Spring naar bijdragen

Zaklamp met groot vermogen


Kiddooz

Aanbevolen berichten

Deal extreme komt uit HongKong en vraagt geen verzendkosten. Maar je loopt het risico van importheffing, maar gebeurt vaak niet.

 

Heb ik zeker mazzel, want ik heb met 18 bestellingen in de afgelopen 2 jaar (varierend van $24 tot $178) nog nooit importheffing gehad.

 

@Veendammer: ik zal even mijn eerdere bestellingen erop naslaan. Ik zoek even op welke types ik heb gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Jongens, jongens, wat een keuze in soorten en smaken...

Volgens mij heb ik de lamp met 5 standen gevonden. (zie lijst)

 

Aangezien ik niet al te lang wil wachten de bestelling te plaatsen, een opzetje:

 

- TrustFire SSC P7 C-BIN 900-Lumen 5-Mode LED Flashlight (1*18650)

- OEM 2*18650 Lithium Battery Charger (110V~240V AC)

- UltraFire 18650 3.7V 3000mAh Lithium Batteries (2-Pack)

 

Past dit allemaal bij elkaar?

Dit was de enige lader waarvan ik zeker weet dat er een EU stekker aan zit.

De bijgeleverde accu, is dat een oplaadbare?

De 3000mAh keuze is meer omdat ik denk dat deze het het langste volhouden.

 

Hoop dat de keuzes goed zijn... Mocht ik ergens nog een betere keuze hebben kunnen maken, laat het a.u.b. weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deal extreme komt uit HongKong en vraagt geen verzendkosten. Maar je loopt het risico van importheffing, maar gebeurt vaak niet.

 

Heb ik zeker mazzel, want ik heb met 18 bestellingen in de afgelopen 2 jaar (varierend van $24 tot $178) nog nooit importheffing gehad.

 

@Veendammer: ik zal even mijn eerdere bestellingen erop naslaan. Ik zoek even op welke types ik heb gekocht.

 

 

Ik heb deze:

batterijen

en deze:

oplader

 

Mijn klimmaat heeft laatst deze batterijen gekocht, omdat deze volgens hem (en de recensies) beter zouden zijn, maar ik ben er nog niet achter. Ik merk weinig verschil.

 

Ik kan overigens die 3-mode trustfire ook niet meer vinden

 

De oplader die ik heb, kan zowel in de auto als thuis, met een normale stekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze:

batterijen

en deze:

oplader

 

Mijn klimmaat heeft laatst deze batterijen gekocht, omdat deze volgens hem (en de recensies) beter zouden zijn, maar ik ben er nog niet achter. Ik merk weinig verschil.

 

Ik kan overigens die 3-mode trustfire ook niet meer vinden

 

De batterijkeuze is hetzelfde. De reden waarom ik dezelfde lader niet heb gekozen is omdat "Item is temporarily sold out.".

 

Nu zou ik nog graag willen weten of dit diezelfde lamp is (met 5 standen). Die met 3 standen heeft eigenlijk maar 2 standen + strobe. Strobe vind ik echt onzin.

 

Die 3-modus lamp is tcoh diegene van de link die je zelf opgaf hier: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=5447&view=findpost&p=274649

bewerkt door Veendammer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 3-modus lamp is tcoh diegene van de link die je zelf opgaf hier: http://forum.geocach...ndpost&p=274649

 

Klopt! maar...

Kijkend naar mijn bestelling heb ik de eerder door mij genoemde trustfire met 3 standen.

 

Afwijkend van de opgegeven 3 standenschakelaar heeft de mijne echter 5 standen.

 

Qua specificaties gelijk aan de lamp die jij wilt kopen, maar qua uiterlijk dus ietsje anders (kleinere reflector)

 

Ik zou wel de lamp nemen die jij hebt gekozen, met die 5 standen.

3 standen heeft als lichtsterkte alleen high en low en de 5 standenlamp heeft high, mid en low, waarbij low minder is dan bij de 3-standenlamp. Daar doe je dus bij normaal gebruik (vrijwel alleen low)veel langer mee.

 

SOS en strobe gebruik ik nooit.

 

Strobe is niet helemaal onzin. Wellicht wel in Nederland e.o. maar men kan er wel degelijk roofdieren mee afschrikken (in die landen waar ze voorkomen), die 's nachts azen en lichtgevoelige ogen hebben.

 

Waardeloos? misschien/wel of niet/ bij wilde zwijnen? Ik heb dat niet uitgeprobeerd. ;)

bewerkt door Camo Crew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Camo Crew

 

Bedankt voor alle moeite! Ik ga NU een bestelling plaatsen :thumbup:

 

Kijk even of ze er nog een passend hoesje bij hebben, heb ik ook en is verrekte handig

 

kostte iets van 1,76 $

 

zoiets:

holster

 

wel even de maat inschatten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even ter bevestiging:

 

Afgelopen vrijdag dus een bestelling gedaan en met Paypal betaald.

 

Ik heb een bevestiging van de order ontvangen, maar het het bedrag is (nog) niet van mijn rekening afgeschreven. Nu weet ik niet of dat normaal is?

Wat ik wel weet is dat mijn Paypal email verschild van het account waarmee ik de bestelling bij DX heb gedaan.

 

Komt dit goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Check even op je paypal account of de betaling is gedaan.

 

Heb je paypal via je creditcard of via je bankrekening?

 

Via de creditcard wordt (bij mij althans) aan het eind van de maand pas afgeschreven.

 

Je zou overigens volgens mij wel een bevestiging van Paypal moeten krijgen, maar die heb je wellicht via dat andere mailadres gehad?

 

Checken van je Paypal account zou uitsluitsel moeten geven of de betaling gedaan is.

bewerkt door Camo Crew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Een goedemorgen,

 

Wellicht kan ik jullie ook informeren over een nieuw merk High Power flashlight in Nederland.

 

EDI-T flashlights zie ook www.Flashlight-store.nl en EDI-T.nl

 

De zaklampen zijn vergelijkbaar met Ledlenser en Fenix MAAR zeer scherp geprijsd.

Nagenoeg allee lampen hebben minimaal 250 lumen lichtopbrengst ( sommige modellen ook in 700 en 900 lumen beschikbaar ).

 

De lampen worden (in tegenstelling tot de andere merken) COMPLEET geleverd dat wil zeggen:

 

Oplaadbare Li-ion Batterij

220V oplader

12 V Autolader

USB kabel voor aan de laptop/PC

Holster

Polskoord

 

Ik zelf gebruik een EDI-T T13, 250 Lumen, met mogelijkheid tot Focus van de lichtbundel ( meer dan 200M bereik ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedemorgen,

 

Wellicht kan ik jullie ook informeren over een nieuw merk High Power flashlight in Nederland.

 

EDI-T flashlights zie ook www.Flashlight-store.nl en EDI-T.nl

 

De zaklampen zijn vergelijkbaar met Ledlenser en Fenix MAAR zeer scherp geprijsd.

Nagenoeg allee lampen hebben minimaal 250 lumen lichtopbrengst ( sommige modellen ook in 700 en 900 lumen beschikbaar ).

 

De lampen worden (in tegenstelling tot de andere merken) COMPLEET geleverd dat wil zeggen:

 

Oplaadbare Li-ion Batterij

220V oplader

12 V Autolader

USB kabel voor aan de laptop/PC

Holster

Polskoord

 

Ik zelf gebruik een EDI-T T13, 250 Lumen, met mogelijkheid tot Focus van de lichtbundel ( meer dan 200M bereik ).

 

USB kabel, deze zal er wel niet bijzitten, weet ook niet wat de lamp ermee moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...