Spring naar bijdragen

Nieuw in de goodiesshop (3)


Aanbevolen berichten

Zoal iedereen op de shop-page kan lezen zijn de geocaching.nl stickers weer aanwezig.

Afwezig zijn de petten.

Vroeger waren er mooie zwarte fleece-beanie mutsen, die zijn niet meer leverbaar.

Ook de reflective cap (zwart) is vervangen door iets met slechts een teleurstellend klein reflectief geocaching logootje aan de voorkant.

De enige pet die nog ergens op lijkt is de creme cap met een groot kleurenlogo.

Omdat de petten zo zelden gevraagd worden, stop ik met het 'op voorraad hebben'. Natuurlijk kan iedereen alles wat in de USA geocaching.com shop staat simpel bij mij bestellen. De wachttijd bedraagt ongeveer max. 4 weken.

 

Nog een nieuwtje: de Travel Bugs zijn heden in vernieuwde versie verkrijgbaar!!

Nog steeds krijg je 2 metaaltjes met een kettinkje. De grootte is hetzelfde gebleven maar de afgeronde hoeken zijn wat proportioneler. Aldus:

travelbug_large.jpg

 

de oude ziet er zo uit. Ziet u het verschil? En dat voor dezelfde prijs! :)

travelbug.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hmmm, ik heb alle modellen petten behalve de truckerpet. Ik vind de nieuwe (jeansstof) met die klein reflecterend logo'tje de mooiste :lol:

Alleen die spierwitte zweetband aan de binnenkant.... Aangezien ik de petten dagelijks uren achtereen draag, kan dat ding iedere week in de wasmachine. maar ik vind hem mooier dan alle die er al waren.

 

Die hats zie je ook bijna nergens gebruikt worden. Waarschijnlijk doordat ze maar een maat hebben, model dikke kop :naughty:

 

Ik heb er onlangs eentje (nieuw) in een cache gedropt.

 

Alles wat er nu op .com is te krijgen kun je nu leveren Lupardi? Al duurt het 4 weken, ik vind het best.

 

Zal er weer eens gaan rondstruinen. De kas moet immers weer aangevuld worden.

 

Kan ik alvast hier bestellen?

 

Wat?

 

2 x die nieuwe TBgevallen met die nieuwe rondingen,

2 x die kleine sleutelhangerkokertjes waar je een logpapiertje in kunt rollen.

 

Naar wie?

 

Kruimeldief uut Suud barsjé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kruimeldief.

De vernieuwde Travel Bugs zijn onderweg.

Ik heb hier een Truckers Hat liggen.

De containertjes: ik heb er eentje liggen van www.cachezone.de.

Maar die is niet waterdicht. Gewoon plastic dingetje met opgeplakt geel geocaching stickertje. (van die stickers heb ik ook een paar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik begrijp is dat er ook geen groene petten met kleurenlogo's leverbaar meer zijn?

Ja de groene petten met mooi gekleurd logo worden niet meer gemaakt. :blink:

Je kan natuurlijk zelf een groene pet naar smaak upduikelen en daar een NL-badge op stikken. :naughty:

Misschien heb je een oude tante of oma die nog weet hoe dat moet. :oops:

Of anders naar de 'Gouden Schaar' oid. om het te laten doen. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evert

 

ik wil de business van de goodieshop niet verstoren maar de sleutelhangkokertjes

 

kun je ook bij onze duitse vrienden krijgen

je hebt ze in 1 1/2 week

Tja, we hebben dus een eigen winkeltje. Alles wat daarin verkocht wordt levert een paar centen winst op. De winst is weer bestemd voor geocaching.nl.

Stel dat geocaching.nl nu net een euro te kort komt en in die euro in Duitsland heb besteed? Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.

En daarbij komt, dat ik (ja, toch stiekem) al 2x wat besteld heb bij de oosterburen en ik het gewoon niet toegezonden krijg. Geld wordt ook niet van de rekening gehaald, dus no problemo.

 

 

@Kruimeldief.

De vernieuwde Travel Bugs zijn onderweg.

Kijk, dat is een service die stukken beter is dan die van de oosterburen. :lol:

 

Ik heb hier een Truckers Hat liggen.

Ja, dat weet ik :naughty: Gezien op het GME. Nee, ook om de pot te spekken hoef ik hem niet. Ik heb niet zoveel op met truckers.

 

De containertjes: ik heb er eentje liggen van www.cachezone.de.

Maar die is niet waterdicht. Gewoon plastic dingetje met opgeplakt geel  geocaching stickertje. (van die stickers heb ik ook een paar)

Neem die volgende week maar mee nar Arnhem, dan zie ik ze daar wel. Die krengen zouden wel waterdicht moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou graag dit t-shirt willen bestellen, maar helaas... ze leveren alleen binnen de US.

Iemand een idee hoe ik toch aan zo'n shirt kan komen?

 

Groetjes,

kesjmiss

 

kesjmiss, als jij dat shirt besteld mag ik dan de bijgeleverde dame op dat plaatje hebben ?

( neej dan bedoel ik niet alleen het plaatje :eek::D )

 

Ha die kraai! beetje late reactie, maar goed: van mij mag je ze hebben hoor :D

 

Overigens heb ik inmiddels - via ons aller (goodies)profje - een bestelling geplaatst.

 

Groetjes,

kesjmiss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...