hrng Geplaatst 14 november 2006 Share Geplaatst 14 november 2006 Ik heb een firma gevonden die vele soorten magneten verkoopt.Ik zou de lezers willen vragen wat hun aantrekkelijk lijkt uit het grote assortiment dat hier is: Super magneten De sterkste magneten in deze verzameling hebben een hechtkracht van 100 kg! Haftkraft: ca. 7,5 kg Diameter kleiner dan een euro. Dit denk ik de goede maat. En onder de 2 euro exclusief verzendkosten is een mooie prijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 14 november 2006 Share Geplaatst 14 november 2006 Dat zijn behoorlijk wat magneten. Ik zelf heb van iemand een hele rol van die kleine magneetjes (kleiner als een hollands dubbeltje) gekregen die oersterk zijn. Nadeel van magneet aan een touwtje is dat als je een micro wilt pakken die in een metalen buis zit, die magneet telkens tegen de zijkant blijft plakken. Magneet in micro zelf bevestigen en op de cachepagina vermelden dat de cacher iets van ijzer aan een draad van bepaalde lengte mee moet nemen. Dan zou het volgens mij wel moeten werken. Tenzij de micro natuurlijk kan draaien in de metalen buis en daardoor zelf aan de buis blijft plakken. Of je gebruikt een pvc buis, desnoods plaats je deze in een bestaande metalen buis. groetjes Geovlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 14 november 2006 Share Geplaatst 14 november 2006 Ik heb een firma gevonden die vele soorten magneten verkoopt. Ik zou de lezers willen vragen wat hun aantrekkelijk lijkt uit het grote assortiment dat hier is: Super magneten De sterkste magneten in deze verzameling hebben een hechtkracht van 100 kg! Haftkraft: ca. 7,5 kg Diameter kleiner dan een euro. Dit denk ik de goede maat. En onder de 2 euro exclusief verzendkosten is een mooie prijs. 7,5 kg? Wie durft als eerste een munitiekist onder een brug te hangen aan dit ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boa Geplaatst 15 november 2006 Share Geplaatst 15 november 2006 Ik vind die kleine würfel wel grappig, die kan je nog enigszins goed vastpakken. De grote platte scheiben zijn ideaal voor micro's. Ben wel benieuwd hoe dat gaat met de verzending. Zo'n pakketje blijft overal aan plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team-omega-25 Geplaatst 15 november 2006 Share Geplaatst 15 november 2006 (bewerkt) Ik heb zelf deze (CSN-20) in gebruik genomen om een microotjes te laten 'kleven'. Boutje door het dekseltje of de bodem, ringetje aan de binnenzijde en met een zelfborgend moertje zit ie zo vast als een huis. Zien? GCYY0K, wel even eerst de puzzel oplossen . 15 november 2006 bewerkt door team-omega-25 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 23 november 2006 Auteur Share Geplaatst 23 november 2006 Ik heb nu een flauwe indicatie wat voor soort magneten bruikbaar zijn met betrekking tot geocaching. Maar gaarne meer feedback!!! Wat zijn uw wensen? Ondertussen zijn er weer wat nieuwe First to Find geocaching kaartspelletjes binnen gekomen. Iemand belangstelling? (Sint + Kerst naderen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nl1ede Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 Hallo Prof, Wij willen graag zo`n kaartspelletje. Ik heb je inmiddels al een e-mailtje gestuurd. Hopenlijk ben ik op tijd. Groet, Corrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patje Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 Ondertussen zijn er weer wat nieuwe First to Find geocaching kaartspelletjes binnen gekomen.Iemand belangstelling? (Sint + Kerst naderen) Wat houdt dat precies in zo'n spelletje? en wat zijn de kosten? Wellicht een leuk kado voor de kerst namelijk Ik hoor het wel. Patje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 Wat houdt dat precies in zo'n spelletje? en wat zijn de kosten? Wellicht een leuk kado voor de kerst namelijk Ik hoor het wel. Patje Kijk eens in bericht #63 van dit draadje, daar staat dit linkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 Ondertussen zijn er weer wat nieuwe First to Find geocaching kaartspelletjes binnen gekomen.Iemand belangstelling? (Sint + Kerst naderen) Heeft al iemand de moeite genomen om de spelregels hiervan in het nederlands te vertalen? Ik wilde namelijk een poging wagen, maar ik heb er een hekel aan om overbodig werk te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 23 november 2006 Auteur Share Geplaatst 23 november 2006 Inderdaad, de link die het toont in volle kleuren is http://www.ftfcardgame.com/index2.html De prijs is hier 14 euro geworden (incl. verzendkosten) Ik heb hier (=goodiesshop) nog niets vernomen over een in voorbereiding zijnde vertaling van de spelregels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 24 november 2006 Auteur Share Geplaatst 24 november 2006 Door overweldigende vraag en beperkt aanbod zijn de kaartspellen uitverkocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erben Geplaatst 30 november 2006 Share Geplaatst 30 november 2006 (bewerkt) Ik heb hier (=goodiesshop) nog niets vernomen over een in voorbereiding zijnde vertaling van de spelregels. Ik hoef geen vertaling van de spelregels, ik wil gewoon dit mooie spel zelf in het Nederlands! Makkelijk gezegd, ik weet het, maar wie kent een spelletjesfabrikant? Is er meteen weer voldoende voorraad... 30 november 2006 bewerkt door Erben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 30 november 2006 Share Geplaatst 30 november 2006 Ik heb hier (=goodiesshop) nog niets vernomen over een in voorbereiding zijnde vertaling van de spelregels. Ik hoef geen vertaling van de spelregels, ik wil gewoon dit mooie spel zelf in het Nederlands! Makkelijk gezegd, ik weet het, maar wie kent een spelletjesfabrikant? Is er meteen weer voldoende voorraad... Hier misschien link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 ik zag op gc.com ook een geocaching bordspel. is dit misschien ook te bestellen via de goodieshop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden