Spring naar bijdragen

Nieuw in de goodiesshop (3)


Aanbevolen berichten

In een artikel van Webwereld: Achteraf betalen het populairst bij online aankopen lees ik dat "blijkt dat 56 procent van de consumenten hun online aankopen achteraf betaalt met een acceptgiro.".

Nu produceert de goodiesshop wel geen acceptgiro's maar betaling is wel achteraf op eigen initiatief.

"In het onderzoek werd de respondenten ook gevraagd welke betaalmethode hun voorkeur heeft. Hier bleek Ideal met 22 procent beter te scoren. Internetbankieren werd door evenveel respondenten genoemd. Paypal was bij 10 procent van de ondervraagden favoriet. Ook hier scoort de acceptgirobetaling na levering het best: 50 procent vond dit de prettigste manier om af te rekenen.... Vooraf betalen met de acceptgiro is het minst populair: 3 procent doet dit het liefst."

"Ideal 22%"? Ik hoor er nooit over of het moeten winkeliers zijn die de tarieven van Ideal overdreven hoog vinden en zodoende niet daaraan mee doen. Ik vraag mij dus af: wie was de opdrachtgever van dit onderzoekje?. :D

De goodiesshop zal voorlopig zijn betaalmethode niet veranderen.

 

 

vraag het de auteur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor mezelf vind ik de huidige methode in ieder geval perfect.

Gisteren wat besteld en net een mailtje van mijn vriendin gehad dat het al bezorgd is. Daar word ik wel vrolijk van.

Je moet als uitbater alleen wel wat vertrouwen hebben in je klanten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

De fire needles zijn een lopend product geworden. M.a.w. we blijven ze verkopen.

Er was even een hapering in de levering maar nu zijn ze weer beschikbaar. De shoppage zal aangepast worden.

Verder kan ik een prijsverlaging aankondigen: de groene cache stickers medium grootte zullen van 2,75 naar 2,50 euro gaan.

 

Nu iets anders: er is een sortement kaartspel bedacht met als thema 'geocaching' en het wordt hier verkocht.

Een indruk over wat het inhoud kan je lezen bij de bedenkers/makers First To Find Card Game

Zou er belangstelling voor zijn? Dan kan ik over een maandje enige setjes bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De fire needles zijn een lopend product geworden. M.a.w. we blijven ze verkopen.

Er was even een hapering in de levering maar nu zijn ze weer beschikbaar. De shoppage zal aangepast worden.

Verder kan ik een prijsverlaging aankondigen: de groene cache stickers medium grootte zullen van 2,75 naar 2,50 euro gaan.

 

Nu iets anders: er is een sortement kaartspel bedacht met als thema 'geocaching' en het wordt hier verkocht.

Een indruk over wat het inhoud kan je lezen bij de bedenkers/makers First To Find Card Game

Zou er belangstelling voor zijn? Dan kan ik over een maandje enige setjes bestellen.

ik heb wel belangstelling voor een setje of 3 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou van melige spelletjes, en na een wijntje of twee kan ik niets anders meer dan melige spelletjes.

Dus ik wil ook wel zo'n melig kaartspelletje.

Het lijkt mij ook bijzonder geschikt voor mijn kinderen; je hoeft er niet (of nauwelijks) bij te bewegen, je kunt er chokolademelk bij drinken en het ligt niet in de weg in de huiskamer.

En het is weer eens iets anders.

Kortom ......

ja graag !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind 10 euro toch een beetje te straf voor een normaal spel kaarten. Dat zijn toch zo'n 22 ouderwetse guldens! :crybaby:

 

same here,

 

GC mag niet voor commerciele doeleinden gebruikt worden maar ik vind de prijzen van de eigen goodies toch ook al aardig commercieel worden.

 

(niet dat ik er geen gebruik van maak maar sommige zaken zijn omgerekend toch wel erg ....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind 10 euro toch een beetje te straf voor een normaal spel kaarten. Dat zijn toch zo'n 22 ouderwetse guldens! :crybaby:

 

same here,

 

GC mag niet voor commerciele doeleinden gebruikt worden maar ik vind de prijzen van de eigen goodies toch ook al aardig commercieel worden.

 

(niet dat ik er geen gebruik van maak maar sommige zaken zijn omgerekend toch wel erg ....)

Tsja als ik kijk naar de prijs waar ze voor verkocht worden in de states ben ik bang dat de Prof. hier weinig aan kan doen. Uiteindelijk moet hij ze ook inkopen en over laten komen naar Nederland. Ik zeg er niet mee dat ik er eentje zou kopen hoor maar kan me de prijs dus wel voorstellen in dat daglicht.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...