Spring naar bijdragen

Bonus Caches


Aanbevolen berichten

Ik vind trouwens dat je ook bonuspunten moet kunnen krijgen als je een heel fraaie log schrijft!

Ik zie regelmatig logs van "Snel gevonden, snel weer weg" of "Zie de log van xxx".

Daar moeten strafpunten voor gegeven worden.  :D

Laatst kreeg ik zelfs een compliment van de cachelegger voor mijn fraaie log! Daar had ik dan ook heel wat tijd aan besteed. Waarom wordt dát niet geteld?  :D

 

Biertje

 

Helaas is dat ook geen manier om voor Pyne te komen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is inderdaad niet zo erg hoor. Ze zit meer met zichzelf in de knoop dan dat wij er last van hebben. Ik moet zeggen dat wij hier nogal van regels en afspraken houden en dat dat een hoop duidelijkheid geeft. Van een peun is geen sprake hier al kunnen pubers je af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen. :D

 

Ze zitten zichzelf ook het meest in de weg, das zeker ;) En zo nu en dan een opvoedkundige tik helt 100 x meer dan een talkshow hoor. :cry:

 

Ik zit eigenlijk meer op kleinkinderen te wachten. Tjonge toen ik zo oud als mijn jongste en mijn oudste was, hadden de Fee en ik al 7 jaar kinderen.

Dacht dat ik een jonge opa zou worden, maar ze negeren tot nu toe alle zinspelingen. Zou toch mooi zijn om met opa Kruimel te gaan cachen? 

 

Misschien moet je ze toch wat meer hints geven: babysokjes, uit een beker met daarop voor opa drinken enz.

En als dat kleinkind dan mee gaat cachen kun je daar dan extra bonuspunten voor krijgen. Het lopen als opa is al een bonuscache op zich toch?

Ik zal het eens proberen. Ik kan toch niet nu al beginnen metschelters, crossfietsen, autoracebanen... Of is het tegenwoordig gelijk een laptop met internetaansluiting als ze al een paar jaar zijn?? :thumbup:

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal het eens proberen. Ik kan toch niet nu al beginnen metschelters, crossfietsen, autoracebanen... Of is het tegenwoordig gelijk een laptop met internetaansluiting als ze al een paar jaar zijn??  :thumbup:

 

 

Ik ben een keertje bij een lagere school geweest waar ze inderdaad,in de klas van 4/5 jarigen,een hele lading pc's hadden staan!!!

 

Waar gaat dat heen,waar gaat dat heen..... :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de kaart met de "Bonus Caches" voorzien van caches. Kan iedereen die niet naar het GME gaat alvast plannen voor de komende mooie dagen. De GME caches worden nog even geheim gehouden. Daarvan zullen er 3 (Noord Holland, Utrecht en Flevoland) als "Bonus Cache" worden geoormerkt.

"Jammer genoeg" zit ik bij de Regionale Scouting Wedstrijden in Lochem, dus bij de GME ben ik niet. Maar ik ga volgende week wel 1 of 2 bonuscaches meepikken. :thumbup::cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de kaart met de "Bonus Caches" voorzien van caches. Kan iedereen die niet naar het GME gaat alvast plannen voor de komende mooie dagen. De GME caches worden nog even geheim gehouden. Daarvan zullen er 3 (Noord Holland, Utrecht en Flevoland) als "Bonus Cache" worden geoormerkt.

 

 

hihihi elke provincie he ?...mooi dat wij Brabo's daar niet in trappen. Staat niet op de kaart :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik volg dit draadje nu al een tijdje, en met mijn nummer

naast het toetsenbord zit ik vol smart te wachten totdat

er eindelijk die bonuscaches komen.

 

En tot mijn vreugde EINDELIJK daar...

 

Maar nu snap ik er ook helemaal niets meer van, zoals

bijvoorbeeld het laatste onderwerp van Megaheks.

 

Staat niet op de kaart? Ik zie ze er dus echt wel op staan

hoor?

 

Wat bedoelt u?

 

Zondag wordt voor mij voor tenminste 2 caches een

echte bonusdag...

 

Gegroet tot cache.. en hoop de mede bonuscachers

zondag te ontmoeten, ik zal bij mijn uitrusting in ieder geval

een thermoskan extra meenemen. Kunnen we wat

bijpraten onder het genot van een kopje koffie.

Lijkt me toppie.

 

Tot zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allemaal,

 

De uitgifte van de loten is beëindigd. Ik ben nu druk met het prepareren van de trekking.

Door het grote aantal deelnemers is dat wat meer werk dan voorzien.

Ik ga morgen eerst even werken. (vind mijn baas leuk). Daarna ga ik naar Bever voor de officiële trekking en daarna kom ik naar huis en zal de uitslag op de site zetten.

 

Heb je gewonnen en kom je naar het GME, mail dat dan even. Dat is leuk. Zeker ook omdat het fantastisch weer wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...