Spring naar bijdragen

Zaklamp met groot vermogen


Kiddooz

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb de Fenix 'TK11-R2 tactical' en ben er erg tevreden over.

 

Sinds kort is ook de 'Fenix TK40' in de handel met maarliefst een lichtopbrengst van 630 lumen, deze lijkt me ook erg interresant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de Fenix 'TK11-R2 tactical' en ben er erg tevreden over.

 

Sinds kort is ook de 'Fenix TK40' in de handel met maarliefst een lichtopbrengst van 630 lumen, deze lijkt me ook erg interresant.

 

 

:blink: De prijs is ook erg interresant :eek:

 

Daar heb je wel kwaliteit voor en een handzaam formaat. Mag-Lite is er niks bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

<anti zaklamp mode aan>

Niks zaklampen!

Wie gebruikt er nou van die ondingen? Als je moet zoeken moet je hem in je mond steken maar doe dat eens met een c of een d cell :thumbdown:

<anti zaklamp mode uit>

 

Nee echte outdoor mensen en volgens mij horen daar ook Geocachers bij gebruiken hoofdlampen!

Ik al sinds... zou niet meer weten. Diegene die dat uitgevonden heeft mag van mij de nobel prijs krijgen. Sinds een week ben ik de bezitter van de krachtigste hoofdlamp die er op de markt is. Weinig zaklampen komen daar in de buurt. Morgen ga ik naar Luxemburg en zal wat grotten bezoeken... kijken of dat kreng echt zo bijzonder is als ze zeggen.

 

Zie hier de Petzl Ultra Belt

bewerkt door GPSiegurd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

<anti zaklamp mode aan>

Niks zaklampen!

Wie gebruikt er nou van die ondingen? Als je moet zoeken moet je hem in je mond steken maar doe dat eens met een c of een d cell :thumbdown:

<anti zaklamp mode uit>

 

Nee echte outdoor mensen en volgens mij horen daar ook Geocachers bij gebruiken hooflampen!

Ik al sinds... zou niet meer weten. Diegene die dat uitgevonden heeft mag van mij de nobel prijs krijgen. Sinds een week ben ik de bezitter van de krachtigste hoofdlamp die er op de markt is. Zelf geen zaklamp komt daar in de buurt. Morgen ga ik naar Luxemburg en zal wat grotten bezoeken... kijken of dat kreng echt zo bijzonder is als ze zeggen.

 

Zie hier de Petzl Ultra Belt

 

Ik hoop het voor je, het "kreng" heeft een zeer uitbundig prijsje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zweer bij Fenix!

 

 

Ik ook! Heb net een Fenix E20 gekocht. Toplamp voor weinig geld (29 euro) Fenix lampen

Vergeet die Maglites, die zijn tegenwoordig echt achterhaald.

 

De Mag-Lites zijn prima om iemand de hersens in te slaan maar meer ook niet!

 

Ik ben erg tevreden met mijn TK11-R2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zweer bij Fenix!

 

 

Ik ook! Heb net een Fenix E20 gekocht. Toplamp voor weinig geld (29 euro) Fenix lampen

Vergeet die Maglites, die zijn tegenwoordig echt achterhaald.

 

De Mag-Lites zijn prima om iemand de hersens in te slaan maar meer ook niet!

 

Ik ben erg tevreden met mijn TK11-R2.

 

Ik vind die cr123 batterijen zo prijzig. Nu hbe ik ooit eens gehoord dat daar ook oplaadbare batterijen voor zijn. Klopt dat ? En waar zou ik die kunnen kopen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ooit eens een nachtcache gelopen met de Fenix L2D. In het begin een krachtige lichtstraal, maar langzaamaan steeds zwakker en halverwege was de batterij leeg. Terwijl de collega's met hoofdlampjes nog wel licht hadden.

 

Dus toch maar een hoofdlampje er bij gekocht en sindsdien neem ik beiden mee. Elk heeft zijn eigen doel. De hoofdlamp om contiinu zicht te hebben en de Fenix voor als er sterk licht nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...