Spring naar bijdragen

Pocket Queries al dagen niet ontvangen


Kruimeldief

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

In de mailtjes die niet iedereen krijgt waar de queries aan vast zitten, zit dus een linkje die je moet aanklikken, anders disabled hij de queries. Opletten dus.

 

Ik heb maar even een mail gstuurd naar GC.com dat ik niet gediend ben van dit soort praktijken. Ik betaal voor die queries tenslotte, het is de enige reden waarom ik member ben. En ze elke keer met de hand bevestigen is gewoon geen doen... ik laat ze tenslotte speciaal door GSAK uitlezen en automatisch verwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, Haakmans, je mag me de email sturen, maar je had gelijk. In de email heb ik het ook staan :eek:

 

Klopt, ik haal de mailtjes nooit op en laat GSAK gewoon de zipfiles ophalen uit de mailbox en als ik dat gedaan heb, verdwijnen ze als sneeuw voor de zon.

Aangezien ik niet meer cache, had ik er nog een 50 tal staan en heb even dieper gekeken.

Ik heb dus nooit in die paar maanden dat ik al problemen heb met de queries, een hokje aangevinkt op de query aanmaakpagina. Zonder dus de jullie bekende link te gebruiken kreeg ik de queries ook wel binnen, alleen wel heel sporadisch dus. En zonder een of ander lijn, zodat ik op de maandag dit krijg en op de dinsdag dat.

 

Klopt trouwens wat Elsinga zegt, de queries waren voor mij ook de aanleiding en de reden om member te worden en te blijven.

 

Ik blijf wel gewoon member. Ik schijn toch gevoelig te zijn voor titeltjes ;) Chartermember wordt je nooit weer.

 

Hmmm, zie net hoeveel ik hier gepost heb. Mijn tegoed is op tot 2007. Dat wordt bijbetalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de mailtjes die niet iedereen krijgt waar de queries aan vast zitten, zit dus een linkje die je moet aanklikken, anders disabled hij de queries. Opletten dus.

 

Ik heb maar even een mail gstuurd naar GC.com dat ik niet gediend ben van dit soort praktijken. Ik betaal voor die queries tenslotte, het is de enige reden waarom ik member ben. En ze elke keer met de hand bevestigen is gewoon geen doen... ik laat ze tenslotte speciaal door GSAK uitlezen en automatisch verwerken.

 

Ze bieden hiervoor wel netjes hun excuses aan. Ze kunnen hier niet echt iets aan doen.

 

Please note: Due to the recent issues with the Pocket Query Generator, you will need to click on the link at the end of this email to re-run this query a week from today. This is a temporary solution until we can speed up the Generator. Sorry for the inconvenience.

 

Zoals hierboven staat het vermeld in het mailtje. Het enige wat je hoeft te doen is het bijhouden. Ik heb hier begrip voor.

bewerkt door Randa_v
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:angry: Wij ontvangen de PQ ook rechtstreeks in GSAK, en zien dus ook geen link. Wat ons wel opvalt is dat elke keer wanneer er een PQ is opgehaald de vinkjes op de My Pocket Queries pagina ook verdwijnen, die moet je dus opnieuw aanvinken anders krijg je de volgende keer ze niet meer binnen :thumbdown:

Zal wel hetzelfde zijn al het aanvinken van een link in de mail.

Zo wordt het er niet handiger op!

bewerkt door fraggle-team
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het handmatig zetten van de vinkjes vervangen door een automatische manier. :thumbup:

 

Ik rechtsklik in IE op het vinkje dat ik wil zetten (dus als er nog geen vinkje staat), kies Add to Favorits, dan vink ik Make available offline aan en klik op OK. de link kan dan weer weggegooid, de synchronisatie kan blijven staan. Dit doe ik voor alle PQ's.

 

Eén keer per week synchroniseer ik de boel, dat kan met de hand (menu Tools, Synchronise) of met een schedule (dat moet je dan even aanmaken en toepassen op al je PQ links).

 

Zij een automatisme, ik een automatisme. :no::thumbdown::angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Gewoonlijk krijg ik vandaag altijd 5 PQs, t.w.: nederland deel 1 t/m 5. Ik heb vandaag alleeb deel 2 gehad terwijl op mijn cachepagina staat dat ik alle 5 heb ontvangen (aangevinkt). Zijn er meer met dit probleem?

 

Ik moet er nog twee van dinsdag krijgen en één van woensdag. Maar er staat niet bij dat ze al verstuurd zijn. Dus vermoed dat ze wel zullen komen. Je had toch niet toevallig een alternatief e-mail ingesteld?

 

Kijk eens aan, die van dinsdag heb ik net ontvangen, dus alles gaat nog als vanouds

bewerkt door andemo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoonlijk krijg ik vandaag altijd 5 PQs, t.w.: nederland deel 1 t/m 5. Ik heb vandaag alleeb deel 2 gehad terwijl op mijn cachepagina staat dat ik alle 5 heb ontvangen (aangevinkt). Zijn er meer met dit probleem?

 

Ik moet er nog twee van dinsdag krijgen en één van woensdag. Maar er staat niet bij dat ze al verstuurd zijn. Dus vermoed dat ze wel zullen komen. Je had toch niet toevallig een alternatief e-mail ingesteld?

Nee, op mijn pagina stond dat alles was verzonden. Krijg nu net met 3 uur verschil t.o.v. deel 2 deel 3 en 4 binnen. Ik denk dat voor het eind van het jaar deel 1 en 5 ook binnenkomen :P .

 

EDIT: Alles is binnen, zal wel druk zijn op de lijn met kerstgroeten of zo.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Ik heb de laatste drie weken weer problemen met het krijgen van de query's. Er lopen er 6, waarvan er 5 op zaterdag er 1 op zondag. Ik heb er gisteren 4 binnen gekregen en als je de query's bekijkt zie je dat ze allemaal "Generated" zijn, maar krijgen ho maar. :beerchug: Zijn er nog meer die weer problemen hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de laatste drie weken weer problemen met het krijgen van de query's. Er lopen er 6, waarvan er 5 op zaterdag er 1 op zondag. Ik heb er gisteren 4 binnen gekregen en als je de query's bekijkt zie je dat ze allemaal "Generated" zijn, maar krijgen ho maar.  :beerchug: Zijn er nog meer die weer problemen hebben?

Het is me nu al een week opgevallen dat ik soms niet alle pq's binnenkrijg terwijl ze wel "Generated" zijn. Ook val me op dat sinds die tijd GSAK er moeite mee heeft de mailtjes die binnegehaald zijn te verwijderen van de server. Meestal zijn ze pas van de server af als er 3 tot 4 keer de mail binnengehaald is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de laatste drie weken weer problemen met het krijgen van de query's. Er lopen er 6, waarvan er 5 op zaterdag er 1 op zondag. Ik heb er gisteren 4 binnen gekregen en als je de query's bekijkt zie je dat ze allemaal "Generated" zijn, maar krijgen ho maar.  :crybaby: Zijn er nog meer die weer problemen hebben?

Het is me nu al een week opgevallen dat ik soms niet alle pq's binnenkrijg terwijl ze wel "Generated" zijn. Ook val me op dat sinds die tijd GSAK er moeite mee heeft de mailtjes die binnegehaald zijn te verwijderen van de server. Meestal zijn ze pas van de server af als er 3 tot 4 keer de mail binnengehaald is.

Hier komen de PQ's wel op tijd binnen maar heb inderdaad ook hetzelfde probleem met GSAK (samen met Gmail). Hij haalt ze keurig van de server maar verwijderd ze daarna niet meer. De optie staat wel aangevinkt en heeft in het verleden ook goed gewerkt. Waarschijnlijk een probleempje binnen GSAK.

Zal wel weer snel verholpen worden door Clyde. ik lig er niet wakker van en verwijder ze wel handmatig.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...