Spring naar bijdragen

Proef met SMS dienst


Aanbevolen berichten

Ik ben op dit moment bezig met een proef voor het sturen van een sms indien een nieuwe cache wordt goedgekeurd. Het deelnemen aan de proef is gratis en verplicht tot niets.

Meer informatie kun je lezen op deze pagina. Daarvoor is het wel noodzakelijk dat je de aanvullende functionaliteit hebt geactiveerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze lijkt me reuze interessant, dus direct ingeschreven als proefkonijn. :eek:

Kom maar op met die verse wortels....

 

Ik ga er vooralsnog niet vanuit het nodig te hebben, maar de mogelijkheid om uit te schrijven zag ik nog nergens. Via een mailtje dan? :clap:

 

Goeie aktie van Reintje. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist om 06:39 een cache gepost, en om 06:43 een SMSje ontvangen. De tijdsaanduiding echter zegt dat ik het SMSje ontvangen heb op 10:47:55.

 

Loopt dus 3 uur en 3 minuten voor of is het nu achter? :blush:

 

Is het trouwens de bedoeling dat de testers hier reageren met hun vragen of opmerkingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb m'n telefoonnummer gister doorgegeven maar vanmorgen geen sms gehad. Komt dat misschien omdat ik een spatie tussen 06 en de rest heb geplaatst? Dan zou dat dus vermeld of onmogelijk gemaakt moeten worden.

 

Groetjes, Ruud4d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn eerste sms ontvangen. :blush:

 

Ik heb m'n telefoonnummer gister doorgegeven maar vanmorgen geen sms gehad. Komt dat misschien omdat ik een spatie tussen 06 en de rest heb geplaatst? Dan zou dat dus vermeld of onmogelijk gemaakt moeten worden.

 

Hier ook. Gisteravond mijn nummer doorgegeven (volledig aan elkaar geschreven), maar nog geen SMS ontvangen...

 

Kan ik ergens bekijken of alles goed staat?

 

Misschien worden ze handmatig in het systeem ingebracht? Dan duurt het misschien even. :eek:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je vaker caches om die tijd kunnen reviewen? Werkt wel als wekker. :blush:

Werkt dus helemaal perfect hier in Den Haag. De datum klopt maar de tijd weer niet, ik heb 'm om 13:36 gekregen volgens mijn beelscherm, maar ik zou zweren dat het nog niet zo laat geweest is vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren ons telefoonnummer door gegeven voor de sms-dienst. Vanmorgen vroeg

keurig een smsje ontvangen met de cache details zoals : Startcoords, Difficulty/Terrain en cache type.

 

Alleen de tijd klopte niet echt 13.36 H ???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren ons telefoonnummer door gegeven voor de sms-dienst. Vanmorgen vroeg

keurig een smsje ontvangen met de cache details zoals : Startcoords, Difficulty/Terrain en cache type.

 

Alleen de tijd klopte niet echt 13.36 H ???????

 

Dat ligt misschien aan je toestel want de tijd klopte wel degelijk.

 

07.10.05 07:38

GC.nl

het codewoord

(GCQVPX)

 

van josho1

 

enz. enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...