Spring naar bijdragen

Nieuw in de goodiesshop (3)


Aanbevolen berichten

Ik heb net nog 5 exemplaren van het spelletje weten te krijgen. Kennelijk in de USA geliefd omdat daar de voorraad op was.

Ze zijn onderweg naar hiero.

 

Verder: de fire needles.

Ik heb ze alleen maar in geel en helaas niet in bruin. Geel valt veel meer op maar gezien mijn ervaring met gele lintjes bij mijn caches, valt dat wel mee.

Ik kan ze ook niet meer kant en klaar krijgen dus zo af en toe moet ik wat gaan zitten fröbelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb net nog 5 exemplaren van het spelletje weten te krijgen. Kennelijk in de USA geliefd omdat daar de voorraad op was.

Ze zijn onderweg naar hiero.

 

Verder: de fire needles.

Ik heb ze alleen maar in geel en helaas niet in bruin. Geel valt veel meer op maar gezien mijn ervaring met gele lintjes bij mijn caches, valt dat wel mee.

Ik kan ze ook niet meer kant en klaar krijgen dus zo af en toe moet ik wat gaan zitten fröbelen.

Hmmm heb maar zo'n spelletje besteld, maar hij komt nog niet voor in het winkelinventaris... :thumbup:

Dus de prijs is een verrassing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net nog 5 exemplaren van het spelletje weten te krijgen. Kennelijk in de USA geliefd omdat daar de voorraad op was.

Ze zijn onderweg naar hiero.

 

Verder: de fire needles.

Ik heb ze alleen maar in geel en helaas niet in bruin. Geel valt veel meer op maar gezien mijn ervaring met gele lintjes bij mijn caches, valt dat wel mee.

Ik kan ze ook niet meer kant en klaar krijgen dus zo af en toe moet ik wat gaan zitten fröbelen.

Ha die prof, de fire needles zijn bedoelt voor nachtcachen. En ze worden al gebruikt in NL. De bruine zie je overdag niet zo. Wellicht kun je wat inslaan bij onze duitste vrienden, dan heb ik binnenkort weer 's-nachts iets zinnigs te doen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die prof, de fire needles zijn bedoelt voor nachtcachen. En ze worden al gebruikt in NL. De bruine zie je overdag niet zo. Wellicht kun je wat inslaan bij onze duitste vrienden, dan heb ik binnenkort weer 's-nachts iets zinnigs te doen :-)

 

Nou Thex, ik heb er gisteren een aantal besteld, dus als mijn been weer een beetje genezen is, en wat kilometertjes kan lopen, ga ik hem uitzetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die prof, de fire needles zijn bedoelt voor nachtcachen. En ze worden al gebruikt in NL. De bruine zie je overdag niet zo. Wellicht kun je wat inslaan bij onze duitste vrienden, dan heb ik binnenkort weer 's-nachts iets zinnigs te doen :-)

 

Nou Thex, ik heb er gisteren een aantal besteld, dus als mijn been weer een beetje genezen is, en wat kilometertjes kan lopen, ga ik hem uitzetten!

yipee !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die prof, de fire needles zijn bedoelt voor nachtcachen. En ze worden al gebruikt in NL. De bruine zie je overdag niet zo. Wellicht kun je wat inslaan bij onze duitste vrienden, dan heb ik binnenkort weer 's-nachts iets zinnigs te doen :-)

 

Nou Thex, ik heb er gisteren een aantal besteld, dus als mijn been weer een beetje genezen is, en wat kilometertjes kan lopen, ga ik hem uitzetten!

 

Endlich

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je dan toch met nachtcache materiaal begint. Dan is dit wellicht een idee:

Glow Clips

 

 

Flagging tape and thumb tacks just became obsolete. Glow Clips trail markers are designed to be seen during the day or night. They can be seen from all directions. They are quiet to carry and won't prick you like a tack does in your pocket.

 

GlowClips_branch.jpg <-- click voor link

 

 

 

De overdag onzichtbare fireneedles (fire tacks ) zijn hier verkrijgbaar:

tack4d1.gif<-- click voor link

 

De kleine zeshoekigen: 25 voor 5 euro spreken me wel aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net nog 5 exemplaren van het spelletje weten te krijgen. Kennelijk in de USA geliefd omdat daar de voorraad op was.

Ze zijn onderweg naar hiero.

 

Verder: de fire needles.

Ik heb ze alleen maar in geel en helaas niet in bruin. Geel valt veel meer op maar gezien mijn ervaring met gele lintjes bij mijn caches, valt dat wel mee.

Ik kan ze ook niet meer kant en klaar krijgen dus zo af en toe moet ik wat gaan zitten fröbelen.

 

Prof Y,

 

I'm still interested in three sets of the "spelletje". Are they still available?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ziet ernaar uit dat er maar een paar mensen blij gemaakt kunnen worden met spelletjes deze maand.

Bij een volgende bestelling in de USA zal ik proberen er meer te krijgen.

Het lijkt mij eerlijk om vanaf de eerste in deze draad aangemelde belangstellende te werken naar latere bestellers. ('wie het eerst komt, die het eerst maalt'- systeem)

 

Ik heb gekeken naar die Glow Clips ( knijpertjes). Die worden aangeprijst als duidelijk opvallend ook overdag. En verder lees ik op die jagers-site: "... Use them for marking yardage, tree stand trails, or for marking last blood when trailing your game. ".

 

De vermelde fire tags (zeker de aangeprijsde 'Blaze' ) lijken sterk op wat ik al heb.

En die Fire Tape is vreselijk opvallend fluorescerend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ziet ernaar uit dat er maar een paar mensen blij gemaakt kunnen worden met spelletjes deze maand.

Bij een volgende bestelling in de USA zal ik proberen er meer te krijgen.

Het lijkt mij eerlijk om vanaf de eerste in deze draad aangemelde belangstellende te werken naar latere bestellers. ('wie het eerst komt, die het eerst maalt'- systeem)

 

Ik heb gekeken naar die Glow Clips ( knijpertjes). Die worden aangeprijst als duidelijk opvallend ook overdag. En verder lees ik op die jagers-site: "... Use them for marking yardage, tree stand trails, or for marking last blood when trailing your game. ".

 

De vermelde fire tags (zeker de aangeprijsde 'Blaze' ) lijken sterk op wat ik al heb.

En die Fire Tape is vreselijk opvallend fluorescerend.

zoals eerder in dit draadje vermeld heb ik nog steeds belangstelling voor een setje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Af en toe komen chache-makers op het idee om iets met een magneet te bevestigen. Een ander idee is om de cachedoos ergens in te laten zakken zodat die alleen met een magneet aan een touwtje op te hijsen is.

Ik kwam zo'n magneet om te hijsen tegen voor 30 euro. :

1570.jpg

Deze heeft een hechtkracht van 30 kg. Een beetje veel.

Je kan ook een wat goedkoper magneetje aan de cache vastmaken zodat vinders hem met een spijker aan een touwtje kunnen ophijsen.

Ik heb een firma gevonden die vele soorten magneten verkoopt.

Ik zou de lezers willen vragen wat hun aantrekkelijk lijkt uit het grote assortiment dat hier is:

Super magneten

De sterkste magneten in deze verzameling hebben een hechtkracht van 100 kg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn behoorlijk wat magneten. Ik zelf heb van iemand een hele rol van die kleine magneetjes (kleiner als een hollands dubbeltje) gekregen die oersterk zijn. Nadeel van magneet aan een touwtje is dat als je een micro wilt pakken die in een metalen buis zit, die magneet telkens tegen de zijkant blijft plakken. ;)

bewerkt door SN@G
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn behoorlijk wat magneten. Ik zelf heb van iemand een hele rol van die kleine magneetjes (kleiner als een hollands dubbeltje) gekregen die oersterk zijn. Nadeel van magneet aan een touwtje is dat als je een micro wilt pakken die in een metalen buis zit, die magneet telkens tegen de zijkant blijft plakken. :lol1:

Magneet in micro zelf bevestigen en op de cachepagina vermelden dat de cacher iets van ijzer aan een draad van bepaalde lengte mee moet nemen. Dan zou het volgens mij wel moeten werken. Tenzij de micro natuurlijk kan draaien in de metalen buis en daardoor zelf aan de buis blijft plakken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...