Spring naar bijdragen

Pocket Queries al dagen niet ontvangen


Kruimeldief

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik krijg al wekenlang geen queries meer binnen. Het gekke is dat op de betreffende pagina wel elke keer de datum staat dat ze gegenereerd zijn.

Het gaat om slechts 4 queries per week van verschillende delen van Nederland en het grensgebied. De queries overlappen elkaar natuurlijk wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat lekker bij Groundspeak.

 

Wel centjes opstrijken maar die centjes blijkbaar niet doelmatig investeren. :hammer:

 

Ik zie het als een abonnement bij een dagblad waarbij iedere dag een briefje aan je krantje is geniet met de text: "Als u morgen ook weer een krant wilt hebben even naar het volgende nummer bellen." :doctor:

 

Mail is al onderweg naar GC.com.

Het zal er wel op neer komen dat, als ik antwoord wil hebben, ik eerst weer op een linkje moet klikken. :phone:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat lekker bij Groundspeak.

 

Wel centjes opstrijken maar die centjes blijkbaar niet doelmatig investeren.  :hammer:

 

Ik zie het als een abonnement bij een dagblad waarbij iedere dag een briefje aan je krantje is geniet met de text: "Als u morgen ook weer een krant wilt hebben even naar het volgende nummer bellen." :doctor:

 

Mail is al onderweg naar GC.com.

Het zal er wel op neer komen dat, als ik antwoord wil hebben, ik eerst weer op een linkje moet klikken.  :phone:

 

Het aanklikken van de link is een tijdelijke oplossing. This is a temporary solution until we can speed up the Generator. .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gekke is, jullie praten al weken over een email en aanklikken van een link om je queries weer te activeren. Ik ken dat mailtje en dus die link ook niet.

Niet dat het bij mij soepel loopt hoor :doctor: Ik wens iedere dag nog steeds mijn 5 queries te ontvangen en de 5 per dag is al weken ongeveer een 10 per week :hammer: Het is wel carambalig om query 2 drie keer daarbij te hebben en de belangrijkste, query 5, maar 1x.

 

Het schiet niet op zo. Als ik maar 1x per week query 5 krijg, kan ik net zo goed wachten op de wekelijkse email met nieuwe caches gepost in de week ervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gekke is, jullie praten al weken over een email en aanklikken van een link om je queries weer te activeren. Ik ken dat mailtje en dus die link ook niet.

Niet dat het bij mij soepel loopt hoor :doctor:  Ik wens iedere dag nog steeds mijn 5 queries te ontvangen en de 5 per dag is al weken ongeveer een 10 per week :hammer: Het is wel carambalig om query 2 drie keer daarbij te hebben en de belangrijkste, query 5, maar 1x.

 

Het schiet niet op zo. Als ik maar 1x per week query 5 krijg, kan ik net zo goed wachten op de wekelijkse email met nieuwe caches gepost in de week ervoor.

 

De link in de mailtjes waar over gesproken word zijn gewoon de mailtjes waar de pocket queries bijgevoegd zit, dus niet een aparte.

bewerkt door Team 16
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De link in de mailtjes waar over gesproken word zijn gewoon de mailtjes waar de pocket queries bijgevoegd zit, dus niet een aparte.

Dat begrijp ik, maar bij mijn queries zijn tot op de dag van vandaag geen emailtjes bijgevoegd. Ik ontvang, als alles goed is, ruim 20 Mb aan queries per dag. Uitgepakt tenminste :doctor: Ik ontvang ze gezipt, Iedere zipfile bevat een gpx file en een ebookfile, geen emailtje, dus ook geen linkje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De link in de mailtjes waar over gesproken word zijn gewoon de mailtjes waar de pocket queries bijgevoegd zit, dus niet een aparte.

Dat begrijp ik, maar bij mijn queries zijn tot op de dag van vandaag geen emailtjes bijgevoegd. Ik ontvang, als alles goed is, ruim 20 Mb aan queries per dag. Uitgepakt tenminste :hammer: Ik ontvang ze gezipt, Iedere zipfile bevat een gpx file en een ebookfile, geen emailtje, dus ook geen linkje.

 

Hoe ontvang jij ze dan????? :doctor: Ik ontvang ze als bijlage van een mailtje!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe ontvang jij ze dan????? :doctor:  Ik ontvang ze als bijlage van een mailtje!?

Ik ontvang ze alleen als zipfile via mail natuurlijk. Alleen in dat mailtje staat niets :hammer:

Ik laat de queries gelijk via gc.com doorsturen naar een gmailaccount. Anders zou ik iedere dag mijn mailbox vol hebben. Nu kan ik ze er gewoon laten staan totdat ik ze nodig ben. Heb daar immers 2 gieg ruimte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de mailtjes die niet iedereen krijgt waar de queries aan vast zitten, zit dus een linkje die je moet aanklikken, anders disabled hij de queries. Opletten dus.

 

Ach, ik kijk regelmatig naar de queries en hoe het ervoor staat, met verzenden. Tot nu toen heb ik ze allemaal steeds netjes gehad. Ik ontvang 2 a 3 queries op een dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...