Spring naar bijdragen

Zaklamp met groot vermogen


Kiddooz

Aanbevolen berichten

Goed verhaal! :thumbup:

 

Beetje jammer dat er alleen betrekkelijk dure (merk)zaklampen zijn getest.

Ik zou best wel eens willen zien hoe zich de goedkopere alternatieven tot deze dure merken verhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goed verhaal! :thumbup:

 

Beetje jammer dat er alleen betrekkelijk dure (merk)zaklampen zijn getest.

Ik zou best wel eens willen zien hoe zich de goedkopere alternatieven tot deze dure merken verhouden.

Dan heb ik nog een link met iets meer soorten!

EDIT: deze lijst is nog uitputtender, helaas geen vergelijking maar een opsomming. Je kan wel zelf de verschillende lampen op papier vergelijken.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel aardig dat daar de lamp die ik binnenkort hoop aan te schaffen op nummer 1 staat :) Blijkbaar goede keus gemaakt. Dat ik niet voor een van de goedkopere van DX ga heeft alles te maken met de levertijd. Op het moment dat ik wat uitgezocht had, was de kans erg groot dat de spullen na het weekend dat ik Waardeloos ga lopen pas aan zouden komen. En ja, daar heb ik em toch wel echt nodig... (Plus dat ik pas volgende week weer geld heb om zoiets te bestellen, wat wel op tijd is om via knivesandtools.nl de Fenix LD-20 te bestellen, maar veel en veel te laat is om via dealextreme.com te bestellen). Gezien de reviews en alle verhalen die ik gehoord heb, ga ik denk ik geen spijt krijgen van deze voor mij toch wel grote uitgave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inmiddels 19 dagen geleden dat het product verzonden is door DX. Tot op heden nog niets mogen ontvangen :huh:

 

A.s. vrijdag is 'the big day', dan moet 666 worden gelopen. Ik begin 'm nu wel een beetje te knijpen.

Wanneer de lamp er vóór vrijdag niet is, is het te laat.

 

Heb ik wel een goede keuze gemaakt door de lamp bij DX te bestellen?

 

Op hoop van zege.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inmiddels 19 dagen geleden dat het product verzonden is door DX. Tot op heden nog niets mogen ontvangen :huh:

 

Heb ik wel een goede keuze gemaakt door de lamp bij DX te bestellen?

 

Op hoop van zege.

Als het goed is krijg je wel mailtjes over de status van de verzending.

Wat zeggen die?

En ja, de keuze is prima.

Maar ff onder ons. Je heb toch al wel een (kleine)zaklamp? Naast een GPS is dat een basisartikel wat je bij je draagt. Al is het maar om lastig te lezen waypoints tussen boomwortels, onder bankjes, bruggen etc. te kunnen ontcijferen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed is krijg je wel mailtjes over de status van de verzending.

Wat zeggen die?

En ja, de keuze is prima.

Maar ff onder ons. Je heb toch al wel een (kleine)zaklamp? Naast een GPS is dat een basisartikel wat je bij je draagt. Al is het maar om lastig te lezen waypoints tussen boomwortels, onder bankjes, bruggen etc. te kunnen ontcijferen.

 

Zie post http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=5447&view=findpost&p=276199

 

Ik heb twee mailings ontvangen.

1. De bestelbevestiging

2. De verzendbevestiging

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...