Spring naar bijdragen

Zaklamp met groot vermogen


Kiddooz

Aanbevolen berichten

ik heb via MP een leuke betaalbare zaklamp gekocht, en daar veel plezier van gehad met Waardeloos! en 666.

Heeft maar 1 led en 250 lumen licht opbrengt, en dat alles inclusief verzenden voor €50! (dat is met een extra oplaadbare batterij)

Specs:

Pro LED Flashlight:

 

- Slechts 12,5cm lang

- Stof- en waterdicht (IP67)

- CREE Q5 250Lumen

- 1x 18650 accu (Li-Ion met her-/laad protectie circuit)

- Verstelbare straal

- Tactical Tail-Cap schakelaar

- * 5 modes: 100%, 50%, 10% lichtsterkte, SOS, Strobe

- Batterij met volle lading gaat ongeveer 4 uur mee

- Batterij lader / cradle

- USB kabel om op te laden

- 230v > USB adapter

- Holster/tasje

- Koord

 

ff googlen op zaklamp en n2optics an dan zie je hem vanzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Om even bij de titel van de topic te blijven:

 

sku_47754_1_small.jpg

 

DIT is een zaklamp met GROOT VERMOGEN!!!

 

.....nieuw bij DX... 2300 Lumen !!!

 

$155

 

Neemt alleen iets minder handig mee.... hij is ca 35 cm lang, de reflector heeft een diameter van bijna 8 cm. en er gaan 3 stuks 18650 accu's in.

bewerkt door Camo Crew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Zie post http://forum.geocach...ndpost&p=276199

 

Ik heb twee mailings ontvangen.

1. De bestelbevestiging

2. De verzendbevestiging

 

Bij DX gaat het net even wat anders.

Je bestelt wat ; bestelbevestiging

DX verzend het ; verzendbevestiging

Vervolgens kan het een tijdje op het vliegveld blijven liggen en is het eigenlijk alleen pas door DX nationaal verzonden. De interationale verzending moet nog volgen.

En aangezien er momenteel problemen zijn met HongKong post zijn ze overgestapt op China post. Momenteel is 6-8 weken na bestelling binnen krijgen vrij normaal.

 

Als je iets nodig hebt binnen 1 maand moet je niet bij DX bestellen.

Ik durf persoonlijk nu ook nix te bestellen dat ik voor oud en nieuw nodig heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MMmm..Dat zou slecht nieuws zijn.

 

Mijn voorlaatste bestelling heb ik gedaan op 26 augustus.

Deze was op 2 sept. verstuurd via HongKong Post toen kreeg ik de verzendbevestiging. (met trackingnummer)

Via dit trackingnummer kon ik zien dat het pakketje op 8 sept HongKong had verlaten.

Op 14 september had ik alles in huis.

ad ergo: nog geen 3 weken.

Deze ervaring heb ik al een jaar of twee. Nooit langer dan een maand onderweg, meestal 3 weken.

 

Het zou heel jammer zijn als dat nu via China Post veel langer gaat duren.

Dat zou namelijk betekenen dat mijn laatste bestelling hier niet voor 5 december is.

Ik wacht vol spanning af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg vandaag mijn verzendbevestiging, met trackingnummer.

 

Via dit nummer kom ik hier uit:

 

 

邮件状态查询

邮件跟踪查询

邮件批量查询

www.183.com.cn

 

网上查询

 

邮件号码:

请输入验证码:

*请输入您要查询的邮件号码,点查询。

*请注意英文字母的大小写。

*请注意邮件号码的长度。

 

©版权所有中国邮政集团公司

 

 

Inderdaad: c_img_06.jpg

 

 

Deze geeft overigens wel aan dat het pakje "onderweg" is.

Nu maar hopen dat het niet per muilezel is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze geeft overigens wel aan dat het pakje "onderweg" is.

Nu maar hopen dat het niet per muilezel is.

Nou, Sjoerd, dan reizen we het pakketje toch tegemoet via de zijderoute?

Want ik lees net dat de reis per muilezel of kameel wel even kan duren.

Goederen werden over - naar onze maatstaven - kleine afstanden getransporteerd, vaak van de ene Caravanserai naar de andere. Zo konden goederen over de route van China naar de Middellandse zee wel tientallen keren worden verhandeld en verscheept.
:crybaby:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach weet je, als het er voor 5 december niet is, heb ik een goed excuus om voor mezelf en anderen nog wat andere gadgets aan te schaffen voor pakjesavond.:w00t2:

 

Die zending van DX komt dan gewoon onder de kerstboom terecht. :newyear:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed nieuws!!

 

Gisteren heeft de postbode een bericht achtergelaten dat er een pakje niet afgeleverd kon worden. Nu verwacht ik dat het de bestelling van DealExtreme is (tenzij mijn vrouw weer eens wat heeft besteld waar ik geen weet van heb :lol1: ).

Ook vandaag zal er niemand thuis zijn om het pakketje aan te nemen. Hopen dat ik deze dan vandaag nog bij het postkantoor (of hoe dat ook heet tegenwoordig) nog kan afhalen.

 

In het ergste geval kan ik het morgen pas afhalen en word het wel heel krap :o Dat dienen de batterijen nog opgeladen te worden voor diezelfde avond.

 

Iemand enig idee hoe lang het laden van deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26249 accu's ongeveer duurt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees het volgende in een van de reviews bij de lader:

Charging time for my Soshine 2800 mah is ~5-6 hours
Voor die van jou zul je dus iets langer moeten rekenen. Maar aangezien dergelijke batterijen het beste blijven als je ze op zo'n 40% geladen in de koelkast bewaart, heb je kans dat ze bij de eerste keer laden sneller vol zitten. Hoop voor je dat je tijd genoeg gaat hebben!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed nieuws!!

-- / --

Gisteren heeft de postbode een bericht achtergelaten dat er een pakje niet afgeleverd kon worden. Nu verwacht ik dat het de bestelling van DealExtreme is

 

Iemand enig idee hoe lang het laden van deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26249 accu's ongeveer duurt?

 

Kijk, dat klinkt hoopgevend.

 

Ik heb zowel jouw type oplader gehad, als nu een snellader van Soshine(tijdelijk uitverkocht) want dat is bij opladen natuurlijk zowel afhankelijk van de batterij als het laadvermogen van de oplader.

 

Ik heb hetzelfde type batterij.

 

In de lader die jij hebt, duurt het bij mijn weten ca. 3 tot 6 uur, afhankelijk van hoe leeg de batterij was. (het best is om volledig lege batterijen op te laden)

 

Mijn snellader doet het in ca 1 uur. In de auto in ca 1,5 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals verwacht was er vandaag ook niemand thuis om het pakketje aan te nemen. Maar het moet allemaal goed komen.

 

Ik heb mijn vader de machtiging gegeven om het pakje op te mogen halen + de instructies hoe hij de batterijen moet opladen. Ik heb hem verplicht zo vroeg mogelijk bij het postkantoor/post service centre/post afhaalbalie/postkoets/pakjesboot :lol1: te zijn zodat de batterijen z.s.m. aan de lader gehangen worden.

Omdat ik niet exact weet hoe lang de lamp op 1 batterij brand, heb ik totaal 4 batterijen besteld die dus in de dual-lader opgeladen moeten worden.

 

(nu maar hopen dat mijn vader alles begrepen heeft... niet echt technisch nl... en hij de batterijen bijvoorbeeld niet verkeerd in de lader stopt :rolleyes: )

 

Op de dag van de cache, op het laatste nipperje, gaat het dan toch allemaal nog goed komen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierbij wil ik zeer graag de volgende kanttekiening maken.

Koop beslist NOOIT de 3-in-1 15-LED flashlight via Deal Extreme of welke electronische baai handelaar dan ook.

Het betreft hier een combinatie zaklamp waarmee je gewoon wit LED-licht (10), UV-LED(5) licht en een rode laser hebt. Het lijkt een gigantisch handig apparaat zo'n drie in één zaklamp, maar schijn bedriegt, zo is mijn ervaring.

De aan-uit knop op deze zaklamp is tevens de knop waarmee je switcht tussen wit licht / UV-licht / laserlicht. En dat kan wel eens fout aflopen, zo mocht ik ervaren op een cachetocht op vakantie, nu zo'n twee jaar geleden. Toen we na het cachen in een restaurant zaten kwam er opeens rook en vervolgens een rood licht uit de zijkant van mijn rugzak.

Wat bleek: tijdens het wandelen of neerzetten was blijkbaar de aan-uit knop aangeraakt door andere dingen in de rugzak en heeft de laserstraal in no-time een pink-groot gat gebrand in de zijkant van mijn rugzak. Volgende slachtoffer zou een houten wand van het restaurant gaan worden, maar dat heb ik nog op tijd weten te voorkomen.

Sindsdien heb ik de lamp die me in het begin zo handig leek nooit meer aangeraakt en toch maar een aparte UV-zaklamp voor de nachtcaches gekocht (waarvan de aan-uit knop netjes is weggewerkt in de achterkant, net zoals bij de Fenix en diverse andere zaklamp-merken)

 

Greetz Bloodwoosj.

bewerkt door Bloodwoosj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via twitter kwam deze link voorbij.

 

Betreft GeoCaching artikelen bij DealExtreme.

 

http://www.janivanda.nl/2010/geocaching-items-bij-dealextreme/

Ja, leuke gadgets nietwaar? Goedkoper en minstens net zo goed kan je ze nergens anders vinden. Waar denk je dat alle geocacheshops hun artikelen bestellen??? Made in China natuurlijk :rolleyes:

 

Koop beslist NOOIT de 3-in-1 15-LED flashlight via Deal Extreme of welke electronische baai handelaar dan ook.

Het betreft hier een combinatie zaklamp waarmee je gewoon wit LED-licht (10), UV-LED(5) licht en een rode laser hebt. Het lijkt een gigantisch handig apparaat zo'n drie in één zaklamp, maar schijn bedriegt, zo is mijn ervaring.

 

Greetz Bloodwoosj.

Bedankt voor de waarschuwing, ik heb er dan ook een extra holster van amper 1 euro bijgekocht. En het veertje in de knop is behoorlijk strak. Nog geen problemen ondervonden. Enne....handig om er iets in hout mee te branden?????? :ph34r::rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...