Spring naar bijdragen

Betaalde sms dienst voor nieuwe caches


Wil je betalen voor een sms met de gevevens van nieuwe caches  

78 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil je betalen voor een sms met de gevevens van nieuwe caches

    • Nee, een nieuwe cache interesseert mij niets.
      7
    • Nee, ik heb liever een email.
      59
    • Ja, maar maximaal 10 cent per onvangen bericht.
      7
    • Ja, ik heb er best een kwartje voor over.
      2
    • Ja, dat mag wat kosten, als ik het maar snel weet.
      3


Aanbevolen berichten

Antwoord F, nee ik ben al voorzien. Maar zelfs als die dienst weg zou vallen zou ik het er niet voor over hebben, zelfs niet voor die € 0,10.

 

En handen af van het donateurschap, zolang dat zonder verplichting is betaal ik het graag. Heb ik ook zonder meer voor over, enkel voor de cache kaarten. Maar die kraan zou ik direct dicht draaien als er een verplichte verhoging kwam voor een dienst die ik niet van plan ben te gebruiken en te betalen.

 

Veder alle lof voor alle extra-tjes die op de cache kaarten ontwikkeld zijn Reintje ;) .

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook ik moet bekenen dat ik liever neit ga betalen voor het ontvangen van een SMSje. Ik wacht dan wel op een mailtje.

 

Het is zeker een zeer leuke aanvulling, maar ik die 40 uur per week werk zal bijna nooit een cache ontmaagden.

 

groeten,

P@rick (Team LupuX)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een SMSje kan niet op tegen de info welke er in een e-mailtje past.

Trouwens als ik overdags elders in het land aan het werk ben en ik krijg een SMS dat er thuis iets aan de hand is op cachegebied dan geeft dat weinig toegevoegde waarde. Iedere keer de SMS dienst instellingen a.d.h.v. de plek waar je je dan bevindt is ook zo wat.

 

Makkelijkste is dan toch even via de laptop kijken op een "gunstige" plaats. ;)

 

Groetjes Jan-Willem PA3FUS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar zijn de tijden gebleven dat je gratis SMS'jes kon verzenden via internet...? (Of klink ik nu als een oude man?)  :blink:

 

Dat was in de tijd dat geluk nog heel gewoon was ... ;)

 

Maar nog even over de betaalde sms-dienst:

1. Een betaal-sms bij elke nieuwe cache die in NL ge-approved wordt, die hoef ik niet zo nodig. Ik woon in het noorden van het land en ik heb er niet zoveel aan om meldingen van nieuwe caches in de rest van Nederland te ontvangen.

Ergo: Ik zou zelf een selectie moeten kunnen aangeven. Bv. Alleen meldingen van nieuwe caches in een straal van x kilometer rondom coördinaat y.

2. De dienst zou door mij á la minute zelf in- en uit te schakelen en verder te configureren moeten zijn. Als ik dan bv. eens zou besluiten een dag in de omgeving van een bepaalde stad te gaan cachen, dan kan ik de dienst voor die dag configureren voor ik op stap ga.

3. Tot slot zou het mij wel aardig lijken om bv. een sms met een bepaald coördinaat naar een bepaald nummer te kunnen sturen, om dan vervolgens de coördinaten van de in de buurt liggende traditionele caches terug te krijgen.

Aan de andere kant: die functionaliteit zit al in de i-mode faciliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook NEE gestemd, omdat wij niet van die fanatieke cachers zijn die ontmaagden tot sport hebben gemaakt. :blink:

 

Ik zou een SMS service waarmee ik van een specifieke cache de hint kan opvragen beter vinden. Sommige cachers (waaronder ikzelf) hebben dat al geregeld voor de eigen caches, ik denk meer aan een algemene dienst waarbij je de gc.com hint terugkrijgt. Dan werkt het voor alle caches. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...