Spring naar bijdragen

Nieuw in de goodiesshop (3)


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Is het serienummer van de nieuwe travelbug op de bug gedrukt of is het serienummer, netzo als bij de oude, er in gestanst?

 

- Mooi ontwerp eigenlijk -

 

Zilvervloot.

 

Ik heb ze zondag op de goodiestafel van de Prof zien liggen.

Volgens mij is het erop gedrukt.

Dan heb je niet goed gekeken. Het is er wel degelijk "ingestanst". En daarna bedrukt :blush:

De ene kant met de tekst is bedrukt, de andere kant, met de TBnummer en de afbeelding van de bug is er wel degelijk ingestanst.

 

We raar dat er maar 1 kettinkje meer bij is. En dat het kettinkje juist aan de copytag hangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blush: Daar is eigenlijk hetzelfde te krijgen als hier.

Ik zocht meer iets van GC.DE (logo of zo) maar dat hebben onze oosterburen dus niet.

Ik zal eens een balletje opgooien op het DE forum.

 

Wordt vervolgt.

 

Ger@ld

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het serienummer van de nieuwe travelbug op de bug gedrukt of is het serienummer, netzo als bij de oude, er in gestanst?

 

- Mooi ontwerp eigenlijk -

 

Zilvervloot.

 

Ik heb ze zondag op de goodiestafel van de Prof zien liggen.

Volgens mij is het erop gedrukt.

 

Ik heb even gekeken want ik had er een paar gekocht. Het is erin gestanst en gevuld met verf. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Domme opmerking Roode Lantaar. Bekijk de site van Cachezone.de maar eens beter !

:holiday: Mooie shop maar dus géén badge te vinden met logo van GC.DE.

Wel van GC.com (ook bij de Prof.) en een geel ding met een sateliet.

Dat bedoel ik dus niet.

 

lmb_badge_nl.jpgLogobadge.gif

Dat bedoel ik dus.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oooh je zoekt 1 specifiek dingetje. Ik dacht dat je het had over 'speciale' items, want die hebben ze zeker!

Het is zeker dat zij niet alledaagse zaken verkopen: zoals een spiegeltje met lampjes voor om hoekjes kijken tijdens nachtcachen. Ik kan het weten, heb dat inderdaad wel eens moeten doen !

Kijk: dat soort zaken vind je elders niet. Of je het een geweldig gadget vindt, laat ik FF in het midden, maar bv

cachezone.de biedt best wel wat aan materiaal. En (geen offence Prof Lupardi, jullie de volgende dag) ze leveren snel binnen 2 dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker met het oog op nachtcachen hebben ze leuke gadgets, maar dat zocht ik dus niet. :P

Het ligt in de bedoeling om van ieder land waarin ik een cache gevonden heb het logo van dat land op mijn cap te plakken/naaien.

Tot nu toe maar 3 landen maar ik heb mijn kop dik genoeg voor heel Europa. :holiday:

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker met het oog op nachtcachen hebben ze leuke gadgets, maar dat zocht ik dus niet. :)

Het ligt in de bedoeling om van ieder land waarin ik een cache gevonden heb het logo van dat land op mijn cap te plakken/naaien.

Tot nu toe maar 3 landen maar ik heb mijn kop dik genoeg voor heel Europa. :holiday:

 

Ger@ld

Op die plaat zul je bedoelen :P:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een artikel van Webwereld: Achteraf betalen het populairst bij online aankopen lees ik dat "blijkt dat 56 procent van de consumenten hun online aankopen achteraf betaalt met een acceptgiro.".

Nu produceert de goodiesshop wel geen acceptgiro's maar betaling is wel achteraf op eigen initiatief.

"In het onderzoek werd de respondenten ook gevraagd welke betaalmethode hun voorkeur heeft. Hier bleek Ideal met 22 procent beter te scoren. Internetbankieren werd door evenveel respondenten genoemd. Paypal was bij 10 procent van de ondervraagden favoriet. Ook hier scoort de acceptgirobetaling na levering het best: 50 procent vond dit de prettigste manier om af te rekenen.... Vooraf betalen met de acceptgiro is het minst populair: 3 procent doet dit het liefst."

"Ideal 22%"? Ik hoor er nooit over of het moeten winkeliers zijn die de tarieven van Ideal overdreven hoog vinden en zodoende niet daaraan mee doen. Ik vraag mij dus af: wie was de opdrachtgever van dit onderzoekje?. :D

De goodiesshop zal voorlopig zijn betaalmethode niet veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...