Spring naar bijdragen

Pocket Queries al dagen niet ontvangen


Kruimeldief

Aanbevolen berichten

Dat de mail blijft staan t'is helaas een gmail probleempje... die acrhiveerd mail die via pop is opgehaald opeens niet meer, maar laat het in de inbox staan.

Pocket queries komen hier trouwens ook niet meer aan terwijl ze wel 'generated' zijn... dat zal dan wel een gc.com probleempje zijn... Die zijn tegenwoordig trouwens in het weekend wel veel beter bereikbaar heb ik gemerkt.

 

gr, marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik krijg ze allemaal (inmiddels 8 stuks) iedere dag binnen en er is geen dag bij met een hapering.

Voor wat gmail betreft, eigenlijk heeft het bij mij nog nooit goed gewerkt dat GSAK of Google het bericht deleted na het binnenhalen. Daarom ben ik al geruime tijd terug gewoon weer teruggegaan naar handmatig downloaden van Gmail.

 

Gmail heet wel meer "fouten". Bij wie is werkelijk een bericht automatisch uit de prullebak verwijderd als het er al 30 dagen in heeft gezeten? Bij mij namelijk nog nooit

 

Als ik de prullebak zelf niet leeggooi, zitten ze er maanden in. Dus 1x in de paar maanden gooi ik weer 1 tot 2 gieg weg uit de prullebak. Wel vervelend, idere keer weer 100 berichten selecteren en zeggen dat het helemaal verwijderd kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn PQ's komen gelukkig weer keurig binnen (tikfautje in m'n emailadres gemaakt :crybaby: )

Ophalen van de PQ mails met GSAK en automatisch importeren in GSAK werkt werkelijk subliem. En Gmail delete ook weer keurig de mail, die met pop opgehaald is. :blush:

 

groet, Marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ophalen van de PQ mails met GSAK en automatisch importeren in GSAK werkt werkelijk subliem. En Gmail delete ook weer keurig de mail, die met pop opgehaald is. :thumbup:

 

groet, Marcel.

Mijn ervaring met GSAK en Gmail is ook goed. Zij het dat de mails niet gedelete worden, maar gearchived. Blijven dus allemaal in je archive staan. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
De PQ's komen al dagen niet meer binnen. Zal toch niets met de temperatuur te maken hebben?

 

Gister nog één ontvangen. Eentje die wekelijks draait. Een andere, die op zaterdag en woensdag draait heb ik niet ontvangen. Dat kan dus wijzen op dat de PQ generator computer het te druk heeft om alles af te werken (minder frequente PQ's komen eerder aan de beurt dan PQ's die vaker draaien)

 

Overigens maakte ik afgelopen week een een PQ voor een deel van Zweden en van een stukkie Frankrijk, en de gemailde gpx-file bevatte maar iets van 90 caches, terwijl de preview er toch zeker rond de 450 liet zien.. ook vreemd.

 

gr, Marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg de afgelopen week hooguit 1 (van de vijf) per dag binnen. De laatste dagen nix meer.

 

Helaas had ik juist als opschoon actie de database leeggeooid (behalve caches met note's). De finds querie heeft wel gelopen.

 

Of te wel ik zit nu met een byzonder incompleet geheel. Gelukkig neem ik nu toch geen tijd om te cachen maar het zou wel fijn zijn als de zaak weer op orde is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, het is al weer een paar dagen slecht geregeld. Ik krijg normaal gesproken 8 queries per dag, maar heb de afgelopen week er nog maar een paar gezien.

 

Heeft waarschijnlijk te maken met de site-upgrade die er plaats heeft gevonden ;)

 

Hadden wij daar onlangs ook geen last van? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...