Reintje de Vos † Geplaatst 25 augustus 2006 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2006 Ik mis nog steeds een paar logs van caches in Zwitserland van augustus. Is het al 'morgen' , of is de lijst nog niet afgewerkt? Ik ben wel benieuwd naar de status. Alles zou bij moeten zijn. Dat wordt dus DHZ-ten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zitawalk Geplaatst 26 augustus 2006 Share Geplaatst 26 augustus 2006 Even een vraagje, de first find ranking, hoelang duurt het gemiddeld voordat deze is bijgewerkt?? Ik heb nl donderdag als tweede Archimedes geloged en deze is nog niet verwerkt. Groetjes Judith Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 26 augustus 2006 Share Geplaatst 26 augustus 2006 Even een vraagje, de first find ranking, hoelang duurt het gemiddeld voordat deze is bijgewerkt?? Ik heb nl donderdag als tweede Archimedes geloged en deze is nog niet verwerkt.Groetjes Judith Gemiddeld twee dagen, namelijk de dag waarop ik niet cache. Dan neem ik de tijd om de logjes te lezen en de medailles uit te reiken. Die zilveren van jou van Archimedes is nu in je pocket. Maar me niet meer gaan drijven, hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zitawalk Geplaatst 26 augustus 2006 Share Geplaatst 26 augustus 2006 Ja, maar ik ga mijn best doen om jou in te halen !!! Gefeliciteerd ik lees net dat je je 2500ste gevonden heb Groetjes Judith Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 28 augustus 2006 Share Geplaatst 28 augustus 2006 Jaja, weer DHZten, er ontbreken er weer 16 bij mij. Na 1 dag wel te verstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFalcon Geplaatst 17 oktober 2006 Share Geplaatst 17 oktober 2006 Ik check net even mijn stats op .nl. In ieder geval voor de maand oktober (deze maand dus) ben ik 7 caches 'kwijt'. Net even via dhz toegevoegd, even wachten om te kijken tot ze opgepikt worden. Maar dan mis ik er nog een paar. Had niet iemand ooit een mooi scriptje waarmee je zien wat de delta's van .nl en .com zijn, en zo ja, werkt dat nog? Zou me schelen met checken waar het scheef zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 17 oktober 2006 Share Geplaatst 17 oktober 2006 Ik check net even mijn stats op .nl. In ieder geval voor de maand oktober (deze maand dus) ben ik 7 caches 'kwijt'. Net even via dhz toegevoegd, even wachten om te kijken tot ze opgepikt worden. Maar dan mis ik er nog een paar. Had niet iemand ooit een mooi scriptje waarmee je zien wat de delta's van .nl en .com zijn, en zo ja, werkt dat nog? Zou me schelen met checken waar het scheef zit. De not-found kaart kan ook helpen bij het traceren van een ontbrekende cache. Ik heb ook opeens 1 minder en weinig zin om de hele lijst founds te gaan doorspitten. Dus even not-found openen... he een blauw stipje bij Roermond. Nieuwe cache? Nee gewoon Tisney Anders die opeens ontbreekt bij de founds op geocaching.nl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFalcon Geplaatst 17 oktober 2006 Share Geplaatst 17 oktober 2006 (bewerkt) De not-found kaart kan ook helpen bij het traceren van een ontbrekende cache. Had ik inderdaad ook al geprobeerd, daar vielen al een paar bolletjes op, maar niet alle bolletjes vallen zo op (helaas). Net even de stats bekeken, ik had niet het idee dat ik alle missende caches via DHZ geupdate had, maar het totaal klopt in ieder geval weer. Mooi. 17 oktober 2006 bewerkt door TheFalcon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFamily Geplaatst 22 oktober 2006 Share Geplaatst 22 oktober 2006 Het valt me op, dat de nieuwste caches niet ingelezen worden in de statistieken van gc.nl Zelfs als ik het probeer via DHZ, krijg ik een mededeling dat de caches niet in de database voorkomen. Maar mocht de cache wel bestaan, dan zal hij snel bijgeschreven worden. Helaas werkt dit niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 22 oktober 2006 Share Geplaatst 22 oktober 2006 Het valt me op, dat de nieuwste caches niet ingelezen worden in de statistieken van gc.nlZelfs als ik het probeer via DHZ, krijg ik een mededeling dat de caches niet in de database voorkomen. Maar mocht de cache wel bestaan, dan zal hij snel bijgeschreven worden. Helaas werkt dit niet. Jep, ook mijn laatste log is nog niet ingelezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 22 oktober 2006 Share Geplaatst 22 oktober 2006 Ik wilde er net een topic over gaan openen en dan zie ik het hier al staan. De nieuwste caches zijn nergens te vinden op geocaching.nl Dus niet in de statistieken, maar ook niet op de kaarten. En als je DHZ doet dan krijg je bericht dat de cache niet in het systeem staat. Dat is dan blijkbaar ook wat er aan de hand is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 22 oktober 2006 Share Geplaatst 22 oktober 2006 Ook de aanmelding met de DHZ activeringscode werkt niet. Ik heb zelf het idee dat dit allemaal samenhangt met de verhuizing van het forum. Ik hoop dat het snel verholpen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrispy Geplaatst 23 oktober 2006 Share Geplaatst 23 oktober 2006 Ik was zo trots op mijn twee keer goud op één dag, komen ze niet in de stastistieken terecht. Ben ik gewoon ongeduldig of gaat er echt iets verkeerd?? Chrispy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 oktober 2006 Share Geplaatst 23 oktober 2006 (bewerkt) Ik was zo trots op mijn twee keer goud op één dag, komen ze niet in de stastistieken terecht. Ben ik gewoon ongeduldig of gaat er echt iets verkeerd?? Chrispy. Kun je hier corrigeren ... 23 oktober 2006 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrispy Geplaatst 23 oktober 2006 Share Geplaatst 23 oktober 2006 Ik was zo trots op mijn twee keer goud op één dag, komen ze niet in de stastistieken terecht. Ben ik gewoon ongeduldig of gaat er echt iets verkeerd?? Chrispy. Kun je hier corrigeren ... Helaas lukt dat niet, omdat (zoals eerder al door Goedweerloper vermeld) er dan de melding komt dat de cache niet bestaat. Chrispy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden