Spring naar bijdragen

Statistieken van gevonden caches


Aanbevolen berichten

Ik was zo trots op mijn twee keer goud op één dag, komen ze niet in de stastistieken terecht. :(

Ben ik gewoon ongeduldig of gaat er echt iets verkeerd??

 

Chrispy.

 

Kun je hier corrigeren ... ;)

 

Helaas lukt dat niet, omdat (zoals eerder al door Goedweerloper vermeld) er dan de melding komt dat de cache niet bestaat.

 

Chrispy.

Misschien weer ten overvloedde maar ik geef de verhuizing de schuld. Daar zijn ze volgens mij wel aan begonnen maar nog niet voltooid. Er zijn al een poosje geen nieuwe caches meer in de Nederlandse database opgenomen. Daarom kunnen de statistieken niet bijgewerkt worden voor die caches.

Geduld is hier waarschijnlijk de enige remedie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik wilde er net een topic over gaan openen en dan zie ik het hier al staan.

 

De nieuwste caches zijn nergens te vinden op geocaching.nl

Dus niet in de statistieken, maar ook niet op de kaarten. En als je DHZ doet dan krijg je bericht dat de cache niet in het systeem staat.

Dat is dan blijkbaar ook wat er aan de hand is.

 

 

;) dat had ik ook al eens gevraagt in een andere topic alleen nog geen antwoord gehad, wij hebben ook 5 nieuwe die wel op .Com staan maar niet op .nl,

maar we mogen niet echt klagen, bij ons op het werk zijn ze ook wel eens over gestapt maar toen waren we bijna alles kwijt en dat waren profs. die gewoon betaald worden.

 

we wachten wel af :(:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, DHZ ligt op z'n gat want het helpt ook bij bestaande caches niet. Daardoor kan ik een Geo d'Or niet uitreiken omdat ik de cache volgens geocaching.nl niet heb gevonden.

Maar het zal zoals meestal over een paar dagen wel goed komen, ze hebben het bij geocaching.nl nu druk genoeg denk ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De statistieken en de kaarten lopen op dit moment achter. Dat wordt veroorzaakt door het stoppen van wat processen. Dat is gebeurt voor de migratie van de site naar een andere server.

 

Op dit moment ben ik persoonlijk in contact met onze hosting provider om los te krijgen wanneer dat gebeurt.

Zodra daar meer duidelijk over is, start ik de processen weer op. Aangevraagde DHZ correcties en logs zitten gewoon in de pijplijn. Behoudens de normale strubbelingen wordt alles vanzelf ingelezen.

We hebben het op dit moment over zon 230 caches en 170 DHZ correcties. Die zijn dus niet "weg".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De statistieken en de kaarten lopen op dit moment achter. Dat wordt veroorzaakt door het stoppen van wat processen. Dat is gebeurt voor de migratie van de site naar een andere server.

 

Op dit moment ben ik persoonlijk in contact met onze hosting provider om los te krijgen wanneer dat gebeurt.

Zodra daar meer duidelijk over is, start ik de processen weer op. Aangevraagde DHZ correcties en logs zitten gewoon in de pijplijn. Behoudens de normale strubbelingen wordt alles vanzelf ingelezen.

We hebben het op dit moment over zon 230 caches en 170 DHZ correcties. Die zijn dus niet "weg".

 

Dat zijn goede berichten. Wat mij overigens wel bevreemd is het feit dat ik 2 caches die niet meegenomen waren in de statistieken opnieuw heb gelogd en de oude verwijdert, waarna ze wel meegenomen worden in de nl statistieken. Het lijkt er op dat het voor maandag fout is gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...