Spring naar bijdragen

Proef met SMS dienst


Aanbevolen berichten

De sms houd de gemoederen wel bezig. Inclusief mijzelf. :blush:

 

Het gaat om een proef en daarom is niet alles geautomatiseerd. Het invoeren van de nummers gebeurt handmatig. Als ik er niet ben, bijvoorbeeld omdat ik slaap, en je meld je aan, dan gebeurt er verder niets.

 

Het is een gratis proef die ik persoonlijk betaal. Daarom maak ik gebruik van de voor mij goedkoopst mogelijke oplossing. Daarbij wordt de sms van "all over the world" verstuurd. Dat is er, denk ik, de oorzaak van dat er in de ontvangen sms berichten verschillende tijden staan vermeld.

 

Het is een proef en die heeft mij nu duidelijk gemaakt dat ik vanmorgen vroeg niet maar een sms heb verstuurd voor GCQVPX, maar wel 10. Met nog 25 aanvragen die verwerkt moeten worden heeft dat als resultaat dat ik 40 keer zo snel door mijn geld heen ben als ik gehoopt had. Maar ja, het is een proef.

 

Dat ga ik dus zo niet doen. De proef is binnen een week afgelopen, omdat ik dan door mijn sms-jes heen ben. Ik zet de proef nu door met mensen die vanmorgen al sms hebben gehad en eventuele donateurs die zich nog aanmelden.

 

Voor de vraag of de dienst geld waard is heb ik een pol opgezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hehehe, dat is dan een leuke dure grap, vooral als je het van je eigen SMSbundel moet betalen. Jij hoopt dus dat ik een weekje vakantie ga houden ;)

 

Wel grappig is dat er nu 3 zijn die verschillende tijden hebben en 1 goede tijd.

Tja, Roode Looper, ik weet het niet. Alle andere SMSjes die ik krijg hebben wel de juiste tijd. Deze SMS kwam volgens de GSM 3 uur 3 minuten later binnen en het was maar 4 minuten later na het posten van een cache dat het bericht op mijn GSM stond.. De andere 2 die een latere tijdstip melden hadden zelfs 6 uur verschil. (Zullen wel Nokia's zijn) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De proef is binnen een week afgelopen, omdat ik dan door mijn sms-jes heen ben. Ik zet de proef nu door met mensen die vanmorgen al sms hebben gehad en eventuele donateurs die zich nog aanmelden.

Team "Team Swops" heeft vanavond met 7 chakra's de proef beëindigd.

Totaal hebben 35 mensen belangstelling getoond. Daarvoor mijn dank.

 

Ik ben mij nu verder aan het verdiepen in Opta regulerin van sms diensten. Ik verwacht binnenkort met een proef van een sms dienst te komen die van een ander business model uitgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt het dan van de 7 er maar 5 zijn verzonden? Ik zit nog steeds te wachten op de nummers 5 en 6. Heb je na het verzenden van de 7 de hele reutemeteut stopgezet, of tijdens het verzenden?

Er zat wel veel tijd tussen. Ze zijn in een tijdsbestek van 5 minuten online gezet en in 1x getriggerd.

Dit nog ff ter info. Voor de proef zal het wel niets uitmaken als die al gestopt is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond kreeg ik idd een serie sms'jes waar je niet goed van wordt op de dansvloer. Telkens maar weer gekeken, het zal maar een bekende zijn ipv GC.NL. ;) Ik heb van die nieuwe serie in het westen van Noord Brabant, zo schatte ik, maar vijf gekregen terwijl er een #7 bij zat. Een erg leuke feature.

Aardig van Reintje om dat zomaar van zichzelf te betalen. :blink:

 

Q ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...