Spring naar bijdragen

Log verwijderen


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zie de logica niet helemaal, als iemand aan koeriertje pesten doet zou hij toch ALLE caches weghalen?? Ze liggen op twee na op steenworp afstand van elkaar. Die paar verwoeste lokaties kan wel het werk van 1 dreuzel zijn geweest die al die rondsnuffelende snuiters maar niets vond.

 

De verwoesting bestond wel het uit de grond halen van gemeentelijke eigendommen en daarna vernielen.

Beetje overkill. Microotje verdonkeremanen zou voldoende moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net gepost:

 

Location: Netherlands

GPS Koeriers posted a note for Onderweg-5 (Traditional Cache) at 2/15/2007

 

Log Date: 2/15/2007

Wat is er op de pagina van deze cache gebeurd? Van deze week stonden er veel meer logjes van jullie. Ik heb wel een idee, maar zie dat maar eens hard te maken. Ze zijn in ieder gevall niet door ons verwijderd dus graag begrip. We proberen er achter te komen.

 

Petra (aka 1/2 GPS Koeriers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er is reaktie zie hier onder

 

Wat is er op de pagina van deze cache gebeurd? Van deze week stonden er veel meer logjes van jullie. Ik heb wel een idee, maar zie dat maar eens hard te maken. Ze zijn in ieder gevall niet door ons verwijderd dus graag begrip. We proberen er achter te komen.

 

Petra (aka 1/2 GPS Koeriers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ben je iets te goedgelovig.

 

Ze hebben zelf 4 gevonden caches gelogd en hun account is nog maar anderhalve maand oud. Ik sluit dus niet op voorhand uit dat het een beginnersfoutje is.

Maar misschien heb je gelijk en ben ik iets te goedgelovig. We wachten af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie de bui al weer hangen. Kan ik straks alle statistieken op geocaching.nl weer lopen bijwerken <_<

 

er is reaktie zie hier onder

 

Wat is er op de pagina van deze cache gebeurd? Van deze week stonden er veel meer logjes van jullie. Ik heb wel een idee, maar zie dat maar eens hard te maken. Ze zijn in ieder gevall niet door ons verwijderd dus graag begrip. We proberen er achter te komen.

 

Petra (aka 1/2 GPS Koeriers)

Ik zou zeggen, wijzig je wachtwoord eens :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De opmerking van de koeriers bij onderweg-5 is te ironisch. Ik geef de koeriers ook zeker het voordeel van alle twijfel en ga er vanuit dat iemand heel veel plezier heeft met het gebruik van het account van de GPS-Koeriers.

 

- Ranonkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Behalve wachtwoord veranderen zouden ze misschien een nieuw account aan kunnen maken (natuurlijk niet met hetzelfde wachtwoord als bij het account dat ze nu hebbben) en dan de caches addopteren en hun logjes even opnieuw schrijven. Met deze hoeveelheid is dat nog wel te overzien.

Natuurlijk is dat ook weer makkelijk te achterhalen. Wachtwoord wijzigen zou genoeg moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer alles "gone with the wind" :lol1:

=============

<edit> Ik probeerde onderstaande als nieuwe reply toe te voegen aan de al eerde geposte hierboven, maar ze kwamen samen in post terecht. <_< Zou het hier dan echt spoken??? :angry: </edit>

 

Laatste post:

 

Location: Netherlands

GPS Koeriers posted a note for Onderweg-5 (Traditional Cache) at 2/15/2007

 

Log Date: 2/15/2007

ik heb geprobeerd om het wachtwoord te veranderen, maar ik kom niet eens meer in het account!!!!!!!

bewerkt door mayen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het note-logje van Petra bij Onderweg-5 is klaarblijkelijk ook al weer verwijderd. <_<

Het blijft een vreemde zaak. :angry:

 

Als er een, voor de GPS-koeriers bekenden of onbekende, 'hacker' aan het werk is dan zou die hacker natuurlijk eerst zelf het pasword veranderen. De GPS-koeriers hebben dan geen enkele vat meer op hun account en de hacker kan doen en laten met de caches en logs wat hij/zij wil. :lol1:

 

EDIT: Er kan blijkbaar iemand gedachten lezen.

 

Als deze GPS-koeriers daadwerkelijk pakketjes rondbrengen dan bedenk ik me nog wel even voordat ik een pakje meegeef. :(

 

Hadden we een jaar of wat geleden ook niet een Amsterdamse Taxi oorlog?

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer alles "gone with the wind" :angry:

Ja dat weten we nu allemaal wel. Misschien is het verstandig pas weer eens iets te melden als er werkelijk iets zinnigs te melden is. Nu loopt alleen mijn postbus en die van andere maar vol <_<

Ruud :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...