Spring naar bijdragen

Topo kaarten Nederland


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Topo NL is te gebruiken op één PC en op één GPSr! Er is recht op één maal vervanging van de code voor herinstallatie na hardwaredefect of diefstal van de PC.

 

Met de aanschaf van dit product en het akkoord gaan met de voorwaarden en bepalingen in de licentie heeft u het recht om de software op bijgeleverde CD-ROM, te installeren en te gebruiken op één computer (desktop of notebook) en één GARMIN GPS ontvanger. U mag de software en database onder géén voorwaarde gebruiken op meerdere computers en of GPS ontvangers. Wij garanderen dat u, na het activeren, de software en database onbeperkt kunt herinstalleren op dezelfde computer. Mocht u genoodzaakt zijn de software op een andere computer te installeren (als gevolg van bijvoorbeeld een hardware defect of wijziging, verlies of diefstal) heeft u recht op één vervangende activering. Activering van de software op de oude computer is dan niet meer mogelijk. U bent verplicht om alle software, vallend onder deze licentie, te verwijderen voordat u de nieuwe software herinstalleert.

 

Om dit product op een andere computer te installeren heeft u vooraf toestemming nodig, als mede een additionele licentie overeenkomst voor het product die is aan te schaffen tegen de op dat moment geldende verkoopprijs.

 

Ga voor de zekerheid maar onder VMWare installeren...

bewerkt door Witte Majoor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht u genoodzaakt zijn de software op een andere computer te installeren (als gevolg van bijvoorbeeld een hardware defect of wijziging, verlies of diefstal) heeft u recht op één vervangende activering. Activering van de software op de oude computer is dan niet meer mogelijk.

 

Rare bepaling hoor! :) Want je weet dus nu al zeker dat de gebruiksduur van dit programma dus beperkt is. Want één ding is zeker: je huidige pc gaat ooit kapot! Dat kan vanavond zijn, het kan volgende week zijn of volgend jaar zijn, maar op enig moment gaat hij stuk. En dan is dus de eerste licentie verspeeld. Heb je dan de pech dat je nieuwe (of je nieuwe 2e handsje) niet al te stabiel is, dan ben je helemaal de klos!

 

En wat gebeurt er dan als je je gps inruilt of dat die kapot raakt? Juist: pakket waardeloos!!!

 

Ik vind dit dus echt niet kunnen! ;)

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En installeren op je PC thuis en daarnaast op je laptop voor bv tijdens de vakantie is dus ook niet mogelijk!

 

Misschien kan het wel onder VMware, ik zal het eens testen.

 

 

Ik ga ervan uit dat de topokaart op de zelfde manier geinstalleerd en ontgrendeld moet worden als de wegenkaarten, na de instalatie verschijnt de topo als extra kaart binnen mapsource en kun je gelijktijdig top en mapsource overzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de boel inmiddels geïnstalleerd en op m'n GPSr gezet. Op het eerste gezicht ziet het er goed uit!  :dribble:

Ik ga zo even een rondje skaten, kijken of het een beetje klopt allemaal.

 

Hier een screendumpje uit MapSource (strand en duinen bij Zoutelande):

 

Ziet er mooi uit.

 

Maar hoe kom jij nou aan de kaarten als Hawkeyes zegt dat het a.s. zaterdag exclusief in Utrecht te krijgen is???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoe kom jij nou aan de kaarten als Hawkeyes zegt dat het a.s. zaterdag exclusief in Utrecht te krijgen is???

Ik had er één gereserveerd, ik kreeg aan het eind van de middag bericht van Hawkeyes dat ik 'm kon afhalen (in de bovengenoemde winkel). Ik denk dat morgen de verkoop van niet-gereserveerde exemplaren begint.

 

Op www.toponederland.nl staat ook nog niet dat ie uit is, maar ik ben blij dat ik 'm al heb! :dribble:

 

Ik heb net even een rondje geskate hier in de buurt met de TopoNL kaarten. Detailniveau is echt geweldig! Staan hier ergens 5 fruitboompjes, staat er netjes 'boomgaard' op de kaart!

Morgen de Bloesemtocht lopen, dan kan ik er meteen de hele dag gebruik van maken.

bewerkt door Witte Majoor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staan hier ergens 5 fruitboompjes, staat er netjes 'boomgaard' op de kaart!

Oei, ben benieuwd hoe ze dat doen hier op de Veluwe, met al die grote en kleine bosjes :dribble:

Maar serieuzer, ik ben erg benieuwd welke paadjes er wel op staan en welke niet. Bovendien ken ik een aantal paden die er niet meer zijn, maar wel op diverse kaarten staan. Zeer nieuwsgierig naar de actualiteit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben erg benieuwd welke paadjes er wel op staan en welke niet. Bovendien ken ik een aantal paden die er niet meer zijn, maar wel op diverse kaarten staan. Zeer nieuwsgierig naar de actualiteit...

Kan nog wel een screendumpje voor je maken. Geef maar een paar coordinaten op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je ook het ''Aambos'' (Heerlen) en de Rode beek (Brunssummer heide) als topo in de aanbieding?  :dribble:

 

Als je de Bloesemtocht toch gaat lopen, ben ik erg benieuwd naar een screendumpje van de Marienwaerdt. Wij hebben daar een cacheroute en ik ken de omgeving daar vrij goed.

 

Hebben jullie hier wat aan? Of geef even coordinaten, dat is makkelijker.

 

marienwaard.jpg

 

brunssum.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...