Spring naar bijdragen

Geocaching Interview


Aanbevolen berichten

Beste Cachers.

 

Voordat er weer discussies ontstaan geef ik jullie hierbij de link naar het artikel dat in de HCC Link van juli/augustus komt te staan. Ik heb daartoe een aantal weken geleden een journalist mee gehad tijdens het lopen van de cache Sosabowski.

Dit draadje is er niet op gericht om de discussie opnieuw op te starten of media voor onze sport/hobby goed is, ik heb daar een eigen mening over en die heb ik ook al meermaals geventileerd. Het draadje is om u het interview te laten lezen voordat anderen dit doen.

 

Het interview kunt u vinden HIER

 

Veel plezier tijdens het lezen ervan.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste Cachers.

[KNIP]

Dit draadje is er niet op gericht om de discussie opnieuw op te starten of media voor onze sport/hobby goed is, ik heb daar een eigen mening over en die heb ik ook al meermaals geventileerd. Het draadje is om u het interview te laten lezen voordat anderen dit doen.

[/KNIP]

Ook mijn mening weet je Haakie, maar ik moet toegeven dat het een keurig stukje is geworden, proficiat.

Ruud :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Cachers.

 

Voordat er weer discussies ontstaan geef ik jullie hierbij de link naar het artikel dat in de HCC Link van juli/augustus komt te staan. Ik heb daartoe een aantal weken geleden een journalist mee gehad tijdens het lopen van de cache Sosabowski.

Dit draadje is er niet op gericht om de discussie opnieuw op te starten of media voor onze sport/hobby goed is, ik heb daar een eigen mening over en die heb ik ook al meermaals geventileerd. Het draadje is om u het interview te laten lezen voordat anderen dit doen.

 

Het interview kunt u vinden HIER

 

Veel plezier tijdens het lezen ervan.

 

Groeten Kapitein Haak.

 

Ik heb het even snel doorgelezen en het komt op me over als een leuk en objectief stuk.

Als alle media er zo mee omgingen :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herr Kapitän Haken,

 

prachtige reclame voor het "goede" doel! Goed stuk met een groot aantal "waarden en normen" terloops vermeld :lol1: ! Zo hoort het! Enthousiast en herkenbaar :) . Chapeau!

 

Slechts brons met de cache maar goud voor het verhaal :P .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een leuk stuk.......

 

heb de link gelijk naar wat kennisen gestuurd.....die vroegen me soms de oren van de kop......zo'n verhaal zegt vaak meer dan wat uitleg.....

 

groet....

 

team johanvc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi stukje, niks mis mee naar onze mening.

 

En dat er meerdere mensen bekend raken met geocaching dáár is ook niks mis mee, als ze de regels maar respecteren.

 

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat dit een hobby, sport, spel blijft van degenen die het nu doen en dat buitenstaanders er niets mee mogen. Zolang iedereen er serieus mee omgaat zoals het hoort dan kan er ook weinig fout gaan.

 

Kapitein Haak en medecachers, mooi gedaan!!

 

 

Anita. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi stukje, niks mis mee naar onze mening.

 

En dat er meerdere mensen bekend raken met geocaching dáár is ook niks mis mee, als ze de regels maar respecteren.

 

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat dit een hobby, sport, spel blijft van degenen die het nu doen en dat buitenstaanders er niets mee mogen. Zolang iedereen er serieus mee omgaat zoals het hoort dan kan er ook weinig fout gaan.

 

Kapitein Haak en medecachers, mooi gedaan!!

 

 

Anita. :lol1:

 

Compleet mee eens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Haakje,

Ik vind het een prachtig stukje. Heel duidelijk weergegeven waar het om draait bij geocachen. :lol1:

Op zo`n manier vinden wij het niet erg dat wij een kleine bijrol spelen in dit verhaal ( het was onze auto, daar op die parkeerplaats :P ).

Wij hadden jullie wel zien lopen daar door die weilanden en we hebben nog naar jullie geroepen, maar te ver weg.

 

Het verhaal zal ik uitprinten en op mijn werk ophangen, dan begrijpen zij beter wat ik o.a. doe in mijn vrije tijd :) .

Corrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[KNIP]

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat dit een hobby, sport, spel blijft van degenen die het nu doen en dat buitenstaanders er niets mee mogen. Zolang iedereen er serieus mee omgaat zoals het hoort dan kan er ook weinig fout gaan.

[/KNIP]

Anita. ;)

 

Compleet mee eens!

Ik licht dit er even uit, je zou hiermee namelijk weer een discusie uit kunnen lokken en de uitdrukkelijke wens van Haakie was om dit niet te doen. Als men de zoek functie op dit forum gebruikt kom je genoeg draadjes tegen van voors en tegen.

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...