Spring naar bijdragen

Pocket Queries al dagen niet ontvangen


Kruimeldief

Aanbevolen berichten

Vannacht de hele serie weer ontvangen. In 5 delen dus.

Ik heb vannacht 4 v/d 5 gekregen, nadat ik ze allemaal nieuw heb ingevoerd....

 

Ook ik denk er over om zo nu en dan eens een dag over te slaan :cry: Maar, wel tijdelijk.... :P

 

Ik praat steeds vaker in mezelf, maar dat is niet erg, zolang ik het maar met mezelf eens ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik doe heel NL 1x per week. Voor mij is dat genoeg. Maar ook de rest van west Europa komt bij mij elke week langs, al krijg ik niet alle logs binnen... dan loop ik over de 20x500 logs heen. :cry:

 

GSAK doet het momenteel met 35.000+ caches on-baord. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op maandag heb ik 5 queries voor totaal heel Nederland en ik heb ze vandaag alle vijf keurig ontvangen. Afgelopen vrijdag mijn vrijdagse query van caches die ik zelf gevonden heb ook ontvangen. Vorige week maandag inderdaad maar drie van de vijf ontvangen. Het lijkt (dus weer) te werken..

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg ze wel binnen maar wel onregelmatig (vertragingen van 1 a 2 dagen).

Ik draai momenteel zo'n 12 PQ's varierend van groot (500 WP's) tot klein (WP's).

 

Kom ik gelijk bij een ander probleempje/vraagje.

Hoe maak ik een PQ aan van al mijn Not Founds (het worden er steeds meer namelijk :blush: ).

Ik bedoel dan de caches die ik wel bezocht heb, niet gevonden heb en ook als zodanig gelogt heb.

Heb al van alles geprobeert maar ik heb het nog niet kunnen ontdekken.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik gelijk bij een ander probleempje/vraagje.

Hoe maak ik een PQ aan van al mijn Not Founds (het worden er steeds meer namelijk  :blush:  ).

Ik bedoel dan de caches die ik wel bezocht heb, niet gevonden heb en ook als zodanig gelogt heb.

Dat is toch een kwestie van het plaatsen van een vinkje in het hokje " I have not found" zeg maar het derde rijtje waar al die opties staan als: cache size, cache type enz enz.

Ik heb hem standaard op "i have not found" "I not own" en "is active" staan.

Als het goed is moet hij de caches waarbij je alleen een note hebt geplaatst gewoon meenemen in de lijst.

bewerkt door Crow & Éowyn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is toch een kwestie van het plaatsen van een vinkje in het hokje " I have not found"  zeg maar het derde rijtje  waar al die opties staan als: cache size, cache type enz enz.

Ik heb hem standaard op "i have not found" "I not own" en "is active" staan.

Als het goed is moet hij de caches waarbij je alleen een note hebt geplaatst gewoon meenemen in de lijst.

Klopt, ze zullen er wel tussen staan :wine: Maar dat zal wel niet de bedoeling zijn. Alle bijna 2000 caches die hij niet gevonden heeft zullen er ook tussen staan..... Als de querie meer dan 500 zou kunnen geven...

 

Alle niet gevonden caches komen dan te vooschijn. Dus ook die je nog niet hebt gevonden en zelfs caches waarvan je het bestaan niets af weet :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een newbie op het gebied van pocket queries en gsak (vannacht geregistreerd) werd gek van die nag screen :blush: , maar ik heb opnieuw ingesteld, maar niets ontvangen. Ook niet als ik zeg het 1 keer te doen en daarna weg te flikkeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een newbie op het gebied van pocket queries en gsak (vannacht geregistreerd) werd gek van die nag screen  :blush:  , maar ik heb opnieuw ingesteld, maar niets ontvangen. Ook niet als ik zeg het 1 keer te doen en daarna weg te flikkeren.

Als je een PQ aanmaakt moet je ook een dag van ontvangst aanvinken. Welke dag heb je gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een newbie op het gebied van pocket queries en gsak (vannacht geregistreerd) werd gek van die nag screen  :blush:  , maar ik heb opnieuw ingesteld, maar niets ontvangen. Ook niet als ik zeg het 1 keer te doen en daarna weg te flikkeren.

Als je een PQ aanmaakt moet je ook een dag van ontvangst aanvinken. Welke dag heb je gedaan?

 

woensdag en heb vorige week ook niets gehad

Ik had er 2 draaien een voor mijn a.s. vakantie en een in debuurt van mijn woonplaats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Als je een PQ aanmaakt moet je ook een dag van ontvangst aanvinken. Welke dag heb je gedaan?

 

woensdag en heb vorige week ook niets gehad

Ik had er 2 draaien een voor mijn a.s. vakantie en een in debuurt van mijn woonplaats

Misschien volgende week woensdag binnen? Even geduld hebben misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Als je een PQ aanmaakt moet je ook een dag van ontvangst aanvinken. Welke dag heb je gedaan?

 

woensdag en heb vorige week ook niets gehad

Ik had er 2 draaien een voor mijn a.s. vakantie en een in debuurt van mijn woonplaats

Misschien volgende week woensdag binnen? Even geduld hebben misschien?

Het is nu donderdag, bijna 11.00. Als ik nu zo'n PO aanmaak, dan moet ik woensdag aanvinken, om hem vandaag te ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wacht nog even af. Tot nu toe download ik ze direkt als ik ze heb aangemaakt, zodat ik even kan spelen met GSAK. Dat GSAK is ook mooi, alleen snap ik er nog maar 2% van :blush:

 

Weet iemand een nederlandse beschrijving? Op de site van kapitein Haak stond ook eea en dat heeft me al aardig op weg geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...