Spring naar bijdragen

Stickers gebruiken tijdens loggen


rhgs

Gebruik je ze en zo ja, wat voor stickers?  

132 leden hebben gestemd

  1. 1. Gebruik je ze en zo ja, wat voor stickers?

    • Ik log helemaal nooit
      0
    • Gebruik alleen maar de pen/potlood
      58
    • Eigen gemaakte stickers
      62
    • Foto stickers
      1
    • Anders, zie bericht.
      11


Aanbevolen berichten

Net als in duiklogboeken van mede duikers gebruik ik een stempel. (besteld bij www.stempeltempel.nl)

Alleen vergeet ik ze soms wel eens mee te nemen. :angry:

 

Alleen kunnen die inderdaad niet goed tegen water , maar ach.... een beetje onderhouden cache is droog toch ? ......... :thumbup:

bewerkt door skippy and company
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zelf begon na het begin van mijn cache carriere vrij snel stickers te maken. Altijd makkelijk en inderdaad altijd een droog stukje om op te schrijven. Tevens schrijf ik ook altijd wel iets in het logboekje, want zo groot zijn mijn stickers ook weer niet. :thumbup:

 

Ik maak ze trouwens in publisher, omdat je daar alle marges kunt invoeren, hoe groot de stickers zijn, hoeveel ruimte er tussen de stickers zit etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb kleine stickertjes gemaakt. Eerst in fotoshop of ietsdergelijks een plaatje gemaakt en vervolgens tig keer in word op een a-4tje gezet. Het stickertje heeft een lekker donkergroene achtergrond. Omdat het printen op mn eigen printer behoorlijk wat inkt zou kosten ben ik naar een copyshop gegaan. Voor ongeveer een euro of twee hadden ze een stickervel helemaal groen geprint. :lol1:

De voordelen van kleine stickertjes zijn dat er lekker veel op een a4 passen, geloof dat er wel tegen de 100 van één vel kwamen. Daarnaast passen ze ook goed op een filmkokerlogrolletje. Ze zijn makkelijk mee te nemen (in een filmkokertje :thumbup: ) en bovendien bij normale logboeken houd je genoeg ruimte over voor een verhaaltje.

Bij het ontwerpen van een klein stickertje is het dus wel handig om even na te gaan wat de breedte is van een standaard filmkokerlogrolletje (leuk woord voor scrabble).

 

Iets heel anders: pas zak ik dat iemand zijn logs bezegelde met een lakzegel. Erg origineel. Helaas vergeten een foto van te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...