Spring naar bijdragen

Stickers gebruiken tijdens loggen


rhgs

Gebruik je ze en zo ja, wat voor stickers?  

132 leden hebben gestemd

  1. 1. Gebruik je ze en zo ja, wat voor stickers?

    • Ik log helemaal nooit
      0
    • Gebruik alleen maar de pen/potlood
      58
    • Eigen gemaakte stickers
      62
    • Foto stickers
      1
    • Anders, zie bericht.
      11


Aanbevolen berichten

Ik ben nog niet zo lang aan het geocachen, maar ook ik kijk vol afgunst naar al die mooie stickers, en neem mij heilig voor dit ook te gaan doen, helaas is het er nog niet van gekomen.

Log daarom maar met potlood of pen.!

bewerkt door elisa1955
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kijk altijd vol afgunst naar de mooie stickers van anderen, ben zelf aan het bedenken hoe mijn sticker er uit moet zien.

Dan is er nog een praktisch probleem hoe krijg ik ze.

De mooiste stickers maak je zelf, want dan zijn ze uniek.

Je moet er iets van je zelf inleggen! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik log met stickervellen waarop ik met een laserprinter mijn eigen logo (avatar) op heb staan. Datum, tijd was ook al voor geprint en hoefde ik alleen maar in te vullen. Daar onder kwam een persoonlijke verhaaltje.

Tegenwoordig plak ik een sticker, zet als ik er zin en tijd en de ruimte (lees ongezien loggen) voor heb nog steeds een persoonlijk verhaaltje.

 

Ik heb niet gestemd

want mijn keuze staat er weer niet bij................

bewerkt door MegaHeks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik log alleen met pen of potlood, dat blijf wel een beetje persoonlijker en kan eventueel een verhaaltje kwijt.

 

Gr Harrie

 

Even voor alle duidelijkheid, natuurlijk log ik ook gewoon met pen of potlood als er ruimte genoeg is in het logboekje, de sticker komt er gewoon bij. Er kan ook maar 1 regeltje tekst op, dus datum en tijd dat het gevonden is.

Ik denk dat de meester stickergebruikendecachers het zo doen...

Die sticker moet ik er ook wel bij doen omdat daar ons teamnaam op staan. En om dat mijn hanepoten toch niet te lezen zijn :P

 

When you look into a mirror you'd put a sticker on it "out of order".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet gestemd

want mijn keuze staat er weer niet bij................

 

Jawel hoor, "anders" !

Zelf schrijf ik altijd een (leuk?) verhaaltje erbij en besluit met mijn stickertje.

Als ik zo'n logboekje doorblader vind ik de stickertjes altijd het leukst...

bewerkt door rhgs
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bestel mijn stickers ook via vista print. Zij komen regelmatig met leuke aanbiedingen dan hoef je maar omgeveer een drie euro aan verzendkosten te betalen en dan heb je al stickers.

Om naar de site gaan van hun kun je hierop klikken vista print.

Let op je kunt dan niet helemaal alles zelf toevoegen betreft foto's dan ben je iets meer geld kwijt.

 

Groetjes Team*Smeigel. :P:eek:

webpagefrom Team*Smeigel3a4a0c4d-02a6-4ba1-ac58-3549c2274f35.jpg

bewerkt door team*smeigel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eerst een tijdje gelogd met een stempel, maar die heeft het nadeel dat bij een vochtig logboekje de boel wat gaat uitlopen. Daarna een mooie sticker naar eigen ontwerp (hmm) laten maken om in logboekjes te plakken.. :P

 

stempel.jpg

[sTEMPEL]

 

sticker.jpg

[sTICKER]

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een stickertje met hierop een foto van Diesel's neus (=avater). het logo van geocaching en onze team naam. Nu hebben we sinds kort een kleinere versie gemaakt die ook in kleine logboekjes past. We schrijven wel altijd een klein verhaaltje erbij. Manlief kan deze stickertjes zelf maken (hij doet iets met Excel of zo???) en afdrukken op stickervellen. 't Schijnt heel simpel te zijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik log niet met een sticker en zal dit ook niet gaan doen.

Wel probeer ik altijd iets van mijn logs te maken, ook al is het kort. Dit vind ik belangrijker dan een sticker. De laatste tijd (pakweg de eerste twee weken van juli, voor mijn vakantie) zet ik er meestal een zonnetje bij als teken van goed weer. Dit doe ik natuurlijk niet als het regent, maar dan blijf ik zowiezo meestal binnen.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...