Spring naar bijdragen

Log verwijderen


Aanbevolen berichten

quoote laatste note gps koeriers " ik heb geprobeerd om het wachtwoord te veranderen, maar ik kom niet eens meer in het account!!!!!!!"

 

Nu wordt het echt gecaramba, want dan zou hij/zij ook geen note meer kunnen plaatsten.

 

Wat is er aan de hand:

 

A: het wachtwoord is gehackt, en iemand vind zich erg leuk

 

B: iemand heeft er veel moeite voor gedaan de boel op stelte te zetten ( plaatsen diverse caches, en nu cachers op stang jagen door de boel te deleten, en zo de stats van ons om zeep te helpen.)

 

Ik plaats mijn log even niet meer, wacht wel af wat er verder gebeurt, en wat er met de andere caches nog gaat gebeuren.

 

D.L.

 

NB, draadje sluiten, ik weet zeker dat er hier megelezen wordt, en via pm onze aprovers benaderen om te zien wat zij kunnen. :lol1:

 

don't feed the troll, niet hier en niet op de cache pagina.

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben blij dat ik die caches nog niet heb gedaan, misschien kan iemand een programmatje schijven als er een log verwijderd wordt dat hij automatisch wordt herplaatst.

Is voor de geocachers makkelijker en een eigenaar / hacker heeft er meer werk aan.

 

Mlvdburg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan GPS-koeriers een note plaatsen met opschrift:

ik heb geprobeerd om het wachtwoord te veranderen, maar ik kom niet eens meer in het account!!!!!!!

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1090M

 

je moet eerst inloggen voordat je een note kunt plaatsen! :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij dat ik die caches nog niet heb gedaan, misschien kan iemand een programmatje schijven als er een log verwijderd wordt dat hij automatisch wordt herplaatst.

Is voor de geocachers makkelijker en een eigenaar / hacker heeft er meer werk aan.

 

Mlvdburg

 

Misschien maakt de eigenaar / hacker dan ook wel een programmaatje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik alleen niet begrijp is, dat Petra wel kan posten, maar niet bij haar account kan??? :thumbup:

 

 

@Biertjuh, niet zo boos worden hoor, ik kan er ook niets aan doen :thumbup:

 

kijk ook ff naar ondeweg 10 deze is vandaag ook aangepast en zelfs de plaatsings datum is op vandaag gezet. Ik geloof niet echt in wachtwoord kwijt. Ik denk dat er iemand is die ons flink in de maling probeerd te nemen. Ik denk er hard over al mijn logs ook te deleten en deze **** serie te laten voor wat het is.

 

TL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het wordt nog leuker

 

Your log entry for the listing Onderweg-5 (Traditional Cache) was deleted by GPS Koeriers at 2/15/2007 1:29:20 PM

 

Visit this listing at the below address:

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...d2-e81d1445a76d

 

GPS Koeriers profile:

http://www.geocaching.com/profile/?guid=de...76-20fc77b30985

 

wachtwoord kwijt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

te nemen. Ik denk er hard over al mijn logs ook te deleten en deze **** serie te laten voor wat het is.

 

TL

 

Heb ik al gedaan, was gedegradeerd vanb 1003 naar 1002, en nu eigenhandig naar 998 :lol1:

 

Maar goed nieuws.... IK KAN NU NOG EEN KEER KILO CACHER WORDEN??? :thumbup::thumbup:

 

D.L.

Ieder nadeel hep z'n voordeel. :thumbup:

Ach de logjes in mijn GSAK database kunnen ze toch niet aankomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog een keer

This is an automated message from Geocaching.com

 

 

Your log entry for the listing Onderweg-5 (Traditional Cache) was deleted by GPS Koeriers at 2/15/2007 1:38:54 PM

 

 

Visit this listing at the below address:

 

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...f5-99d1890815ef

 

Ik doe hetzelfde als Dutch Locutus, ik verwijder al mijn logs voor deze caches! Miscchien moeten we het allemaal wel doen......

 

Ik geef 5 logs op maar van harte :thumbup:

 

Alle logs van mij zijn weg.....

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

te nemen. Ik denk er hard over al mijn logs ook te deleten en deze **** serie te laten voor wat het is.

 

TL

 

Heb ik al gedaan, was gedegradeerd vanb 1003 naar 1002, en nu eigenhandig naar 998 :lol1:

 

Maar goed nieuws.... IK KAN NU NOG EEN KEER KILO CACHER WORDEN??? :thumbup::thumbup:

 

D.L.

Ieder nadeel hep z'n voordeel. :thumbup:

Ach de logjes in mijn GSAK database kunnen ze toch niet aankomen.

 

dan moet je niet update

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe hetzelfde als Dutch Locus, ik verwijder al mijn logs voor deze caches! Miscchien moeten we het allemaal wel doen......

 

Ik geef 5 logs op maar van harte :thumbup:

Misschien is het beter om massaal (sorry Ruud) een Needs Archived note te plaatsen voor alle 11.

Dan gaat er een belletje bij .com en dat belletje komt dan vanzelf bij Kruimel of Hawkeys.

Al wordt die note direkt weer verwijderd door GPS-koeriers dan maakt het nog niets uit.

Het belletje heeft dan al geklonken.

 

Zo speel je niet het spelletje maar als het zo gespeeld moet worden......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar het is allemaal wel aardig vaag.

 

Allereerst schrijven ze dus dat ze niet kunnen inloggen en toch posten ze hun notes. Dat is dus iets wat onmogelijk is.

 

Verder krijgt iedereen die een logje heeft geplaatst altijd een emailtje als het logje verwijderd wordt. In dat berichtje staat wie het verwijderd heeft. Ik begrijp dus dat iemand die het account gebruikt heeft, de logjes heeft gewist.

ALs er staat dat GPSkoeriers de logjes heeft gewist, dan is het dus via hun account gegeaan.

 

Of ze doen het zelf en willen doen voorkomen dat iemand anders bij hun inlogt, of er logt werkelijk iemand op hun account in.

Tja, wie van ons is zo'n hacker dat hij maar zo even een password van hun weet te kraken? En daarbij, wie van ons heeft daar belang bij of een reden toe?

Ze zijn nog maar net actief, dus zoveel vijanden kunnen ze nog niet gemaakt hebben. En daarbij komt, er zijn actievere cachers met vetes waarvan dit nog niet gebeurd.

 

De enige oplossing is dus werkelijk een ander password aanmaken en niet laten slingeren.

 

Ik krijg sterk het idee dat we belazerd worden, alleen de reden weet ik niet. Is er iemand geweest die logjes geplaast heeft die kwaad bloed kunnen zetten?

 

In ieder geval, ik heb nog geen enkele cache van hun bekeken en wat er aan de hand is, lees ik dus hier, maar in ieder geval, als iemand een logje mist en het graag teruggeplaatst wil hebben, mail me maar en ik zet het terug en wel zo dat het niet gedeleted kan worden. :thumbup:

 

Ik zal dat ook op een van de caches van hun melden waar dan staat dat ze de logjes missen. Willen ze ze terug? dat kan, namelijk elke log dat gedeleted wordt, gaat in het archief en blijft aan de cachepagina hangen.

 

En wat het loggen betreft, ja, geocaching.com logt de IPadressen van degene die inlogt op een account.

 

Het bevreemd me dat ze iets lijken te schrijven van dat ze wel een vermoeden hebben wie het doet, maar het niet hard kunnen maken. Vooralseerst denk ik dus dat ze de "dader" bij zichzelf moeten zoeken.

 

Dat ze niet in hun account kunnen komen is onzin, als ze kunnen posten, zitten ze in hun account :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zegt dat ze het zelf geschreven hebben? Dit is dus een nadeel van een modern communicatiemiddel waarbij de identiteit van de persoon niet gecontroleerd kan worden op uiterlijk of stem. Je weet dus niet met wie je het te doen hebt. De enige die hier waarschijnlijk inzicht in heeft is GC.COm op basis van IP-Adres. Wanneer de hack niet via de computer van de owner zelf heeft plaats gevonden.

bewerkt door Jurgen & Co
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...