Spring naar bijdragen

Log verwijderen


Aanbevolen berichten

Zoals ik het nu begrijp...

  • geleende gps
  • minder caches gevonden dan geplaatst
  • de locatie's zijn op z'n minst niet erg bijzonder te noemen
  • ze zijn bijna allemaal in de 1e 2 weken al verdwenen
  • logs worden zonder reden keer op keer verwijderd
  • met kan zich niet aanmelden omdat ze een "verkeerd" email-adres hebben
  • de caches kunnen voorlopig niet onderhouden worden

Ondanks de reactie van de koeriers met een uitleg over de gang van zaken, loop ik niet zo warm voor nieuwe caches van hun hand..

Sorry...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Team_Maju

Wat een nonsens!

 

Iedereen die internet heeft krijgt van zijn provider de mogelijkheid een geldig e-mailadres aan te maken. Dus we kunnen geen weerwoord geven... tuurlijk. Of je moet op de verbinding van je buren meesurfen.. vinden ze vast leuk.

 

Daarnaast de bewering dat Kruimeldief hier uit zijn duim zit te zuigen over het feit dat hij meerdere malen contact zou hebben opgenomen terwijl die dat niet gedaan zou hebben... onzin. Kruimel kennen we al wat langer en als die zegt dat die iets gedaan heeft.. dan is het zo. De reviewernotes die hij geplaatst heeft komen niet vanzelf bij de caches te staan.

 

 

 

Het heeft allemaal niks te maken met de "onmenselijke" reacties van andere cachers.. Kan me deze reacties nl erg goed voorstellen omdat het hele verhaal beetje ongeloofwaardig over begint te komen.

 

Meerdere malen is hier op het forum gezegd dat de koeriers het wachtwoord moeten veranderen, als idd iemand anders steeds de logs zit te verwijderen. Het feit dat dat niet gedaan wordt maakt het nog allemaal ongeloofwaardiger. Dat is toch normaal gesproken 1 van de eerste dingen die je doet als je bemerkt dat je account " gekraakt" wordt.

 

 

Ik vind het hele verhaal van deze heren/dames langzaam vervelend worden. Maar goed, al met al staan ze al een tijdje in de belangstelling.

 

Mijn advies is bij deze... stop aub met het verzinnen van nog meer van dit hoogwaardige soort caches... zorg dat je eerst alles op orde krijgt en wat meer ervaring opdoet in het zelf vinden van caches voor je de omgeving Utrecht nog meer opfleurt met dit soort caches. Voor het eerst begin ik mee te gaan in het idee van .. vind zelf 50 caches voor je een cache neer mag leggen.

 

Daarnaast doe wat aan je account met veranderen van je wachtwoord... ( 10e keer dat dit gezegd word geloof ik) want de heren Reviewers hebben wel wat anders te doen dan steeds logjes vast te spijkeren.

 

Doe iedereen een plezier en archiveer deze caches.. want je kan niet verwachten dat als je een reeks uitzet van tig caches, dat een ander voor jou de rolletjes inclusief kokertjes gaat neerleggen. Het scheelt in elk geval een hele hoop ergernis bij caching Nederland.

bewerkt door Team_Maju
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stop met postbode spelen :thumbup: , wil je de posts van GPS Koeriers lezen klik dan op deze link. (er is nu een post speciaal voor team Maju)

 

@ GPS Koeriers: Maak eens een account aan via deze link en reageer dan gewoon op dit forum!!! Probeer het gewoon, ook al heb je een gratis emailadres, niet geschoten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...