Spring naar bijdragen

Log verwijderen


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

:thumbup: Bedankt Kruimel.

Het klopt weer.

Hopelijk blijft het nu verder rustig.

 

 

ook hier een mailtje met de melding dat mijn log was verwijdert.....echter toen ik zojuist keek blijkt het er toch op te staan......ook mijn aantal founds blijft gelijk.........is kruimel zo snel :angry:

 

tnx.....

 

jammer dat het zo gaat (moet).

 

johanvc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop toch niet dat er nog mensen zijn die ze gaat loggen. Wij waren er vorige week ook erg dicht in de buurt (Twinlife en ik), maar we d88 laat maar mooi. Ik vind de aktie van DutchLocutus wel mooi. :thumbup:

Bij mij gaat (ging) het om logjes van Januari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop toch niet dat er nog mensen zijn die ze gaat loggen. Wij waren er vorige week ook erg dicht in de buurt (Twinlife en ik), maar we d88 laat maar mooi. Ik vind de aktie van DutchLocutus wel mooi. :thumbup:

Bij mij gaat (ging) het om logjes van Januari.

 

Dat snap ik. Ik hoop alleen dat de mensen ze links laten liggen vanaf nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop toch niet dat er nog mensen zijn die ze gaat loggen. Wij waren er vorige week ook erg dicht in de buurt (Twinlife en ik), maar we d88 laat maar mooi. Ik vind de aktie van DutchLocutus wel mooi. :thumbup:

Bij mij gaat (ging) het om logjes van Januari.

 

Dat snap ik. Ik hoop alleen dat de mensen ze links laten liggen vanaf nu.

 

Tja bij mij staan ze wel op de planning.

Omdat je toch het puntje daar van de kaart wil hebben.

lijkt me wel logisch.

Alleen wilde ik kruimel vragen om ze gelijk vast te zetten

Zo kunnen ze er niet meer mee

 

Mlvdburg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:(Maar mensen, dit kan toch niet de bedoeling zijn. :thumbup:

 

De Nederlandse reviewers, Hawkeyes en Kruimel, zijn er om te reviewen, niet om logjes te re-posten.

Dit kat-en-muis spelletje kan eeuwig door blijven gaan ten koste van het reviewen en dus ten koste van nieuwe , betere, mooiere en waardiger caches dan die hele Onderweg serie. Caches die ook van jullie kunnen zijn!!!

Wat een flauwekul allemaal, gooi alstublieft gelijk in het archief. Dan kan dit draadje dicht en keert de rust in GC land terug.

Zoals al eerder geschreven is er geprobeerd met de GPSkoeriers contact te krijgen en opheldering te vragen over dit vreemde gedrag.

Ze nemen dus schijnbaar niet de moeite om hun password te veranderen zodat anderen gewoon aan de haal kunnen gaan met hun cache pagina.

Onwetenheid of luiheid, wie zal het zeggen. Ik hou het bij het laatste.

In een vlaag van opwelling 11 kokertjes het autoraam uitgeflikkerd, met een geleende GPS :blink: de coordinaten er zo ongeveer bij gezocht en we hebben weer 11 caches rond Utrecht.

Meer caches plaatsen dan dat ze ooit zelf gevonden hebben vind ik niet alleen, maar is gewoon een verkeerde zaak. Helemaal als blijkt na twee maanden dat je deze caches niet eens kan onderhouden.

Waarschijnlijk kunnen ze ze zelf geen eens terug vinden omdat die geleende GPS net even niet geleend kan worden.

Nee, ze zijn nu vaak genoeg gewaarschuwd, geven enkel af en toe commentaar via een note op één van de 11 pagina's. Ze lezen het forum ook maar nemen niet de moeite om zich daar te registreren zodat daar ook een bericht achter gelaten kan worden.

Als ze een weerwoord hadden gehad en daarmee hadden kunnen verklaren wat er aan de hand is dan was het misschien allemaal anders gegaan en had ik waarschijnlijk ook een andere mening gehad.

Ze hebben echter niet gereageerd en daar mee is de kous af.

 

Misschien sneu voor de cachers in de omgeving Utrecht maar van mij mogen ze nu allemaal het archief in.

Schijnbaar kan Kruimel van een gearchiveerde cache de logjes nog terugzetten maar ze zullen dan niet meer verwijderd kunnen worden. Helaas kunnnen de caches, voor zover ze nog aanwezig zijn, ook niet meer gevonden kunnen worden.

 

Ik ben bijna in staat om hier voor een Poll op te zetten. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop toch niet dat er nog mensen zijn die ze gaat loggen. Wij waren er vorige week ook erg dicht in de buurt (Twinlife en ik), maar we d88 laat maar mooi. Ik vind de aktie van DutchLocutus wel mooi. :thumbup:

Bij mij gaat (ging) het om logjes van Januari.

 

Dat snap ik. Ik hoop alleen dat de mensen ze links laten liggen vanaf nu.

 

Tjah, komen er eindelijk wat meer caches rondom Utrecht en dan moet ik ze laten liggen :blink: moet ik alsnog helemaal naar het Hoge Noorden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop toch niet dat er nog mensen zijn die ze gaat loggen. Wij waren er vorige week ook erg dicht in de buurt (Twinlife en ik), maar we d88 laat maar mooi. Ik vind de aktie van DutchLocutus wel mooi. :thumbup:

Bij mij gaat (ging) het om logjes van Januari.

 

Dat snap ik. Ik hoop alleen dat de mensen ze links laten liggen vanaf nu.

 

Tjah, komen er eindelijk wat meer caches rondom Utrecht en dan moet ik ze laten liggen :blink: moet ik alsnog helemaal naar het Hoge Noorden...

 

nee hoor, je kunt ze gewoon loggen als found. binnenkort gaan ze toch het archief in :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste post van GPS Koeriers op Onderweg-5:

Location: Netherlands

GPS Koeriers posted a note for Onderweg-5 (Traditional Cache) at 3/3/2007

 

Log Date: 3/3/2007

beste cachers

 

even reageren via de cache pagina, omdat we niet op het foruum kunnnen komen, omdat we een gmail acount hebben. misschien kan iemand op het forum plaatsenn?

 

wij hebben er even flinkk de balen in dat zoveel over ons geschreven wordt en we geen weerwoord kunnen geven op het forum. dat valt ons dus flink tegen.

 

voor de duidelijkheid even: wij zijn NIET door kruimeldief benaderd, hoewel hij dat wel in het forum zegt.

 

in een berichtje van gisteren hebben we netjes gevraagd of er iiemand de ontbrekende kokertjes wil neerleggen en de logroletjes die vol zijn willen vervangene. dat is geen onwil van ons, maar door omstandigheden komen wij daar nu NIET aan toe. de omstandigheden zijn een auto ongeluk enige wekeen geleden van mijn vriend en zelf heb ik geen rijbewijs.

 

ondehoud willen we dus best wel doen, maar dat is op dit moment totaal onmogelijk. jammer dat daar gelijk door bepaaalde personen zo onmenselijk op gereageerd moet worden

 

we lezen inderdaad gewoonn mee in het forum, maar helaass kunnen we ons niet aanmelden en reageren omdat we gmail hebben. kunnen wij niks aan doen en in die keus zijn we vrij.

 

het was ons ook opgevallen dat er zo weinig caches bij utrecht zijn en het leek ons leukk om daar alvast wat verandering in te brengen, met de bedoelingg om ook wat leukere caches uit te zetten. zoals het nu gaat, hebben we daar alleeen niet zoveeel zin meer in.

 

groetjes, Petra aka 1/2 GPS Koeriers

 

Even voor de duidelijkheid: ik heb geen enkele relatie met de GPS Koeriers!!!

Uit nieuwsgierigheid heb ik de Onderweg-caches op m'n watchlist gezet.

bewerkt door mayen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...