Spring naar bijdragen

Stickers gebruiken tijdens loggen


rhgs

Gebruik je ze en zo ja, wat voor stickers?  

132 leden hebben gestemd

  1. 1. Gebruik je ze en zo ja, wat voor stickers?

    • Ik log helemaal nooit
      0
    • Gebruik alleen maar de pen/potlood
      58
    • Eigen gemaakte stickers
      62
    • Foto stickers
      1
    • Anders, zie bericht.
      11


Aanbevolen berichten

Vraag:

 

Ik heb nu een poos eigen zelf afgedrukte stickertjes gebruikt bij het loggen.

Soms zie ik ook wel van die mooie kleine 'foto-stickers'. Daar heb ik dus wel oren naar.

 

Maar : waar haal ik die vandaan:

AH heeft ze veel te groot en de HEMA lijkt ermee te zijn gestopt.

 

Iemand nog ideeen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

wij gebruiken soms onze zelfgemaakte stickers, want ze bleken wat groot :unsure:

Nu zijn we eigenlijk nog op zoek naar geschikte stickervellen...

Tot die tijd doen we het dus vaak alleen met een pen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dauwtrappers-normaal.jpg

 

OF

 

Dauwtrappers%20sticker.jpg

 

 

Ik bestel al mijn stickers, koelkastmagneetvisitekaartjes, koelkastmagneetkalenders enz enz online bij Vistaprint.

 

De meeste heb ik zo nu en dan uit de aanbiedingen gehaald, dan krijg je het gratis. Je moet dan alleen de verzendkosten en btw betalen.

 

Die magneetkaartjes zijn flexibel en wegen nog wel wat. Stickers kun je ieder plaaatje laten opdrukken. Je moet online een laout maken en ieder plaatje uploaden kost ruim 4 euro. Dat plaatje blijft in hun bestand staan en kun je steeds weer gebruiken.

 

EDIT: De stickers zijn dus geen prints maar drukwerk met glans. Wel gewoon in te vullen natuurlijk :unsure:

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij loggen over het algemeen alleen met pen of potlood, maar vinden het als echte kattengekken wel leuk om er een stansje uit te drukken in de vorm van een kat. (of soms een stempel van een kattenpoot). Het is altijd wel leuk om terug te bladeren en te zien wat voor originele "signaturen" anderen gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij gebruiken soms onze zelfgemaakte stickers, want ze bleken wat groot  :D

Nu zijn we eigenlijk nog op zoek naar geschikte stickervellen...

Tot die tijd doen we het dus vaak alleen met een pen ;)

Ik gebruik zelf altijd het formaat 63,5x38,1 mm, Dat is Avery code L7160. Je kunt hier Word op instellen en hoppa klaar :unsure: .

 

Je haalt die stickervellen bij de betere kantoorboekhandel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Roode Loper  Vandaag, 16:27

Ik gebruik zelf altijd het formaat 63,5x38,1 mm, Dat is Avery code L7160. Je kunt hier Word op instellen en hoppa klaar  .

 

Je haalt die stickervellen bij de betere kantoorboekhandel.

 

Zo doen wij dat ook, 24 logstickertjes op één vel :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij gebruikten onze stickers door het eigen ontwerp op stickervellen te printen uit de boekhandel. Als je stickervellen hebt waarvan het format al in word staat bespaar je je wat gedoe om de juiste maten, afstanden, aantal ed. in te moeten voeren.

De laatste tijd doen we het zonder stickers. Geen zin meer.

 

O ja: het is prettig als men 2 maten hanteert. Klein voor de microrolletjes en -zeg maar- visitekaartjeformaat voor de normale logboeken.

 

(Red)Rocks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders zie bericht

 

Vroegeh had ik ook altijd stikkers bij me met Barny’s *** ste found tot groot plezier en opluchting van sommige cachehunters ben ik met de 500 ste mee gestopt vanwege het feit dat ik regelmatig die dingen vergat en nu netzo vergeet als de pen, uitdraai of wat dan ook als een gemiddelde cacher met zich meezeult.

Kort om, soms met een pen al dan niet uit de cache potloot uit de cache een verbrandhoutje een schroevendraaier met wat straatvuil maakt niet uit met alles wat ik maar omhanden hebt om mijn -vaak gekopieerde maar te allen tijde mislukte- ruïne tekens op het papier te krijgen zeker als ik weer eens geheel onverwacht ga cache. :unsure:

Barny.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik zelf altijd het formaat 63,5x38,1 mm, Dat is Avery code L7160. Je kunt hier Word op instellen en hoppa klaar :D .

 

Je haalt die stickervellen bij de betere kantoorboekhandel.

 

Volgens mij gebruik ik dezelfde als Henk.

 

Erg makkelijk, alleen gebruik ik excel, ingesteld op de juiste laserprinter qua marges etc..

Wel met een aantal verschillende plaatjes van koeien erop (eentje zelfs met olifant, maar wel in Milka kleuren).

Van de Roode Lantaarn (niet de Loper) heb ik laatst nog een nieuwe "koe" gekregen ;) , maar die staat nog even niet op de stickers. Ik heb er namelijk nog ca. 1000 op voorraad liggen, dat kan dus nog jaren duren voordat ik ze nog eens moet printen :unsure:

 

Bijkomend voordeel van stickers, als de logboekjes niet helemaal droog meer zijn of de pen op zijn laatste eindjes loopt kun je altijd nog loggen (hooguit zonder datum).

bewerkt door koedeboe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

JandeBehangers stickers kwamen de laatste keer bij Dixons weg, voorheen kocht ik bij Bruna totdat bij de komts van de euro men alleen het muntteken veranderde.

Bleek achterna dat ik voor die prijsverhoging ook al ergens anders goedkoper terecht had gekund.

Ik druk altijd op de sticker een jpg af, welke ik aan maak in photo paint.

Om de juiste afmeting te bekomen voor de aan te maken jpg, meet ik altijd de stickers op.

In word vind ik het toch prettige om zelf de afmeting van de stickres in te voeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk altijd vol afgunst naar de mooie stickers van anderen, ben zelf aan het bedenken hoe mijn sticker er uit moet zien.

Dan is er nog een praktisch probleem hoe krijg ik ze. Is dit iets voor de goodieShop?

Dus ....: ik log nu met pen maar zou een sticker plakken.

bewerkt door SunOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...