Spring naar bijdragen

Bonus Caches


Aanbevolen berichten

Gewoon iedere log dat tussen 15 oktober en 1 april wordt gelogd, bestraffen met aftrek van 2 cache founds... 

 

 

Sh*t, dan sta ik nu op - 124 :blink:

 

 

Dan zijn wij ook de klos en staan we ook op - weet ik hoeveel, maar de avonturen die we gemaakt hebben en opgeslagen in ons pannetje die pakken ze niet meer af. ;)

 

Groet OpperSpirit :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gewoon iedere log dat tussen 15 oktober en 1 april wordt gelogd, bestraffen met aftrek van 2 cache founds... 

 

 

Sh*t, dan sta ik nu op - 124 :blink:

 

 

Dan zijn wij ook de klos en staan we ook op - weet ik hoeveel, maar de avonturen die we gemaakt hebben en opgeslagen in ons pannetje die pakken ze niet meer af. ;)

 

Groet OpperSpirit :blush:

 

En daar gaat het tenslotte om!!

Er zijn er ook die caches lopen en de vondst alleen in het logboek loggen en niet op de site.

Is ook een manier.

Dat je de cache hebt gevonden is uiteinelijk alleen voor jou belangrijk,...toch?

 

Maar het leuke van de logs op de site is natuurlijk wel het delen van je avonturen met anderen.

 

Misschien een idee (voor wie het aanspreekt) om te loggen met een note ipv een found.

Kun je wel je verhaal / avontuur kwijt, maar zonder gezeur over rankings! :no:

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een idee (voor wie het aanspreekt) om te loggen met een note ipv een found.

Kun je wel je verhaal / avontuur kwijt, maar zonder gezeur over rankings! ;)

Klopt niet helemaal wat je zegt. je haalt 2 dingen door elkaar.

 

De bonuscache met zijn rankink, ja dan gaat jouw verhaal op.

 

Maar mijn verhaal, geocacheseizoen is pas volgende week open en tussen 15 oktober en 1 april gesloten, heeft niets met ranking te maken maar met wel of niet mogen cachen te maken.

Mijn voorstel is om iedereen die illegaal aan het cachen is geweest te bestraffen met in plaats van een found punt, er 2 found its van af te trekken.

 

In de hoop dat de punten in mindering de cachestroperij doet stoppen. Ney het jachtseizoen. Als een jager buiten jachtseizoen aan het jagen is, is hij een stroper.

 

Mijn voorstel is dus om de illegale cachers, dus iedere cacher die tussen 15 oktober en 1 april aan het cachen is geweest, te bestraffen omdat zij cachen terwijl het landelijk niet toegestaan is.

Als je een andere straf weet is het ook goed. Misschien 30 euro boete per bezochte cache? Dus ook als het gelogd wordt met een note in plaats van een found it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn voorstel is dus om de illegale cachers, dus iedere cacher die tussen 15 oktober en 1 april aan het cachen is geweest, te bestraffen omdat zij cachen terwijl het landelijk niet toegestaan is.

En het cached juist zo lekker in de winter: je wacht tot er wat sneeuw valt en iemand de cache bezoekt. Vervolgens kan je zonder de GPS gewoon het spoor volgen.

ee7884c5-8cb9-4267-8ebb-b56511daf220.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm 1 April grap he?? :no:

 

Ik mocht niet meedoen, team member he ;)

 

Maar vandaag toch een mooi cadeau gekregen van mijn baas..

Ja..ja... ik ben 1 April jarig.. (kan er ook niets aan doen).

 

Een contract voor vaste dienst...!!!!! Jiiiiieeeeeeehooooooeeeeeeee...

Hmm bedenk ik me nu net, hoop niet dat ik vrijdag te horen krijgt van..

1 April!!!!

 

Jammer voor mijn zusje die die 60C wel zag zitten.. nah jammer..

hehe.. die 60CS van mij vindt ze ook wel makkelijk gebruikt ze nu

ook al voor school, wilde die eens proberen ipv de Vista.

 

Nou ik volg de draad wel.. ben toch benieuwd wie de aangeboden

60C gaat winnen.. ik in ieder geval al niet :blush:

 

ZC :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn voorstel is dus om de illegale cachers, dus iedere cacher die tussen 15 oktober en 1 april aan het cachen is geweest, te bestraffen omdat zij cachen terwijl het landelijk niet toegestaan is.

Als je een andere straf weet is het ook goed. Misschien 30 euro boete per bezochte cache? Dus ook als het gelogd wordt met een note in plaats van een found it.

Wie denkt die Kruimel nou wel helemaal wie hij is om te kunnen bepalen wanneer wij mogen cachen. Je mag hier dan een beetje moderator spelen, maar waar en wanneer we cachen dat gaat jou niets aan.

Ik bepaal nog steeds zel... uhhhh Marja bepaalt wanneer wij cachen

Ruud ;)

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja..ja... ik ben 1 April jarig.. (kan er ook niets aan doen).

 

Een contract voor vaste dienst...!!!!! Jiiiiieeeeeeehooooooeeeeeeee...

Hmm bedenk ik me nu net, hoop niet dat ik vrijdag te horen krijgt van..

1 April!!!!

Mazzelkont. In korte tijd, jarig, vast werk en getrouwd. Alvast gefeliciteerd!

 

 

BEDANKT!!!!

 

Is zeker te gek allemaal.... Jieeeeeehhhaaaaaa WOW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar op de geocaching site kan ik eigenlijk lezen, dat er niet tussen 15 oktober en 1 april gecachet mag worden???

Enne... de gesloten tijd voor sportvissen is ook al jaren opgeheven, behalve voor de roofvis dan.

 

Verder... waarom zouden ze in oktober met de TB-race starten?? Dan zouden deze tb's in hun eerste cache moeten liggen.

 

Volgens mij is de gesloten tijd een 1-aprilgrap ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie denkt die Kruimel nou wel helemaal wie hij is om te kunnen bepalen wanneer wij mogen cachen. Je mag hier dan een beetje moderator spelen, maar waar en wanneer we cachen dat gaat jou niets aan.

Ik bepaal nog steeds zel... uhhhh Marja bepaalt wanneer wij cachen

Ruud ;)

Huh? Als ik dus uitleg aan de nieuwelingen dat er een verkeersregel is dat je niet door rood mag rijden, dan heb ik die regel ineens bepaald? En als ik dat dan tegen jou zeg, geef jij mij dan als antwoord dat het me niets aan gaat en dat je zelf bepaald wat je doet?

Ik meld alleen maar wat algemeen bekend bij de oudere cachers maar naar het schijnt niet bij de newbies. Staat toch gewoon in het regelement? Sinds wanneer ben ik .com?.

Toen je premiummember werd, ben je daar toch van op de hoogte gesteld? Het had te maken met het verwilderen van het bos tijdens het cachen.

Ik ben toch niet de enige cacher die een winterstop heeft?

 

Je mag van mij winter en zomer, lente en herfst cachen, dag en nacht en wat nog meer. Maar als het buiten het seizoen is moet je niet mekkeren dat je een bekeuring hebt gekregen omdat je buiten het seizoen hebt gecached, toch?

Volgens mij ben je gewoon weer ergens midden in een verhaal erin geploft en begrijp je er weer eens niets van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zou ik nu even graag willen weten hoe het mogelijk is dat een cache als Winter approved is. Daar zal jij dan ook wel weer één of andere kromme DrentHsche (met HA en sch) beredenering voor hebben, maar gelukkig gebruiken we hier in het westen ons volle verstand.

Ruud ;)

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zou ik nu even graag willen weten hoe het mogelijk is dat een cache als Winter approved is. Daar zal jij dan ook wel weer één of andere kromme DrentHsche (met HA en sch) beredenering voor hebben, maar gelukkig gebruiken we hier in het westen ons volle verstand.

Ruud ;)

 

Adem in adem uit adem in adem uit Adem in Adem uit, als dat lukt met de smog tenminste :blush:

Enneh, wat DrentHsche (met HA en sch)? Sorry, maar ben kryptisch niet onderlegd.

 

Verkeersregels in Afrika? Olifanten van links hebben voorrang, behalve op 1 april. Dan halen ze nog wel eens een geintje uit door hun slurf naar rechts te steken. Dat heeft al heel wat boeren het leven gekost, terwijl ze alleen maar een Rolo wilden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook even bij Geocaching voor Dummies gekeken. Bij de FAQ's wordt nergens vermeld dat er een gesloten seizoen is.

Dat zuigt die Kruimel allemaal uit zijn duim. Ik ken die gozer en neem van mij aan die duim is 10 cm lang. Zo langzamerhand begin ik me af te vragen of er wel goed aan gedaan is deze man Moderator te maken. Hij begint een beetje te regeren als een dictator.

BTW zou het netjes van hem zij als hij zichzelf modereerd en weer eens on-topic gaat.

Ruud ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...