Spring naar bijdragen

Betaalde sms dienst voor nieuwe caches


Wil je betalen voor een sms met de gevevens van nieuwe caches  

78 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil je betalen voor een sms met de gevevens van nieuwe caches

    • Nee, een nieuwe cache interesseert mij niets.
      7
    • Nee, ik heb liever een email.
      59
    • Ja, maar maximaal 10 cent per onvangen bericht.
      7
    • Ja, ik heb er best een kwartje voor over.
      2
    • Ja, dat mag wat kosten, als ik het maar snel weet.
      3


Aanbevolen berichten

In een draadje dat ik gisteren opende beschreef ik van een nieuwe sms dienst. Daarbij wordt een sms gestuurd als er een nieuwe cache beschikbaar komt.

 

Uit de proef is gebleken dat de kosten veel hoger zijn dan ik had gedacht. Een vraag die zich nu helaas sneller opdringt dan ik gehoopt had is: "Wat is zo'n dienst je waard?".

 

In mijn beleving moet er dan wel een mogelijkheid zijn om aan te geven in welke omgeving je sms wilt hebben van nieuwe caches. In de geest van "60Km rond N052, E005".

En moet hij flexibel aan en uit kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook ik heb mij natuurlijk aangemeld al was het wel vanochtend niet wetende dat het Reintje geld zou kosten dat vind ik natuurlijk niet de bedoeling hoe nobel het ook is

Er is ook een andere SMS dienst in het leven die op een andere manier te werk gaat (denk ik) het hoe en wat vraag het mij niet maar dat werkt gratis

 

Het lijkt mij wel een idee om die SMS diens van Reintje in het lidmaatschap te bakken van .NL al was het met een verhoging van de contributie.

 

Zo kan .NL nog meer betekenen voor de Nederlandese geo-ers.

 

Zo zijn er nog veel meer mooie dingen die het leven van de .NL vrijwilligers groep drukker kunnen maken

 

Barny

 

En tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik ook nog steeds geen lid ben en dat komt allemaal door mijn gemakzucht…….

 

Aan de beperking herkent men de meester..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij mag het best iets kosten, als het maar niet heel duur wordt.

Wat ik wel belangrijk vind daarbij is dat je een regio kunt instellen. Vind het namelijk wel een beetje zonde om bijvoorbeeld 10 SMS-jes te ontvangen voor een nieuwe serie micro's in Groningen. Daar zal ik dan waarschijnlijk toch niet heen gaan op korte termijn :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SMS lijkt me zinloos.

Voor mij ook. Maar sommige maagdenjagers zullen daar best geld voor over hebben, denk ik.. :eek:

 

Als je het snel wil weten of er een nieuwe cache in de buurt online komt kun je ook premium member worden.

Heb je voor iets meer geld (denk ik) veel meer voordeel,

zoals "Instant Log Notification"  :blush:

Yep, die gebruik ik ook en dat is info genoeg voor mij. :clap:

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij mag het best iets kosten, als het maar niet heel duur wordt.

Wat ik wel belangrijk vind daarbij is dat je een regio kunt instellen. Vind het namelijk wel een beetje zonde om bijvoorbeeld 10 SMS-jes te ontvangen voor een nieuwe serie micro's in Groningen. Daar zal ik dan waarschijnlijk toch niet heen gaan op korte termijn  ;)

 

Zo denk ik er eigenlijk ook wel over ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt dit via SMSLorre of Neotel eenvoudig opzetten, met kosten per ontvangen SMS vanaf 15 cent geloof ik, tot 150 cent. Hiervan vloeit vrijwel niks (bij 15cent) tot 75 cent (bij 150 cent) terug naar de aanbieder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt dit via SMSLorre of Neotel eenvoudig opzetten, met kosten per ontvangen SMS vanaf 15 cent geloof ik, tot 150 cent. Hiervan vloeit vrijwel niks (bij 15cent) tot 75 cent (bij 150 cent) terug naar de aanbieder.

Weet ik. Echter, dan moet de ontvanger wel betalen voor de informatie. Vandaar deze pol.

De kosten liggen overigens wat hoger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...