Spring naar bijdragen

Pocket Queries al dagen niet ontvangen


Kruimeldief

Aanbevolen berichten

Sinds kort gebruik ik ook GSAK en dus ook de pocketquerys.

Maandag heb ik de eerste aangevraagd, die was er dinsdagmorgen.

Dindsdagmiddag de tweede opgevraagd en die komt net binnen.

 

Wel met deze tekst erbij:

Please note: Due to the recent issues with the Pocket Query Generator, you will

need to click on the link at the end of this email to re-run this query a week

from today. This is a temporary solution until we can speed up the Generator.

Sorry for the inconvenience.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sinds kort gebruik ik ook GSAK en dus ook de pocketquerys.

Maandag heb ik de eerste aangevraagd, die was er dinsdagmorgen.

Dindsdagmiddag de tweede opgevraagd en die komt net binnen.

 

Wel met deze tekst erbij:

Please note: Due to the recent issues with the Pocket Query Generator, you will

need to click on the link at the end of this email to re-run this query a week

from today. This is a temporary solution until we can speed up the Generator.

Sorry for the inconvenience.

Tja, die teksten zie ik nooit. Ik laat GSAK automatisch de queries downloaden van Gmail en daana worden ze gelijk gedeleted.

Trouwens, vreemd. Ik kan me ook niet herinneren dat er ook maar ooit iets van tekst bij de query gevoegd zat.

In ieder geval komen ze gezipt bij me binnen en GSAK pakt ze dus uit.

Het enige wat ik zie is dat Gmail meldt dat er weer een paar zijn.

 

En een email bij of na het ontvangen van een query is me ook nog nooit overkomen.

 

Ik denk dat het is omdat je de query handmatig opvraagt en niet automatisch. Dan moet je dus iedere week hem opnieuw vragen. Je hebt waarschijnlijk gekozen voor de eenmalige optie.

 

 

Ik hou niet van principes. Ik verkies vooroordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel met deze tekst erbij:

Please note: Due to the recent issues with the Pocket Query Generator, you will

need to click on the link at the end of this email to re-run this query a week

from today. This is a temporary solution until we can speed up the Generator.

Sorry for the inconvenience.

 

 

Bedankt voor de waarschuwing! Ik zie net dat ik dezelfde tekst in de mail heb staan, bij een querie die al sinds vorig jaar loopt.

Het blijkt gloednieuw te zijn. De tekst staat wel in de mail die om 7.43 binnenkwam, maar niet in de mail van 05.00.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van vakantie en die ene querie die er in die tijd nog doorgekomen is, heeft inderdaad diezelfde waarschuwing. Tijdens onze vakantie is ons wel opgevallen, dat er een heleboel berichten van geocaching. com niet afgeleverd konden worden omdat ze te groot zouden zijn. ( Ik omschrijf het maar op z'n simpelst, ben namelijk niet zo digitechnisch aangelegd.)

 

Kan het dus zo zijn dat ze die querie-bestanden voortaan helemaal anders ( groter) aanmaken en dan dat de reden is dat ze zo onregelmatig ontvangen worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het dus zo zijn dat ze die querie-bestanden voortaan helemaal anders ( groter)  aanmaken en dan dat de reden is dat ze zo onregelmatig ontvangen worden?

 

De queries zijn niet groter geworden. Dat ze niet meer afgeleverd konden worden bij jullie ligt eerder aan de mailboxruimte die jullie hebben gekregen van jullie provider.

Ik geloof dat het bij de meeste providers vol is bij 10 of 20 Mb totaal.

 

Daarom gebruiken de veelverbruikers van ons ook vaak Gmail voor de pocketqueries.

Daar heb je 2024 Mb ruimte ;)

 

 

Kabeljauw met eerbied: Kabelu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg al zowat drie kwart jaar dezelfde queries, en een weekje vakantie heeft nooit problemen opgeleverd. Nu konden we op ons vakantie-adres ook even de mail nakijken, en werd er al na 2 dagen de boel geblokkeerd. Snap wel wat je bedoeld maar heb er dus wel mijn vraagtekens bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik haal maal een keer per week een tweetal queries op. Nu viel het mij op dat er de laatste anderhalve week geen queries zijn binnengekomen. Bij controle op de .com site bleek dat de vinkjes (wanneer de caches gedraaid moeten worden, bij mij op vrijdag en maandag) gewist waren. Ik heb ze toch echt niet uitgezet.

Hebben anderen dit grapje ook meegemaakt ? Dan zijn ze wel creatief bij .com om de serverload te beperken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik haal maal een keer per week een tweetal queries op. Nu viel het mij op dat er de laatste anderhalve week geen queries zijn binnengekomen. Bij controle op de .com site bleek dat de vinkjes (wanneer de caches gedraaid moeten worden, bij mij op vrijdag en maandag) gewist waren. Ik heb ze toch echt niet uitgezet.

Hebben anderen dit grapje ook meegemaakt ? Dan zijn ze wel creatief bij .com om de serverload te beperken.

Op het forum is al een aantal malen gewag gemaakt van een linkje in de mail van de queries waarop geklikt moet worden indien men ook de volgende week de query weer wil ontvangen.

Er staat bij dat dit komt door capaciteitsproblemen, dus gewoon de vinkjes op je premiummembership pagina weer aanzetten en volgende week in je mail op de link klikken.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het forum is al een aantal malen gewag gemaakt van een linkje in de mail van de queries waarop geklikt moet worden indien men ook de volgende week de query weer wil ontvangen.

Dank je, ja dat krijg je met dat automatiseren ;)

Is er al een GSAK versie die dat automatisch doet :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds vandaag (tot gisteren ging het nog dagelijks goed) komen de PQ niet meer per mail binnen. De queries worden nog wel uitgevoerd op de .com site.

Ik maak gebruik van eenmalige queries, die na 24 uur verwijderd worden.

De caches op mijn watchlist komen nog wel binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds vandaag (tot gisteren ging het nog dagelijks goed) komen de PQ niet meer per mail binnen. De queries worden nog wel uitgevoerd op de .com site.

Ik maak gebruik van eenmalige queries, die na 24 uur verwijderd worden.

De caches op mijn watchlist komen nog wel binnen.

 

Dacht al dat ik iets verkeerd gedaan had

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een oplossing om in een klik al je queries weer aan te zetten is Firefox (Nee niet team maar de browser) gebruiken en een favoriet (bladwijzer in Firefox) van de link maken in de mail en deze in een map plaatsen. Deze map is dan met een klik van je muis in zijn geheel met tabbladen te openen. Waarmee gelijk asl de queries weer aangezet zijn.

 

lteunis

bewerkt door lteunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds vandaag (tot gisteren ging het nog dagelijks goed) komen de PQ niet meer per mail binnen. De queries worden nog wel uitgevoerd op de .com site.

Ik maak gebruik van eenmalige queries, die na 24 uur verwijderd worden.

De caches op mijn watchlist komen nog wel binnen.

 

Dacht al dat ik iets verkeerd gedaan had

Vanochtend voor 10 uur stond al op gc.com dat de pocketqueries geprocessed waren en de mailjtes heb ik net pas binnen (rond 20.00). Normaal als ze geprocessed zijn dan heb ik ze meteen in de mailbox. Maar dat is niet belangrijk, ze zijn er in ieder geval en dat is de bedoeling. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...