Twin Peaks Geplaatst 8 november 2010 Geplaatst 8 november 2010 Goed verhaal! Beetje jammer dat er alleen betrekkelijk dure (merk)zaklampen zijn getest. Ik zou best wel eens willen zien hoe zich de goedkopere alternatieven tot deze dure merken verhouden.
MacDD Geplaatst 8 november 2010 Geplaatst 8 november 2010 Volgende vraag gaat wel over zaklamp, maar niet over die groot vermogen dingen. Ik wil een UV voor nachtcahces aanschaffen. Zou dit volstaan , is van DX; http://www.dealextreme.com/feedbacks/BrowseReviews.dx/sku.1300
Phoenix-night Geplaatst 8 november 2010 Geplaatst 8 november 2010 Prima geschikt voor nachtelijk werk waarbij UV aanwijzingen gevonden moeten worden. Niet geschikt als zaklamp PN
Cernunnos Geplaatst 8 november 2010 Geplaatst 8 november 2010 @MacDD Je zou ook voor deze kunnen gaan LINK kun je hem ook nog als gewone zaklamp gebruiken en beschik je over een laserpointer.
MacDD Geplaatst 9 november 2010 Geplaatst 9 november 2010 Bedankt Phenix en Cern. Ik ga dan idd voor die losse, een laser schaf ik los aan en ik koop daar ook een Cree.
Team Professor X Geplaatst 9 november 2010 Geplaatst 9 november 2010 (bewerkt) Goed verhaal! Beetje jammer dat er alleen betrekkelijk dure (merk)zaklampen zijn getest. Ik zou best wel eens willen zien hoe zich de goedkopere alternatieven tot deze dure merken verhouden. Dan heb ik nog een link met iets meer soorten! EDIT: deze lijst is nog uitputtender, helaas geen vergelijking maar een opsomming. Je kan wel zelf de verschillende lampen op papier vergelijken. 9 november 2010 bewerkt door Team Professor X
Fotogravinnetje Geplaatst 9 november 2010 Geplaatst 9 november 2010 Toch wel aardig dat daar de lamp die ik binnenkort hoop aan te schaffen op nummer 1 staat Blijkbaar goede keus gemaakt. Dat ik niet voor een van de goedkopere van DX ga heeft alles te maken met de levertijd. Op het moment dat ik wat uitgezocht had, was de kans erg groot dat de spullen na het weekend dat ik Waardeloos ga lopen pas aan zouden komen. En ja, daar heb ik em toch wel echt nodig... (Plus dat ik pas volgende week weer geld heb om zoiets te bestellen, wat wel op tijd is om via knivesandtools.nl de Fenix LD-20 te bestellen, maar veel en veel te laat is om via dealextreme.com te bestellen). Gezien de reviews en alle verhalen die ik gehoord heb, ga ik denk ik geen spijt krijgen van deze voor mij toch wel grote uitgave
Triskelle Geplaatst 9 november 2010 Geplaatst 9 november 2010 Natuurlijk is in ons huishouden ook een "echte" zaklamp voor het serieuze (zoek-)werk, maar daarnaast is in elk dashboard-kastje, schoudertas en fietstas wel zo'n onzettend handig en goedkoop aktie led-lampje te vinden.
Geo-Ewoud Geplaatst 9 november 2010 Geplaatst 9 november 2010 Ik heb een LedLenser P17 voor het nachtwerk, krijg altijd erg leuke reacties op zijn krachtige lichtbundel. http://www.ledlenserusa.com/product_info.php?modelNum=8417
famvandijk Geplaatst 9 november 2010 Geplaatst 9 november 2010 Ik heb een LedLenser P17 voor het nachtwerk, krijg altijd erg leuke reacties op zijn krachtige lichtbundel. http://www.ledlenserusa.com/product_info.php?modelNum=8417 Gisteren met de nachtcache achter Ewoud aangelopen, is zo krachtig dat de vliegtuigen in het park wilde landen.
Veendammer Geplaatst 15 november 2010 Geplaatst 15 november 2010 Het is inmiddels 19 dagen geleden dat het product verzonden is door DX. Tot op heden nog niets mogen ontvangen A.s. vrijdag is 'the big day', dan moet 666 worden gelopen. Ik begin 'm nu wel een beetje te knijpen. Wanneer de lamp er vóór vrijdag niet is, is het te laat. Heb ik wel een goede keuze gemaakt door de lamp bij DX te bestellen? Op hoop van zege.
Team Professor X Geplaatst 15 november 2010 Geplaatst 15 november 2010 Het is inmiddels 19 dagen geleden dat het product verzonden is door DX. Tot op heden nog niets mogen ontvangen Heb ik wel een goede keuze gemaakt door de lamp bij DX te bestellen? Op hoop van zege. Als het goed is krijg je wel mailtjes over de status van de verzending. Wat zeggen die? En ja, de keuze is prima. Maar ff onder ons. Je heb toch al wel een (kleine)zaklamp? Naast een GPS is dat een basisartikel wat je bij je draagt. Al is het maar om lastig te lezen waypoints tussen boomwortels, onder bankjes, bruggen etc. te kunnen ontcijferen. 1
Veendammer Geplaatst 15 november 2010 Geplaatst 15 november 2010 Als het goed is krijg je wel mailtjes over de status van de verzending. Wat zeggen die? En ja, de keuze is prima. Maar ff onder ons. Je heb toch al wel een (kleine)zaklamp? Naast een GPS is dat een basisartikel wat je bij je draagt. Al is het maar om lastig te lezen waypoints tussen boomwortels, onder bankjes, bruggen etc. te kunnen ontcijferen. Zie post http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=5447&view=findpost&p=276199 Ik heb twee mailings ontvangen. 1. De bestelbevestiging 2. De verzendbevestiging
Team Professor X Geplaatst 15 november 2010 Geplaatst 15 november 2010 Tja, als je pakketje met de boot gaat kan/mag het wel 3-4 weken duren. Niet alles gaat per vliegtuig.
Wad-Seekers Geplaatst 15 november 2010 Geplaatst 15 november 2010 Deze heb ik altijd bij me voor dergelijke kleine verlichtingsklusjes. Werkt perfect en altijd. opdraailampje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden