Spring naar bijdragen

Log verwijderen


Aanbevolen berichten

Location: Netherlands

GPS Koeriers posted a note for Onderweg-10 (Traditional Cache) at 3/2/2007

 

Log Date: 3/2/2007

Is er misschien iemand die wat kokertjes kan plaatsen bij de Onderweg caches nummers 3 t/m 11? Door omstandigheeden zijn we voorloig niet in staat om ze te herplaatseen en anderen van nieuwe logboekjess te voorzien. Sorry voor het ongemak!!

 

groetjes, Petra aka 1/2 GPS Koeriers

 

Aha..nu komt de aap uit de mouw!

 

even wat speculeren hier: stel 3 t/m 11 zijn voor langere tijd niet meer te onderhouden. opheffen dus!

per abuis eerst alle logjes wegmikken en dan........?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik snap de redenatie/speculatie niet helemaal.

Al zou de cache het archief ingaan dan blijven de logjes gewoon bestaan. Ze blijven ook gewoon tellen als gevonden.

 

Neemt niet weg dat van mij de hele serie opgedoekt kan worden.

Zoals Peetee ook al zei, als je geen eens de caches nog kunt onderhouden waarom dan nog online laten.

Dit is een complete aanfluiting voor heel geocachend Nederland.

Als je een cache ergens neer plempt (dat idee krijg ik hierbij) betekend het ook dat de consequentie is dat je regelmatig onderhoud zult moeten plegen. leg je elf caches neer op die manier ben je er dus ook elf maal drukker mee. Zulke dingen moet je je eerst bedenken voordat je zo maar ergens een cache plaatst om een cache te plaatsen.

Plaats dan een cache die een stukje toevoegt en op een dusdanige manier dat hij niet snel door niet geocachers gevonden zal worden.

 

ik zal niet elf maal een archiveringsnote plaatsen, simpelweg omdat het een ver van mijn bed cache is en als tweede reden dat ik de cache niet bezocht heb. Ik laat dit over aan anderen. in GSAK heb ik ze overigens al verwijderd.

Wegtermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk het nog even aan daar in Utrecht :thumbup:. Als de caches langer offline zijn of blijven, dan kunnen ze opgedoekt worden.

Ik heb als reviewer van gc.com herhaaldelijk geprobeerd met die Koeriers in contakt te komen via email, vanaf dat al die flauwekul daar al speelt, maar heb dus geen enkele reactie gehad.

 

Ik heb nu voor het eerst, sinds 15 feb, deze topic nog eens geheel gelezen. Wel leuk al die theorieën en wat een kul allemaal :blush:

 

Als ik lees dat de mogelijkheid bestaat dat "ze" zo nu en dan ergens anders inloggen, bijvoorbeeld bij klanten, om te status van hun caches te bezien, en daar misschien een password hebben achtergelaten, beginnen mij tenen te krullen.

Hoezo status van de caches bekijken? Sinds wanneer doet een cache-eigenaar dat om de zoveel minuten? Kan je niet wachten totdat je weer op je basis bent? Immers, De eigenaar van de caches woont, en alle 11 caches liggen, in een cirkel van een paar kilometer in Utrecht.

 

@Heirbaut: Zeker kunnen de admins de IPadressen zien die allemaal ingelogd hebben, maar ik neem de moeite niet om daar over te gaan mailen met Amerika. Is niet eens "mijn pakkie an". Wij, de reviewers, kunnen dat niet zien. We zijn reviewer/admin van de database "geocaches" en niet van de accounts van cachers, zelfs niet van de TB of coin pagina's (die worden immers niet gereviewed). We hebben dus "alleen maar" volledige toegang tot alle cachepagina's "all over the world". Buiten geocachepagina's om, hebben we dezelfde mogelijkheden als iedere cacher.

 

Wat mij betreft wordt deze topic binnenkort gesloten. Ze hebben mijns inziens wel aardig veel aandacht gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn er nog niet!

Vandaag is mijn log van onderweg 7 gewist!!!!

Zo blijf je lekker aan de gang.

En ik zie dat ik hem ook niet terug kan plaatsen,

want Kruimel heeft hem gearchiveerd.

bewerkt door bapamaci
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De serie is 1 t/m 11 :blush: Ik heb er nu 3 gearchiveerd en er staan 2 op de nominatie. Ik zal nog eens kijken in het archief of ik jullie berichten terug kan zetten :lol1:

 

Degene die zijn logjes mist en ze terug wil, meldt het maar ff. Wel vreemd dat na een paar weken rust er weer ineens (na mijn acties) de zogenaamde hacker weer actief word :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je krijgt een emailtje als je log verwijderd wordt. Staat er daar ook in wie de log verwijdert heeft?

 

Ik heb de logjes van cache 2 teruggezet. Nu de rest zoeken :thumbup:

 

Dit is de melding:

 

Your log entry for the listing Onderweg-7 (Traditional Cache) was deleted by GPS Koeriers at 3/3/2007 3:08:13 AM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is weer zover, weer 2 meldingen van verwijderde logjes van GPSkoerier. :thumbup:

Kan Geocache.com hier niets aan doen, laten ze de eigenaar blokkeren of zoiets, dan zijn wij van die lastige verwijder berichtjes in je mailbox af.

Misschien kunnen zij zef een nieuw wachtwoord maken zodat de huidige klojo er niets meer mee kan doen.

 

Het begint nu echt vervelend te worden. :blush::lol1:

 

The Workman

bewerkt door the workman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...