Spring naar bijdragen

Bonus Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Grappig, al die verschillende reacties.

Het enige wat ik jammer vind is dat een tof idee, wat Reintje en Hawkeyes uitwerken, meteen bekritiseerd wordt. Jongens, al zou je wat winnen, en al zou het ipv een GPS60C (wat mij ook wat erg gul overkomt) een gewone GPS60 zijn, dan is dat toch ook al mooi? Maar waarom zou ik twijfelen aan Hawkeyes? Ik krijg als werknemer bij mijn werkgever ook meer voor elkaar dan jullie. Dus waarom hij niet?

En het idee achter de bonuscaches vind ik geweldig. Zo krijg ik tenminste ook eens de kans om wat aan mijn ranking te doen. Niet dat het me daar in de eerste plaats om te doen is, maar het helpt wel :eek:

Enne, mijn caches mogen zo bonus-caches worden. Wat extra bezoekers kunnen ze wel hebben; echt stormlopen zal het toch niet. Ik verwacht geen groei van honderden procenten.

Mijn aanmelding is derhalve onderweg!

 

EDIT: Yes, heb een lotnummer. Ooooooh, snert, kom er net achter dat teamleden zijn uitgesloten :huh:

En voor de grapjassen die denken: "ja, dat had je toch kunnen lezen want het staat er onder", dat klopt, maar ik had me netjes met mijn alter ego aangemeld. Zelfs dat heeft Reintje dichtgetimmerd. Dus wel een lotnummer, maar geen kans.

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar waarom zou ik twijfelen aan Hawkeyes? Ik krijg als werknemer bij mijn werkgever ook meer voor elkaar dan jullie. Dus waarom hij niet?

 

 

Er werd alleen getwijfeld aan de gulheid van Bever (zo ken ik ze namelijk niet)

 

Wij twijfelen absoluut niet aan Hawkeyes of Reintje!

 

Als er werkelijk een 60C GPSr wordt verloot is het geweldig dat Hawkeyes die heeft los weten te peuteren. :P

En.... ook als het een 1-april grap is is het wel een geweldige grap!! :blush:

 

Het bevorderen van cachen in andere regio's is ook een prima idee, :thumbup:

......maar voor een betere ranking??

Het voordeel geldt volgens mij voor iedereen dus gaan alleen de scores omhoog en als bij iedereen de scores omhoog gaan schiet je er qua ranking natuurlijk niet veel mee op. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast suzan100

:blush::P Ik denk dat je wel eens gelijk kan krijgen....Zou een goeie grap zijn. Het bonus idee maakt in ieder geval genoeg los.

Gerwin

Laten we hopen dat dit alles een 1 april grap is...........

 

Marja :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het bevorderen van cachen in andere regio's is ook een prima idee,  :P

......maar voor een betere ranking??

Het voordeel geldt volgens mij voor iedereen dus gaan alleen de scores omhoog en als bij iedereen de scores omhoog gaan schiet je er qua ranking natuurlijk niet veel mee op.  :huh:

Nee, niet helemaal. Het geldt volgens mij alleen als je je aanmeldt (dat werkt gelukkig ook voor mij :huh: ) en je verkrijgt dan alleen op die manier een voorsprong. En aangezien niet iedereen zich aanmeldt...

Je moet sowieso al op dit forum komen om mee te kunnen doen en bekend zijn in de DHZ-pagina's. Je kunt dus wel degelijk een voorsprong opbouwen! Maar als ik dat verkeerd heb, moet Reintje me maar verbeteren.

 

Uiteraard, voor diegene die helemaal niks met de ranking hebben, zal het ze een biet zijn. Ik heb ook niks met ranking, maar dit is wel heel makkelijk verdienen. :thumbup::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet sowieso al op dit forum komen om mee te kunnen doen en bekend zijn in de DHZ-pagina's. Je kunt dus wel degelijk een voorsprong opbouwen! Maar als ik dat verkeerd heb, moet Reintje me maar verbeteren.

 

 

Juist zij die reeds hooggeplaatst zijn in de ranking, zijn volgens mij als geen ander bekend op de DHZ pagina's en komen ook op het Forum, dus .......voorsprong?

........alleen als zij er niet aan meedoen,... misschien. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de winnaar is.................. :blush:

Afhankelijk van de uitslag weet men of 60C zaterdag uitgereikt wordt of dat 60C opgestuurd mag worden. Helaas hebben wij andere verplichtingen, dus ik ben bang dat 60C in zijn verpakking opgestuurd kan worden..... :P.

 

Maar vrijdag eerst maar eens lachen (wellicht als een boer met kiespijn :thumbup: )

 

En wat een aparte ranking betreft.......volgens mij is dit afgeleid van de onlangs gevoerde discussie over een ontmaagdingsrankinglijst. DAT is pas een 1 april grap; die dan gesponserd zou worden door Durex :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen wint. :blush:

 

Skansen die goklustig is, maar dat nooit praktiseert, heeft natuurlijk direct zonder te lezen op de knop "stuur mail" gedrukt. Uh lotnr.

 

 

:P

 

Skansen.

 

Ik wensen iedereen een fijne 60C toe, en goede dag.

Mijn overjarige luchtgekoelde hut is die dag 25 jaar. Toch het kenteken maar controleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we de rankings niet anoniem gaan houden? Wie interesseert het nu toch of Kruimeldief 186 caches heeft gevonden of 800 zoveel?

 

Het maakt mij geen ene f*ck uit. Ik zie wel aan de hoeveelheid foto's die ik geschoten heb of we veel caches hebben gedaan.

 

En wat is veel? Dat geleuter dat er in het westen meer ligt dan in het noorden. Nou en?

 

Kwaliteit is er ook naar. toch?

 

Bonuscaches? de pot op met die rommel.

Zulke caches ga ik dus al helemaal niet doen.

 

Je bent geocacher, je loopt een cache. Vind je hem? Dan is het een found. 1 found en nooit 2 founds. Je hebt dat ding toch maar 1 x gevonden?

 

Straks mag je een cache dubbel of driedubbel loggen omdat je een manke poot hebt, of een auto die niet door de keuring is gekomen of omdat je al langer in de WAO zit of omdat je een lelijk wijf hebt....

 

Ik denk dat ik mijn geocachingpet maar in de wilgen hang. Geef die lui die zo ge*len op de ranking alsjeblieft mijn punten erbij. Of geef ze een voorsprong van 1000 founds.

Voelen ze zich tenminste nog ergens goed in....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat dat lotnummer betreft,die GPS had ik gewoon geweigerd. Doe niet aan liefdadigheid. En die bak snert kunnen ze ook in hun h*l steken. Ben op dieet.

Laten we nu maar mooi gaan cachen aankomend weekend, dan is het cacheseizoenw eer los en hoeft iedereen die de afgelopen weken al aan het cchen is geweest zch ook niet meer schuldig te voelen ivm hun cahestroperijen.

Het jachtseizoen is pas vlgende week los......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 aprilgrap schrijven ze.... dat heb je nu altijd met 1 april in aantocht... MAar huh, waarom zou dit een 1 aprilgrap zijn? Die jokers zijn er toe in staat hoor. Geloof me mar.

 

Nee, als dit een 1 april grap is, wat is dan de sollicitatie voor reviewer/approver?? Ook een 1 aprilgrap? of zou dat de grap zijn en dit de waarheid?

 

Ach 1 aprilgrappen? Zo grappig is ons team niet. Wordt toch over het algemeen van ons gezegd dat we geen humor hebben?

 

Mijn laatste cent in deze story

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...