Spring naar bijdragen

Bonus Caches


Aanbevolen berichten

Ik moet bekennen dat ik niet verwacht had dat de "Bonus Caches" en de bijbehorende verloting zoveel stof zou doen opwaaien.

 

Ik wordt bedolven onder mailtjes. Daarom een aantal aanvullingen:

1) Iedereen mag een keer meedoen met de loterij. Dat betekend dus dat je niet onder verschillende forum namen kunt meedoen. Iedereen is een natuurlijk persoon.

2) Omdat het aantal deelnemers veel groter is dan verwacht, sluit de inschrijving donderdagavond om 23:00 uur. Ik heb door het aantal deelnemers namelijk nogal wat tijd nodig om de trekking eerlijk te laten verlopen. De uitslag kun je vanaf het begin van de middag op de bonus afdeling vinden.

3) Als je gewonnen hebt, maar niet op het GME komt sturen we hem op, of komen natuurlijk later in de week langs. Misschien ligt er wel een "Bonus Cache" in jou buurt.

4) Ik zal kijken of er op het GME een mogelijkheid bestaat om het fenomeen "Bonus Caches" te bespreken. Er worden een aantal bezwaren naar voren gebracht, waar ik op zich wel wat in vind zitten.

5) Blijf aub wel een beetje vriendelijk in je mails aan mij. Ik doe ook maar gewoon me best. :blush:

 

Reintje (Die een beetje overdonderd is) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dan zou ik nu even graag willen weten hoe het mogelijk is dat een cache als Winter approved is. Daar zal jij dan ook wel weer één of andere kromme DrentHsche (met HA en sch) beredenering voor hebben, maar gelukkig gebruiken we hier in het westen ons volle verstand.

Ruud :blush:

 

Adem in adem uit adem in adem uit Adem in Adem uit, als dat lukt met de smog tenminste :P

Enneh, wat DrentHsche (met HA en sch)? Sorry, maar ben kryptisch niet onderlegd.

 

Verkeersregels in Afrika? Olifanten van links hebben voorrang, behalve op 1 april. Dan halen ze nog wel eens een geintje uit door hun slurf naar rechts te steken. Dat heeft al heel wat boeren het leven gekost, terwijl ze alleen maar een Rolo wilden.

Dat is dus geen antwoord op mijn vraag :no:;)

Ruud :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zuigt die Kruimel allemaal uit zijn duim. Ik ken die gozer en neem van mij aan die duim is 10 cm lang. Zo langzamerhand begin ik me af te vragen of er wel goed aan gedaan is deze man Moderator te maken. Hij begint een beetje te regeren als een dictator.

BTW zou het netjes van hem zij als hij zichzelf modereerd en weer eens on-topic gaat.

Ruud ;)

Vanaf waar meet ik de lengte van mijn duim op dan? Vanaf de muis of vanaf dat het uit je hand begint te steken?

 

En juist dat ik moderator ben wil ik hier niet modereren omdat ik hier als forumlid schrijf. Als ik dus een verhaal schrijf als forumlid, uit de duim gezogen of niet, ben ik dan aan het regeren als een dictator? Heb volgens mij in dit draadje nog niet gemodereerd of erop gewezen dat ik dat soms ben.

Zou iknal mijn woede maar eens je PMbox gaan lezen waar ik je een half uur geleden al een berichtje heb gestuurd.

 

Verkeersregels in Afrika? Olifanten van links hebben voorrang, behalve op 1 april. Dan halen ze nog wel eens een geintje uit door hun slurf naar rechts te steken. Dat heeft al heel wat boeren het leven gekost, terwijl ze alleen maar een Rolo wilden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga echt niet nu niet de fout om te roepen dat we maar ontopic moeten gaan ;)

 

Waarom een cache genaamd winter is goegekeurd? Ik weet het niet. Ik weet ook niet waarom al die hit and runs goedgekeurd worden of waarom jij en ik goedgekeurd zijn. De KralenCache is toch ook goedgekeurd?

 

En dat het zo lang duurde, mag ik mijn dochter misschien even gedag zeggen? Ze gaat net weg.

 

En ik ben onder de indruk van Reintjes bericht.

 

Ik vind het ook een regel van een pond worst, maar Reintje half om half gaan bedreigen is weer het andere uiterste.

Ook hatemail Reintje? En je bent niet eens een modje :blush:

 

Verkeersregels in Afrika? Olifanten van links hebben voorrang, behalve op 1 april. Dan halen ze nog wel eens een geintje uit door hun slurf naar rechts te steken. Dat heeft al heel wat boeren het leven gekost, terwijl ze alleen maar een Rolo wilden.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga echt niet nu niet de fout om te roepen dat we maar ontopic moeten gaan ;)

 

 

 

??????? Wat staat hier, ik kan hier echt geen touw aan vastknopen. Misschien moet er staan:

 

Ik ga NU echt niet IN de fout om te roepen dat we maar ontopic moeten gaan;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom een cache genaamd winter is goegekeurd? Ik weet het niet. Ik weet ook niet waarom al die hit and runs goedgekeurd worden of waarom jij en ik goedgekeurd zijn. De KralenCache is toch ook goedgekeurd?

 

En dat het zo lang duurde, mag ik mijn dochter misschien even gedag zeggen? Ze gaat net weg.

 

En ik ben onder de indruk van Reintjes bericht.

Dat van je dochter begrijp ik.

 

Dat de Kralencache goed gekeurd is begrijp ik ook, kijk eens goed naar der man, dan zou jij het ook begrijpen :D

 

En wat betreft Reintjes bericht, het heeft totaal geen zin om een lotnummer aan te vragen, ik win toch ;)

Ruud :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[En wat betreft Reintjes bericht, het heeft totaal geen zin om een lotnummer aan te vragen, ik win toch ;)

Ik kom naar het GMC om die gps op te halen! :D

Zoiets is leuk voor mijn dochter Ineke, zij kon ook overweg met de Geko 201!

Op terug weg ga ik nog even langs Nottah en pik even een Quest op, want er moeten ook kaarten in zo'n ding! :D

JandeBehanger houdt van scoren!

Of nu wel of geen zin heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...