Spring naar bijdragen

Geocaching Interview


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Met veel plezier heb ik het stukje gelezen. Het artikel is pakkend en boeiend beschreven. Vooral als je de cache zelf ook nog gelopen hebt. Af en toe komt er een grijns bij me naar boven, als ik iets lees over ontmaagden van deze cache ;):P .

Zulk soort artikelen moeten we vaker hebben. :thumbup:

Sorry Haak, dat de cache al ontmaagd was ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee Haaaakkkiiieeeeee,

 

Wat een geweldig leuk stuk. Erg duidelijk beschreven door een enthousiaste journalist. Je kunt er trots op zijn op dit stukkie!

 

Groetjes Ciarientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht was het beter geweest even de tag voor de foto om te draaien zodat het tracking nummer niet te achterhalen was  :offtopic:

 

Hoezo? Net even de foto bekeken, en het nummer staat er niet eens leesbaar op...

 

 

Niet oordelen voor je alles hebt kunnen controleren!

In het artikel in het blad staat hij vol in beeld, duidelijk leesbaar.

Op geocaching.com staat:

How do Travel Bugs work?

Each Travel Bug has its own unique tracking number stamped on it. This tracking number is used as proof by the user that they found the item.

 

Het lijkt mij dus overduidelijk niet de bedoeling dit nummer aan de grote klok te hangen.

 

Dat is net zoiets als de eindcoordinaten van een cache vermelden in een artikel.

Of is dat ook toegestaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij wat raar dat ik sorry zeg voor een foto die ik niet eens heb zien maken maar goed jij je zin sorry dan names de journalist.

 

Groeten Haak.

 

Het lijkt dat je de journalist goed geinformeerd hebt over hoe het allemaal werkt maar een belangrijke regel heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien.

Even hypotetisch: ik doe hetzelfde maar de journalist vermeld de eindcoordinaten van jouw cache.

 

Moet ik dan ook zeggen: ik wist niet wat ze gingen schrijven.

Het lijkt mij dat je alles wat je laat publiceren toch even controleerd voordat het ter perse gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk interview, die de kern van het geocachen precies "pakt" :offtopic: .

En voorwat betreft dat nummer: iedereen is in "den beginne"; eerlijk en oprecht dus van misbruik zal wel geen sprake zijn[:P]. Dus waar maken we ons toch druk om? Gewoon lekker doorgaan met ademhalen zou ik zeggen :offtopic:

bewerkt door fastronald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...