeld over en weer e-mail of message contact. :(

Het is toch jammer als er mensen zijn die enthousiast op pad gaan om een log te scoren, dat deze verwijderd wordt zonder opgave van reden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook de onze was er af. Ik denk echter niet dat hij hardleers is, heb eerder het ide dat hij gehacked is. Neem alleen maar het feit dat er meteen al een stel caches van hem verdwenen waren. Waarschijnlijk is er iemand die het op hem gemunt heeft.

 

Niet alleen op het internet. Ik heb een paar disabled caches gezien op lokatie. Die waren niet alleen weg, maar de lokatie was gewoon verwoest!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MIsschien is het wel gewoon zo dat het tamelijk nieuwe en onervaren geocachers zijn en in hun onwetendheid de pagina opruimen? Als de logjes dan weer verschijnen is het verwijderen misschien niet gelukt, dus nog maar eens geprobeerd...

Van mij krijgen de GPS-koeriers voorlopig nog het voordeel van de twijfel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol1: Helemaal gek de cachers van tegenwoordig <_<

 

MIsschien is het wel gewoon zo dat het tamelijk nieuwe en onervaren geocachers zijn en in hun onwetendheid de pagina opruimen? Als de logjes dan weer verschijnen is het verwijderen misschien niet gelukt, dus nog maar eens geprobeerd...

Van mij krijgen de GPS-koeriers voorlopig nog het voordeel van de twijfel.

 

Misschien ben je iets te goedgelovig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook de onze was er af. Ik denk echter niet dat hij hardleers is, heb eerder het ide dat hij gehacked is. Neem alleen maar het feit dat er meteen al een stel caches van hem verdwenen waren. Waarschijnlijk is er iemand die het op hem gemunt heeft.

 

Niet alleen op het internet. Ik heb een paar disabled caches gezien op lokatie. Die waren niet alleen weg, maar de lokatie was gewoon verwoest!!

 

Ik zie de logica niet helemaal, als iemand aan koeriertje pesten doet zou hij toch ALLE caches weghalen?? Ze liggen op twee na op steenworp afstand van elkaar. Die paar verwoeste lokaties kan wel het werk van 1 dreuzel zijn geweest die al die rondsnuffelende snuiters maar niets vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...