Spring naar bijdragen

Statistieken van gevonden caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Even een vraagje, de first find ranking, hoelang duurt het gemiddeld voordat deze is bijgewerkt?? Ik heb nl donderdag als tweede Archimedes geloged en deze is nog niet verwerkt.

Groetjes Judith

 

Gemiddeld twee dagen, namelijk de dag waarop ik niet cache.

Dan neem ik de tijd om de logjes te lezen en de medailles uit te reiken.

Die zilveren van jou van Archimedes is nu in je pocket. :yes:

Maar me niet meer gaan drijven, hoor... :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik check net even mijn stats op .nl. In ieder geval voor de maand oktober (deze maand dus) ben ik 7 caches 'kwijt'. Net even via dhz toegevoegd, even wachten om te kijken tot ze opgepikt worden. Maar dan mis ik er nog een paar. Had niet iemand ooit een mooi scriptje waarmee je zien wat de delta's van .nl en .com zijn, en zo ja, werkt dat nog? Zou me schelen met checken waar het scheef zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik check net even mijn stats op .nl. In ieder geval voor de maand oktober (deze maand dus) ben ik 7 caches 'kwijt'. Net even via dhz toegevoegd, even wachten om te kijken tot ze opgepikt worden. Maar dan mis ik er nog een paar. Had niet iemand ooit een mooi scriptje waarmee je zien wat de delta's van .nl en .com zijn, en zo ja, werkt dat nog? Zou me schelen met checken waar het scheef zit.

 

De not-found kaart kan ook helpen bij het traceren van een ontbrekende cache.

Ik heb ook opeens 1 minder en weinig zin om de hele lijst founds te gaan doorspitten.

Dus even not-found openen... he een blauw stipje bij Roermond. Nieuwe cache? Nee gewoon Tisney Anders die opeens ontbreekt bij de founds op geocaching.nl!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De not-found kaart kan ook helpen bij het traceren van een ontbrekende cache.

Had ik inderdaad ook al geprobeerd, daar vielen al een paar bolletjes op, maar niet alle bolletjes vallen zo op (helaas).

 

Net even de stats bekeken, ik had niet het idee dat ik alle missende caches via DHZ geupdate had, maar het totaal klopt in ieder geval weer. Mooi.

bewerkt door TheFalcon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt me op, dat de nieuwste caches niet ingelezen worden in de statistieken van gc.nl

Zelfs als ik het probeer via DHZ, krijg ik een mededeling dat de caches niet in de database voorkomen. Maar mocht de cache wel bestaan, dan zal hij snel bijgeschreven worden. Helaas werkt dit niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt me op, dat de nieuwste caches niet ingelezen worden in de statistieken van gc.nl

Zelfs als ik het probeer via DHZ, krijg ik een mededeling dat de caches niet in de database voorkomen. Maar mocht de cache wel bestaan, dan zal hij snel bijgeschreven worden. Helaas werkt dit niet.

Jep, ook mijn laatste log is nog niet ingelezen.... :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde er net een topic over gaan openen en dan zie ik het hier al staan.

 

De nieuwste caches zijn nergens te vinden op geocaching.nl

Dus niet in de statistieken, maar ook niet op de kaarten. En als je DHZ doet dan krijg je bericht dat de cache niet in het systeem staat.

Dat is dan blijkbaar ook wat er aan de hand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was zo trots op mijn twee keer goud op één dag, komen ze niet in de stastistieken terecht. :(

Ben ik gewoon ongeduldig of gaat er echt iets verkeerd??

 

Chrispy.

 

Kun je hier corrigeren ... ;)

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was zo trots op mijn twee keer goud op één dag, komen ze niet in de stastistieken terecht. :(

Ben ik gewoon ongeduldig of gaat er echt iets verkeerd??

 

Chrispy.

 

Kun je hier corrigeren ... ;)

 

Helaas lukt dat niet, omdat (zoals eerder al door Goedweerloper vermeld) er dan de melding komt dat de cache niet bestaat.

 

Chrispy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...