Spring naar bijdragen

Bonus Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Helaas, helaas. Ik win wel eens wat, maar je kan blijkbaar niet altijd in de prijzen vallen. Hopelijk is de winnaar morgen op het event. Ik wil zijn of haar gezicht wel zien bij de bekendmaking....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die idee met die bonuscaches vondt ik maar niks, maar een 60C winnen had ik wel leuk gevonden. Dus net thuis van een mooi 1 april feest in Den Briel toch nog ff checken, maar helaas, ook voor team joris geen nieuwe GPS. :gossip:

Dus morgen toch maar weer met die oude trouwe 72 op pad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:crybaby:;)

HOERA!!!

 

Ik heb hem gewonnen!! hawkeyes hartelijk bedankt voor de prijs!

Kan hem helaas morgen niet ophalen, maar ik heb je inmiddels al een mailtje gestuurd over hoe het verder gaat.

 

Tja, het is rottig voor de andere, maar ik heb nu wel een Magellan sportrack in de aanbieding. Dus misschien kan ik die beschikbaar stellen als troostprijs. :eek:

 

Nogmaals bedankt!

 

Groeten Patje

 

:gossip::cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees dat Reintje vanavond tegen 21:30 mailt aan de winnaar. Hoe kan men nu al zeggen dat ze het niet gewonnen hebben dan? Staat dat ergens?

 

Ik weet 100% zeker dat ik 'm niet gewonnen heb!

Deze zekerheid heb ik omdat ik helemaal niet mee heb gedaan met de verloting.. :gossip:

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht wel dat de winnaar een flinke donatie doet in de pot van geocaching.nl

 

Kan hij/ zij mooi de oude GPS via ebay verkopen en het geld op de rekening van Geocaching.nl storten. Worden we er allemaal beter van. :gossip:

S.D.O.O. Samenwerken Doet Ons Overwinnen. ( De naam van de Heterense voetbalclub) :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

patje  Vandaag, 18:29 

Tja, het is rottig voor de andere, maar ik heb nu wel een Magellan sportrack in de aanbieding. Dus misschien kan ik die beschikbaar stellen als troostprijs. 

 

Graag...€ 125,00 en ik verwacht dat je dat bedrag stort in de geopot via Professor Lupardi. Na 21.30 mag je hem op de post doen; zal ik wel even telebankieren :gossip:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...