Spring naar bijdragen

Nieuw in de goodiesshop (3)


Aanbevolen berichten

Ik heb een firma gevonden die vele soorten magneten verkoopt.

Ik zou de lezers willen vragen wat hun aantrekkelijk lijkt uit het grote assortiment dat hier is:

Super magneten

De sterkste magneten in deze verzameling hebben een hechtkracht van 100 kg!

 

1458.jpg

Haftkraft: ca. 7,5 kg

Diameter kleiner dan een euro.

 

Dit denk ik de goede maat.

En onder de 2 euro exclusief verzendkosten is een mooie prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat zijn behoorlijk wat magneten. Ik zelf heb van iemand een hele rol van die kleine magneetjes (kleiner als een hollands dubbeltje) gekregen die oersterk zijn. Nadeel van magneet aan een touwtje is dat als je een micro wilt pakken die in een metalen buis zit, die magneet telkens tegen de zijkant blijft plakken. :blush:

Magneet in micro zelf bevestigen en op de cachepagina vermelden dat de cacher iets van ijzer aan een draad van bepaalde lengte mee moet nemen. Dan zou het volgens mij wel moeten werken. Tenzij de micro natuurlijk kan draaien in de metalen buis en daardoor zelf aan de buis blijft plakken. :)

 

Of je gebruikt een pvc buis, desnoods plaats je deze in een bestaande metalen buis. :thumbup:

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een firma gevonden die vele soorten magneten verkoopt.

Ik zou de lezers willen vragen wat hun aantrekkelijk lijkt uit het grote assortiment dat hier is:

Super magneten

De sterkste magneten in deze verzameling hebben een hechtkracht van 100 kg!

 

1458.jpg

Haftkraft: ca. 7,5 kg

Diameter kleiner dan een euro.

 

Dit denk ik de goede maat.

En onder de 2 euro exclusief verzendkosten is een mooie prijs.

 

7,5 kg? Wie durft als eerste een munitiekist onder een brug te hangen aan dit ding :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die kleine würfel wel grappig, die kan je nog enigszins goed vastpakken. De grote platte scheiben zijn ideaal voor micro's.

Ben wel benieuwd hoe dat gaat met de verzending. Zo'n pakketje blijft overal aan plakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1592.jpg

Ik heb zelf deze (CSN-20) in gebruik genomen om een microotjes te laten 'kleven'. Boutje door het dekseltje of de bodem, ringetje aan de binnenzijde en met een zelfborgend moertje zit ie zo vast als een huis. Zien? GCYY0K, wel even eerst de puzzel oplossen :dribble: .

bewerkt door team-omega-25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen zijn er weer wat nieuwe First to Find geocaching kaartspelletjes binnen gekomen.

Iemand belangstelling? (Sint + Kerst naderen)

 

Wat houdt dat precies in zo'n spelletje? en wat zijn de kosten? Wellicht een leuk kado voor de kerst namelijk

 

Ik hoor het wel.

 

Patje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen zijn er weer wat nieuwe First to Find geocaching kaartspelletjes binnen gekomen.

Iemand belangstelling? (Sint + Kerst naderen)

 

Heeft al iemand de moeite genomen om de spelregels hiervan in het nederlands te vertalen? :D

Ik wilde namelijk een poging wagen, maar ik heb er een hekel aan om overbodig werk te doen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier (=goodiesshop) nog niets vernomen over een in voorbereiding zijnde vertaling van de spelregels.

Ik hoef geen vertaling van de spelregels, ik wil gewoon dit mooie spel zelf in het Nederlands! :)

 

Makkelijk gezegd, ik weet het, maar wie kent een spelletjesfabrikant? ;)

Is er meteen weer voldoende voorraad...

bewerkt door Erben
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier (=goodiesshop) nog niets vernomen over een in voorbereiding zijnde vertaling van de spelregels.

Ik hoef geen vertaling van de spelregels, ik wil gewoon dit mooie spel zelf in het Nederlands! :)

 

Makkelijk gezegd, ik weet het, maar wie kent een spelletjesfabrikant? ;)

Is er meteen weer voldoende voorraad...

 

Hier misschien link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...