Spring naar bijdragen

Pocket Queries al dagen niet ontvangen


Kruimeldief

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb dus ook dat probleem

 

Ik heb ze iedere dag aan staan en maar 1 dag binnen gehad ;)

Ben je daar nou premium member voor ;)

 

knifemen

Tja, ik heb er iedere dag 8 aan staan en nee, ik ben niet alleen daar premiummember voor.

 

Geef ze een kans om hun probleem te herstellen.

 

Ik was gisteren bij de bakker, helaas, het brood was op. Maandag ga ik er gewoon weer naar toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geef ze een kans om hun probleem te herstellen.

 

 

Zeg je dit ook als je al weken geen i-net meet hebt?

Dan bel je ook de helpdesk van de aanbieder en daar is ook het antwoord ook niet "geef ze een kans om hun probleem te herstellen".

In het ergste geval wil ook jij je geld terug voor de diensten die niet geleverd worden. ;)

 

 

Gr Twinlife ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geef ze een kans om hun probleem te herstellen.

 

 

Zeg je dit ook als je al weken geen i-net meet hebt?

Dan bel je ook de helpdesk van de aanbieder en daar is ook het antwoord ook niet "geef ze een kans om hun probleem te herstellen".

In het ergste geval wil ook jij je geld terug voor de diensten die niet geleverd worden. :D

 

 

Gr Twinlife :(

 

Als ik al weken geen internet meer heb is dan wel even iets anders. Na een dag zou ik al gaan dreigen. Na drie dagen geen internet krijg je automatisch je geld terug.

 

Maar we hebben nu toch niet het probleem dat we al weken niets met geocaching.com kunnen? Alleen de queries, dus een onderdeeltje, heeft problemen.

 

Ik heb zelf al weken problemen met internet, met de snelheid. Mijn upload is van bijna 100 Kb/s teruggegaan naar 15 Kb/s. Dat is een onderdeeltje en ik geef ze een kans ;)

 

Maar gc.com ligt er niet al weken compleet uit, ik krijg al een week lang niet mijn dagelijkse 8 queries, maar zo nu en dan één.

Verder kan ik wel alles doen op de site van .com. Als ze er al weken compleet uit zouden liggen is het weer een ander verhaal.

Maar mijn "lidmaatschap" bij gc.com valt of staat niet bij het wel of niet krijgen van de queries.

Ik zou het veel erger vinden als ik geen enkele cache zou kunnen bekijken :)

 

Mijn baantje met de andere pet heeft ook al een week geregeld malleur. Geen server-error maar geregeld een time out error.

En ook met gc.com heb ik al een paar keer gemaild met de "helpdesk". via contact@geocaching.com

 

Vandaag worden middagtemperaturen verwacht rond... 12 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xaa, ben het wel en niet met je eens. Allereerst zou normaal gesproken 5 queries per dag alleen van Nederland iets overdreven zijn. Als premiummember kun je er 5 per dag laten komen. Alleen al voor Nederland ben je er 7 nodig. Dan gaat het om alle soorten caches.

Of je ze elke dag nodig bent? Het gaat niet alleen om de nieuwste caches omdat je dan aan 1 query genoeg zou hebben. Ik zet er per maand immers geen 500 online.

 

Maar in al de andere queries zitten natuurlijk wel de status van dat moment van alle caches. Dus wel of niet gevonden, wel of niet gearchiveerd, wel of niet disabled.

Als je nu iedere dag gaat cachen, wil je ook iedere dag de gegevens up to date hebben.

 

Iedere dag nieuwe queries zou alleen "nodig" zijn als je daadwerkelijk ook iedere dag gaat cachen. Cache je een keer per week dan zou je om up to date te zijn ook een keer per week de queries kunnen laten komen.

 

Maar ja, je betaalt er voor toch? Je mag iedere dag 5 queries laten komen, dus als je wilt hebben waar je voor betaald, dan heb je het recht om die dingen 5x per dag te laten komen.

 

De regel van 5 queries per dag maximaal is immers door gc.com zelf vastgesteld. Als hun server het niet aan kan dan is het of een andere server aanschaffen of het maximum per dag terugdraaien. Zo simpel is het.

Men mag voor de 30 dollar per jaar er 5 per dag ophalen. Dus is het legitiem als men dat doet.

Of het nodig is of niet is een ander verhaal.

 

Ik zou zelfs minder dan een week nodig zijn. We cachen hooguit 1x per maand :punk:

 

Ik zei dat ik er 8 per dag had, maar vergeet er nog 1tje. Ik heb er 9 per dag. ;)

 

De meeste zijn voor het reviewen, dat klopt. Het gaat niet alleen om alle caches van Nederland, maar meer om geselcteerde soorten zoals o.a. alle disabaled staande caches van Nederland... de reden kun je wel indenken :D

 

Ik gebruik eigenlijk maar 1 qurey voor mezelf en die heet "Doen". Daarin staan alle caches die ik met alle geweld nog wil doen. En die qurey komt wel elke dag. Ondaks dat we maar sporadisch cache, vanwege omstandigheden, kan het zoo zijn dat we ineens morgen op pad gaan, dan wil ik wel dat de caches die in mijn query staan, niet oder dan een dag zijn.

Niets vervelender om bij een cache te komen die in een "oude" query als enabled staat en dat later blijkt dat het ding al een aantal dagen disabled staat en dus officieel niet te doen is.

Vooral omdat ik wel altjd de laatse query als HTML (vanuit GSAK) bij me heb in de PPC en niet altijd de laatste print.

De laatste overgebleven, ongebruikte, query staat bij mij klaar voor als Nederland aan 7 queries toe is, of zoals nu voor een directe query van een bepaalde bookmark.

 

Even een update, ik heb net even gecontroleerd, om alle actieve caches van Nederland in één keer op te halen, ben je sinds een paar maanden al 7 queries nodig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ook het probleem dat ik geen PQ's meer ontving.

Ik heb al mijn PQ's gecopieerd en de oude verwijderd en alles werkt nu prima.

 

 

Heb dit ook geprobeerd en binnen 5 minuten binnen :punk:

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar misschien toch maar eens kijken of het dan mogelijk is om elke 15 minuten een kopietje te makan van mijn cachekaart via geocaching.nl en zo :-) Daar heb ik immers ook voor betaald.

 

En daar ga je nu net even fout.

Bij GC.NL ben je geen member maar donateur.

Als donateur heb je gewoon dezelfde opties en restrikties als een niet-donateur.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...