Spring naar bijdragen

Bonus Caches


Aanbevolen berichten

Onderstaand stukje tekst is geheel mijn mening en voor mijn rekening. Ik heb alleen geen zin om dat bij elke uitspraak erbij te zetten. Ik pretendeer dus niet om de (statistiek)wijsheid in pacht te hebben. :huh:

 

Volgens mij is elke statistiek bj het geocachen nauwelijks van belang. Ook de huidige niet. Ik ben er vrij zeker van, als er geen statistieken zouden bestaan en er zou een poll gehouden worden om ze eventueel in te voeren, dat de voorstemmen niet boven de 20 á 25% zouden uitkomen. Dit gebeurde onlangs ook bij de poll voor de maagdentellingen.

 

Maar dat al is nog geen reden om geen statistieken te maken. Statistieken zijn leuk. :huh: Meer niet. Van mij mogen er veel statistieken komen. Nu dus met bonus-caches. Statistieken van de ontmaagdingen zijn ook leuk.

 

Wat zeggen eigenlijk de huidige statistieken? Bijzonder weinig. Hooguit dat iemand met veel founds in het algemeen meer bezig is met cachen dan iemand met weinig founds, maar zelfs dat is niet zeker. Ook het soort caches dat je vindt doet er nogal toe, maar dat komt in de stats niet tot uitdrukking. De multi in Hoek van Holland waar ik twee hele dagen over deed (inclusief fietsen) telt evenveel als de hit-n-runs die ik overigens ook niet versmaad.

 

Moet je bij Den Haag wonen om veel caches te vinden? Misschien, maar ik denk dat mensen uit het midden des lands beter af zijn. Als ik zie wat ik vorig jaar steeds moest rijden om een bosje caches te vinden, pffff... En steeds die A12 ... Soms de A4, soms de A16.

 

Kortom, kom maar op met die bonus-caches, al heb ik geen idee hoe ze worden aangewezen, geteld e.d. :eek:

bewerkt door Williii Carrotte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hey,

 

Heb me natuurlijk direct ingeschreven voor de loterij. Hopelijk win ik wat ;-)

 

Over de bonus cache heb ik geen mening. Net zoals Airmails; leuk dat ze er zijn maar ik gebruik ze niet.

 

Waar ik wel op zit te wachten zijn bonnussen voor cache leggers. Hoe mooier de cache hoe meer punten die krijgt. Kijk daar help je de Geocaching gemeenschap zeker mee.

 

Groet,

Vinnie1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je bij Den Haag wonen om veel caches te vinden? Misschien, maar ik denk dat mensen uit het midden des lands beter af zijn. Als ik zie wat ik vorig jaar steeds moest rijden om een bosje caches te vinden, pffff... En steeds die A12 ... Soms de A4, soms de A16.

 

Kortom, kom maar op met die bonus-caches, al heb ik geen idee hoe ze worden aangewezen, geteld e.d.  :huh:

 

Geheel met Williii eens. Wat een flauwe kul die bonus caches. Wij uit Amsterdam en de Triangle kunnen naar het oosten, noorden en zuiden. Woon je in Amersfoort, Den Bosch of Nijmegen en ik kan nog wel een paar steden opnoemen dan kan je iedere kant op.

Het is maar net wat je er voor over hebt. Wij verstoken rustig 50 Euries in een weekend om te cachen. Kun je je dat niet veroorloven, waar ik alle begrip voor heb, maar zeur dan niet tegen de .NL site dat je niet in staat bent om hoog in de ranking te komen. Vanaf volgend weekend zitten wij weer in Limboland en zullen we zeker weer zakken op de list. Dan doen we namelijk weer Duitse en Belgiesche.

Misschien dat daar dubbele punten voor te krijgen zijn :huh:

Ruud :eek:

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bonuscache?

Asjeblieft niet.

Kun ik ook voorkomen dat een door mij geplaatste cache "bonus" wordt?

Als ik iets namelijk niet wil, is het een stormloop op mijn cache!!!!!!

Die bonus start zeker volgende week vrijdag, de eerste van de volgende maand (!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we hopen dat dit alles een 1 april grap is...........

 

Marja :huh:

 

en dat met die 60C gewoon...... 60 cent wordt bedoeld?

 

Ruud werd al boos.... rook uit zijn oren :eek: laten we hopen dat het inderdaad om 60 cent gaat ;)

Marja :huh:

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is natuurlijk al verdacht als Bever iets gaat weggeven.... :huh:

 

 

Nickx (die zich wel heeft opgegeven om de 60Cent te winnen, winnen is winnen) :eek:

 

PS. Ik heb wel een lotnummer

bewerkt door Nickx
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bonuscache?

Asjeblieft niet.

Kun ik ook voorkomen dat een door mij geplaatste cache "bonus" wordt?

Als ik iets namelijk niet wil, is het een stormloop op mijn cache!!!!!!

Die bonus start zeker volgende week vrijdag, de eerste van de volgende maand (!)

 

De manier om ervoor te zorgen dat je cache goed bezocht wordt: zorg dat er max. 5 groepen tegelijk kunnen gaan zoeken :huh: en ze staan in de rij.

 

Ik wou dat men voor onze cache zo staat te dringen als voor Birds...... :eek:

Marja :huh:die ook voor de zekerheid een lotnummer heeft aangevraagd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is natuurlijk al verdacht als Bever iets gaat weggeven.... :eek:

 

 

Ik ben al klant van Bever zolang als ze bestaan, heb in die jaren ik denk ruim 7500 euri bij ze besteed en welgeteld 1 keer (bij de aanschaf van een tent van Hfl 1300,-) wel een helemaal gratis halfjaarabonnement gekregen op "Outdoor" (wat hen waarschijnlijk ook niets heeft gekost)

Ook heb ik ze benaderd voor sponsoring van een cross en voor prijsjes bij een Atletiekevenement: 0 op rekest, dus ja inderdaad verdacht als Bever iets weggeeft! (prima zaak overigens, kundig personeel en goeie service=ook veel waard)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...